Volgens mij heb je mij er ook al een keer op gewezen, maar ik kies 'm toch elke keer zorgvuldig uit, mijn PI.quote:
Jongetjes.quote:
Nou ja, ik denk niet dat het extreem anders is ofzo, ik bedoel het blijft een piemel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Ik wil liever nooit een man ontmaagden.
Dat zeggen alle vrouwen dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Die geen flauw idee heeft wat moet doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk niet dat het extreem anders is ofzo, ik bedoel het blijft een piemel.
Ik ook niet, maar eigenlijk omdat ik niet geloof dat een man die voor het eerst zijn piemel voor seks gebruikt, daarna niet de behoefte zal hebben om "de wereld" te ontdekkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Ja, maar bij een maagd denk ik ook meteen aan onzeker en voorzichtig etc.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk niet dat het extreem anders is ofzo, ik bedoel het blijft een piemel.
Maar er is uiteindelijk iemand die het moet doen.quote:
Gewoon gaan liggen op zijn rug en zeggen: nou schatje, ga jij eens fijn op me rijdenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
Die geen flauw idee heeft wat moet doen.
Dit idd, daar zou ik ook bang voor zijn als ik iemand zijn 2e ofzo zou zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ook niet, maar eigenlijk omdat ik niet geloof dat een man die voor het eerst zijn piemel voor seks gebruikt, daarna niet de behoefte zal hebben om "de wereld" te ontdekkendaar is ook niks mis mee. Maar dat lijkt me lastig als ik dan graag met iemand aan een toekomst wil werken.
Als ik een scharrel zou hebben die maagd is zou ik het misschien wel grappig vindenmaar waarschijnlijk niet vaker
Ik ga nog even fijn aan mijn zelfvertrouwen werken voor dat ik dat mijn strot uit krijg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon gaan liggen op zijn rug en zeggen: nou schatje, ga jij eens fijn op me rijden
Als ik het eens zie en meemaak, kom ik het meldenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar er is uiteindelijk iemand die het moet doen.
Dus er is altijd eentje inbindt.
Lukt je wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nog even fijn aan mijn zelfvertrouwen werken voor dat ik dat mijn strot uit krijg.
Je kunt natuurlijk ook naakt op elkaar gaan liggen, haar zoenen, beetje met je vingers voelen of ze nat is en dan stiekem je piemel er in stoppen. Zo moeilijk is het nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
Ik ga nog even fijn aan mijn zelfvertrouwen werken voor dat ik dat mijn strot uit krijg.
Dat is dan de eerste 2xquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar bij een maagd denk ik ook meteen aan onzeker en voorzichtig etc.
Ik zeg je een ding.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik het eens zie en meemaak, kom ik het melden
Alcohol valt bij mij al af, hè?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg je een ding.
Internet of alcohol, die gaan het hem moeten doen.
Kan natuurlijk ook niet zo zijn maar ik geef het een grote kans.
He wat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is dan de eerste 2x
Wil je maar 2x seks hebben dan?
Misschien moet je gaan speeddatenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Alcohol valt bij mij al af, hè?
En met internet vlot het ook niet zo.
Je bedoelt zo'n massale speeddate waarover het hier wel eens eerder is gegaan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan speeddaten
Jij hebt altijd maar 1x seks per man?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet. 2 keer seks hebben? Waarom?
Ja, ze zullen allemaal zeggen van niet. Maar zo werkt een piemel, als het eenmaal in een vagina is geweest dan wil het in nog meer vagina's. Tot het de oppervagina heeft gevonden en daar mee trouwt, en zelfs dan wil het vaak nog de neiging hebben om in andere vagina's te gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit idd, daar zou ik ook bang voor zijn als ik iemand zijn 2e ofzo zou zijn.
Nee. en dus?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij hebt altijd maar 1x seks per man?
Ja, in een mooi sfeervol restaurantjequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n massale speeddate waarover het hier wel eens eerder is gegaan?
Zou ik volgend jaar ontmaagd worden, dan ben ik 30. Dan ga ik echt niet nog allerlei vrouwen af, hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, ze zullen allemaal zeggen van niet. Maar zo werkt een piemel, als het eenmaal in een vagina is geweest dan wil het in nog meer vagina's. Tot het de oppervagina heeft gevonden en daar mee trouwt, en zelfs dan wil het vaak nog de neiging hebben om in andere vagina's te gaan.
Heb ik dus echt geen zin in. Gewone mannen zijn al lastig genoeg, die willen het liefst ook seks seks seks zonder gezeur, laat staan een maagdman terwijl ik wat serieus wil
Waarom zou ik die tijd erin stoppen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat dat voorzichtige gedoe vanzelf wel weg.
Sowieso moet je elkaar leren kennen op seksueel vlak want het is met niemand hetzelfde. Dus eigenlijk ben je elke keer een beetje opnieuw maagdquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
Gaat dat voorzichtige gedoe vanzelf wel weg.
Het lijkt niet moeilijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook naakt op elkaar gaan liggen, haar zoenen, beetje met je vingers voelen of ze nat is en dan stiekem je piemel er in stoppen. Zo moeilijk is het niet
Jij neukt bij voorbaat alleen een man om zijn ervaringen in het bed?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou ik die tijd erin stoppen?
Want? Als je 30 bent kan je niet meer stappen en vrouwen ontmoeten?Jij denkt serieus dat je na 1 keer seks nooit meer seks met andere vrouwen zal willen. het is niet zo gek dat je dat denktquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou ik volgend jaar ontmaagd worden, dan ben ik 30. Dan ga ik echt niet nog allerlei vrouwen af, hoor
Je zal merken dat dat echt meevalt. Iedereen kan hetquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Het lijkt niet moeilijk.
Alleen praktijk is toch altijd net wat lastiger.
Zijn mannenelijke maagden zo erg? En hoe erg was jij als maagd in bed. Of neukte jij direkt als een volleerde Cytherea?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar eigenlijk omdat ik niet geloof dat een man die voor het eerst zijn piemel voor seks gebruikt, daarna niet de behoefte zal hebben om "de wereld" te ontdekkendaar is ook niks mis mee. Maar dat lijkt me lastig als ik dan graag met iemand aan een toekomst wil werken.
Als ik een scharrel zou hebben die maagd is zou ik het misschien wel grappig vindenmaar waarschijnlijk niet vaker
Ik vraag altijd een CV in tweevoudquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij neukt bij voorbaat alleen een man om zijn ervaringen in het bed?
Jij vraagt voordat je met iemand mee naar huis gaat eerst of hij wel veel ervaring heeft? Je wijst iemand zonder ervaring af als hij je effectief versierd en enorm knap is?
Je mist de hele kern van wat ik zeg, dus hier ga ik niet uitgebreid op in als je het niet erg vind want ik heb het helemaal niet over hun skills.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zijn mannenelijke maagden zo erg? En hoe erg was jij als maagd in bed. Of neukte jij direkt als een volleerde Cytherea?
ok, jij wint.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon gaan liggen op zijn rug en zeggen: nou schatje, ga jij eens fijn op me rijden
Ik niet. Ik wijs alleen iemand af als ik niet geil word van het zoenen, want dan gaat het 'm niet worden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
Jij vraagt voordat je met iemand mee naar huis gaat eerst of hij wel veel ervaring heeft? Je wijst iemand zonder ervaring af als hij je effectief versierd en enorm knap is?
Gelukkig ken je me wat dat betreft nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Want? Als je 30 bent kan je niet meer stappen en vrouwen ontmoeten?Jij denkt serieus dat je na 1 keer seks nooit meer seks met andere vrouwen zal willen. het is niet zo gek dat je dat denktomdat je maagd bent. Wacht maar tot je piemel gaat bepalen wat jij wel en niet vindt
Ik heb wel een prachtig excuus mocht alles vroegtijdig aflopen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je zal merken dat dat echt meevalt. Iedereen kan het
In een Vinex-straat 300 meter van het bosquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:47 schreef Crutch het volgende:
ok, jij wint.
Ik stap nu mijn auto in.
Waar woon je?
Een maagd, zeker in de leeftijd waarop ik val, pik je er 9 van de 10 keer al van een afstandje uit. Dan zijn ze over het algemeen onzeker, want anders hadden ze allang seks gehad als ze blijkbaar wel opzoek zijn. Ik hoef geen onzekere man in bed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wijs alleen iemand af als ik niet geil word van het zoenen, want dan gaat het 'm niet worden.
Dat je nog wel betere dingen te doen hebt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
Ik heb wel een prachtig excuus mocht alles vroegtijdig aflopen.
Je bent er toch niet zo een die gaat stalken als je lekker gezoend bent?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wijs alleen iemand af als ik niet geil word van het zoenen, want dan gaat het 'm niet worden.
Jup, lachwekkend of walgelijk. Eén vd tweequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef Moonwalk het volgende:
Oh dat heb ik ook wel eens gehaden dan is het ook echt ranzig als het je niks doet
Lekker zoenen doe je samenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
Je bent er toch niet zo een die gaat stalken als je lekker gezoend bent?
Jij bent erg dik? Ik zeg: pannekoekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Heloef, 1 tip. Als je erg dik bent geen misionairs houding! Dan ga je echt kramp krijgen in je rug en benen.
of was dat omdat het matras bij die raamhoer maar een duntje was van 5 cm en mijn knieen niet goed doorzakten door het bed.. hm..
Nee ik hoorde het van een of andere DJ.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat je nog wel betere dingen te doen hebt?
Ja...quote:
Ach, dat overkomt iedereen wel een keer, maar het is niet zo handig om een meisje te ontmaagden en daarna te melden dat het eenmalig wasquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ja...
Ik ben eigenlijk bang voor meisjes jonger dan mij want straks doe je die tere zieltjes pijn als ze een relatie willen en jij niet
Ligt aan het type meid natuurlijk, mijn vriendin (can call her that nowquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Onzeker onzeker. Meiden lijken constant te hameren over 'onzeker als afknapper' je wordt er haast onzeker van zeg. Hoe zeker wil je een jongen eigenlijk hebben. Van die arrogante types zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |