Staat genoteerd.quote:
ja, voor mijn 30e vond ik het al triest als iemand een dag jonger was en sinds ik 30 ben vind ik jong opeens veel toffer dan ouderquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Is er zo'n leeftijd waarop je jong ineens weer aantrekkelijk gaat vinden?
truequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
[..]
Om serieus te reageren, ik denk dat je op het internet beter snel kan handelen qua versieren maar in het echte leven kan een beetje 'hard-to-get' spelen soms wel leuk zijn vind ik. Het moet alleen niet te lang gaan duren.
En wat is jong?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ja, voor mijn 30e vond ik het al triest als iemand een dag jonger was en sinds ik 30 ben vind ik jong opeens veel toffer dan ouder
Echt? Ben benieuwd of ik ook zo ga denken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ja, voor mijn 30e vond ik het al triest als iemand een dag jonger was en sinds ik 30 ben vind ik jong opeens veel toffer dan ouder
Als ik de Linda moet geloven (quote:
Waarom lees jij de linda.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik de Linda moet geloven () zijn het vooral vrouwen van 35-50 met jongetjes van 18-30.
Fotoreportage met Gerrie.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Was echt een bizar extreme omslag jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
Echt? Ben benieuwd of ik ook zo ga denken.
Nou gewoon wat aanklooien niet heel erg leeftijd gebonden, maar voor een relatie max 5 jaar jonger ofzo. Puur en alleen omdat begin 20 en 30 echt teveel scheelt in leeftijdsfase en dingen die je nog moet ontdekken (voornamelijk jezelf). Vanaf een jaar of 28 boeit het denk ik niet meer zo hoeveel verschil ertussen zit.quote:
Ik zou zeggen van nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, is dat ook al een vereiste voor de 30+ vrouwen tegenwoordig?
Wat is er mis met mijn duim?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef Crutch het volgende:
heloef die standaard PI van je slaat nergens op.
Nee, was gewoon even nieuwsgierig. Sorryquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef twi het volgende:
Ze hebben tegenwoordig allemaal een ontmaagdings fetisj.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Staat daar ook een ban op?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef Crutch het volgende:
heloef die standaard PI van je slaat nergens op.
Ja, uiteraard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
/carequote:
Ik nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
Ze hebben tegenwoordig allemaal een ontmaagdings fetisj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |