73.quote:
wat poėtischquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, dag in dag uit heb ik gefapt op het droombeeld wat ik van der had.
Al die spanning van hoe ze er uit zou zien werd me bijna teveel.
Vanochtend, zag ik haar, ik kwam.
Jij fapt op haar? Ik scheer het waar nodig gewoon weg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, dag in dag uit heb ik gefapt op het droombeeld wat ik van der had.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh dat verandert de zaak, dan slaap ik wel bij jou in bedNiks mis met jong en mals.
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Om serieus te reageren, ik denk dat je op het internet beter snel kan handelen qua versieren maar in het echte leven kan een beetje 'hard-to-get' spelen soms wel leuk zijn vind ik. Het moet alleen niet te lang gaan duren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het leven is te kort voor dat soort onzin.
Ik was je al voor. Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef twi het volgende:
Zie je Cactus, hij is volwassen. Moet geen probleem zijn!
Dank je.quote:
In dat geval kan ik over 30 dagen Cactus gaan hosselen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je Cactus, hij is volwassen. Moet geen probleem zijn!
Ehm, me nunca understand,quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij fapt op haar? Ik scheer het waar nodig gewoon weg.
Ik sta er open voorquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
In dat geval kan ik over 30 dagen Cactus gaan hosselen.
Ik ben alweer 29. Poeh, gaat hard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was je al voor. Hoe oud ben jij eigenlijk?
hebben jullie een hooiberg? Dat vind ik wel erg cool eigenlijk. Ik heb nog nooit op een boerderij geslapenquote:
Je weet in elk geval: Ranja > Koffiequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
In dat geval kan ik over 30 dagen Cactus gaan hosselen.
40 ofzo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Is er zo'n leeftijd waarop je jong ineens weer aantrekkelijk gaat vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |