Nee daar ging het gesprek voor het grootste gedeelte over. Dat die zo ontzettend slecht geregeld waren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom? Had je je leven lang met 'r over dienstregelingen willen kletsen?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef Soit het volgende:
Ik weet nog toen ik in 2 havo zat, d'r een meisje met mij op 'date' wilde door samen naar de supermarkt te gaan na schooltijd.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef Soit het volgende:
Ik weet nog toen ik in 2 havo zat, d'r een meisje met mij op 'date' wilde door samen naar de supermarkt te gaan na schooltijd.
... Wil je dat ik in de koelkast kijk of we framboos hebben?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor framboos was ik nu de auto ingestapt
alles van bosvruchten of rode vruchten is altijd goedquote:
Maar jij wil alles al invullen. Ze moet persé koffie drinken en het gespreksonderwerp stond ook al vast.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
Nee daar ging het gesprek voor het grootste gedeelte over. Dat die zo ontzettend slecht geregeld waren.
Klagen schept een band.
En ik zei nee.quote:
Ik dacht dat het een facepalm was.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
waarom is je ui aan het huilen?
Foto, mijn PM-inbox, nu.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wij toch? Waar blijf je? Kan je niet rijden met een kruk?
Mag ik ook kennismaken met je pa dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
... Wil je dat ik in de koelkast kijk of we framboos hebben?
Als je het op de juiste toon doet en met humor (zoals ik dat kan) komt het goed over.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar jij wil alles al invullen. Ze moet persé koffie drinken en het gespreksonderwerp stond ook al vast.
Zeg gewoon: hey, zullen we een keer wat gaan drinken?
Tsssss,.pussy.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik voel stress, daar ga ik mezelf lelijk van vinden en dan durf ik niet meer
Als je blijft slapen mag je die best zien in de ochtend.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag ik ook kennismaken met je pa dan?
n00bquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:15 schreef Soit het volgende:
[..]
Nog niet doen, eerst de spanning een beetje opbouwen.
ik kruip vannacht gewoon tegen hem aan en duw je moeder uit bedquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
Als je blijft slapen mag je die best zien in de ochtend.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ik kruip vannacht gewoon tegen hem aan en duw je moeder uit bed
Goh, je stapt ook snel van je principes af!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ik kruip vannacht gewoon tegen hem aan en duw je moeder uit bed
Hij heeft wel gelijk, dag in dag uit heb ik gefapt op het droombeeld wat ik van der had.quote:
Kut, dat is waar ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:18 schreef twi het volgende:
Goh, je stapt ook snel van je principes af!
Wat, ben je 55?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Grapje, maar ik kan gewoon je moeder zijn, dat probeer ik er alleen maar mee te zeggen
Het leven is te kort voor dat soort onzin.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:19 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee nee, dat noemen ze 'hard-to-get' spelen
73.quote:
wat poëtischquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, dag in dag uit heb ik gefapt op het droombeeld wat ik van der had.
Al die spanning van hoe ze er uit zou zien werd me bijna teveel.
Vanochtend, zag ik haar, ik kwam.
Jij fapt op haar? Ik scheer het waar nodig gewoon weg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, dag in dag uit heb ik gefapt op het droombeeld wat ik van der had.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh dat verandert de zaak, dan slaap ik wel bij jou in bedNiks mis met jong en mals.
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Om serieus te reageren, ik denk dat je op het internet beter snel kan handelen qua versieren maar in het echte leven kan een beetje 'hard-to-get' spelen soms wel leuk zijn vind ik. Het moet alleen niet te lang gaan duren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het leven is te kort voor dat soort onzin.
Ik was je al voor. Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef twi het volgende:
Zie je Cactus, hij is volwassen. Moet geen probleem zijn!
Dank je.quote:
In dat geval kan ik over 30 dagen Cactus gaan hosselen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je Cactus, hij is volwassen. Moet geen probleem zijn!
Ehm, me nunca understand,quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij fapt op haar? Ik scheer het waar nodig gewoon weg.
Ik sta er open voorquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
In dat geval kan ik over 30 dagen Cactus gaan hosselen.
Ik ben alweer 29. Poeh, gaat hard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was je al voor. Hoe oud ben jij eigenlijk?
hebben jullie een hooiberg? Dat vind ik wel erg cool eigenlijk. Ik heb nog nooit op een boerderij geslapenquote:
Je weet in elk geval: Ranja > Koffiequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
In dat geval kan ik over 30 dagen Cactus gaan hosselen.
40 ofzo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Is er zo'n leeftijd waarop je jong ineens weer aantrekkelijk gaat vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |