Die film loopt niet weg en misschien komen er nog wat leuke meisjes om te hosselenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:40 schreef Soit het volgende:
Hier.
Ik moet zo helaas wel weg naar een feest van een vriend. Niet echt zin in nu. Ik wil gewoon in bed een film kijken ofzo
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ah, Thanks voor het aanwijzen b4kl4p
Ben ik de enige mongool die dit probeert uit te spreken en keihard faalt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ah, Thanks voor het aanwijzen b4kl4p
Zie je mij meisjes/vrouwen hosselen? Ben ik toch veel te narcistisch en arrogant voor?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die film loopt niet weg en misschien komen er nog wat leuke meisjes om te hosselen
Koffie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:45 schreef Strani het volgende:
Ik ben moe maar moet nog een uur of 5..wie helpt me over m'n dode punt heen? Cactus1?
* Cactus1 schuift blikje redbull toequote:Op vrijdag 9 december 2011 23:45 schreef Strani het volgende:
Ik ben moe maar moet nog een uur of 5..wie helpt me over m'n dode punt heen? Cactus1?
Dank je wel lieverd. Daar ga ik trouwens indirect voor werken, Red Bull. Ik zou moeten vragen of ze me gratis blikjes sturen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* Cactus1 schuift blikje redbull toe
ohja dom. Nou misschien zijn er nog leuke meisjes die jou willen proberen te hosselen, altijd leuk toch als je ego gestreeld wordt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:45 schreef Soit het volgende:
Zie je mij meisjes/vrouwen hosselen? Ben ik toch veel te narcistisch en arrogant voor?
Zeg dan dat je nog iemand kent die gratis redbull wilquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:46 schreef Strani het volgende:
Dank je wel lieverd. Daar ga ik trouwens indirect voor werken, Red Bull. Ik zou moeten vragen of ze me gratis blikjes sturen.
Hossel me en ik ga kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeg dan dat je nog iemand kent die gratis redbull wil
Wat lul je, het is niet moeilijk.. het is gemakkelijk!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben ik de enige mongool die dit probeert uit te spreken en keihard faalt?
Als ik echt m'n best doe en de 4 niet als 'a' uitspreek, kom ik niet verder dan bierklier-p.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat lul je, het is niet moeilijk.. het is gemakkelijk!
Ik negeer zo'n persoon ook altijd volledig vanzelf. Behoorlijk jammer/quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik haat het moment waarbij je iemand leuk vind en diegene niet durft aan te spreken(Vooral omdat je haar alleen van uiterlijk en gedrag kent)
regel het dan zo, dat ze jou wel moet aansprekenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik haat het moment waarbij je iemand leuk vind en diegene niet durft aan te spreken(Vooral omdat je haar alleen van uiterlijk en gedrag kent)
Ik hossel geen getrouwde mannen, hoevaak moet ik dat nog zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:47 schreef Strani het volgende:
Hossel me en ik ga kijken wat ik voor je kan doen.
Tips and Trics?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
regel het dan zo, dat ze jou wel moet aanspreken
Ik vind dat zo'n rare regel dat ik 'm niet eens erken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hossel geen getrouwde mannen, hoevaak moet ik dat nog zeggen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In het ergste geval, loop je haar gewoon enorm lomp omver, dan moet ze wel wat zeggen
Zeer, zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
quote:
Kijk je haar wel aan? Zeg gewoon een keer "hoi"quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Gefeliciteerd en veel plezier!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]Fijn om te horen, maar ik ga even mijn verjaardag vieren, wou dit ook alleen maar kwijt.
Bedankt mensen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]Fijn om te horen, maar ik ga even mijn verjaardag vieren, wou dit ook alleen maar kwijt.
Bedankt mensen
Gefeliciteerd dan!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Bedankt mensen
Zo vaak heb ik dat gedacht zeg wat man, zeg wat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kijk je haar wel aan? Zeg gewoon een keer "hoi"
Zeg je nu, what if je heel erg verliefd wordt? Terwijl je het niet wil natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hossel geen getrouwde mannen, hoevaak moet ik dat nog zeggen
Het is wel origineel en ik eis een gedetailleerd verslag van het gebeuren hierquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik beuk haar gewoon omver zal vast een succes worden
Misschien is dat haar juist al eens overkomen en is ze daarom nu zo streng.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Zeg je nu, what if je heel erg verliefd wordt? Terwijl je het niet wil natuurlijk.
Wil je een felicitatie topic?quote:
Dan zal ik die nooit gaan hosselen. Getrouwd is getrouwd, afblijven..krijg je alleen maar gezeik van.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:57 schreef Soit het volgende:
Zeg je nu, what if je heel erg verliefd wordt? Terwijl je het niet wil natuurlijk.
Okok.quote:
Zoiets ja, alleen niet getrouwd maar wel samenwonend. Zelfde gezeik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Strani het volgende:
Misschien is dat haar juist al eens overkomen en is ze daarom nu zo streng.
Jawel hoor, nu doe je het wel. en maak je praatjes met mooie meisjes uit de tramquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik dat gedacht zeg wat man, zeg wat.
En dat deed ik nooit.
Of nou ja nog steeds niet.
Hmm dus ik kan jou rustig verliefd op me laten worden zonder risico dat het in drama eindigt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zal ik die nooit gaan hosselen. Getrouwd is getrouwd, afblijven..krijg je alleen maar gezeik van.
Ah okay. Trouwens, ik begrijp je heel goed hoor en je hebt gelijk. Volledig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoiets ja, alleen niet getrouwd maar wel samenwonend. Zelfde gezeik.
Ik weet niet. Het is natuurlijk wel erg om te doen, maar ja, als het wederzijds blijkt te zijn zegt dat ook wel iets over dat huwelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zal ik die nooit gaan hosselen. Getrouwd is getrouwd, afblijven..krijg je alleen maar gezeik van.
Ik sta mezelf dat echt niet meer toe. Ik zou ook mocht het onverhoopt toch gebeuren echt heel hard wegrennen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:59 schreef Strani het volgende:
Hmm dus ik kan jou rustig verliefd op me laten worden zonder risico dat het in drama eindigt.
Dat is te makkelijk gezegd. Mensen kunnen ook in een goed huwelijk verliefd worden en dan dingen doen waar ze spijt van krijgen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:00 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het is natuurlijk wel erg om te doen, maar ja, als het wederzijds blijkt te zijn zegt dat ook wel iets over dat huwelijk.
Dan gaat hij dat eerst maar netjes beeindigen, herstellen daarvan en dan klopt hij nog maar eens aan als ik dan nog single benquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:00 schreef Soit het volgende:
Ik weet niet. Het is natuurlijk wel erg om te doen, maar ja, als het wederzijds blijkt te zijn zegt dat ook wel iets over dat huwelijk.
Volgens mij is er dan wel iets fout in het huwelijk of met de persoon die vreemdgaat. Althans, dat is mijn eigen ervaring.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk gezegd. Mensen kunnen ook in een goed huwelijk verliefd worden en dan dingen doen waar ze spijt van krijgen.
Kan hoor, maar die persoon moet dan juist eerst aan dat huwelijk gaan werken. Als derde partij mag je niet je eigen interesses boven dat van een huwelijk stellen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:02 schreef Soit het volgende:
[..]
Volgens mij is er dan wel iets fout in het huwelijk of met de persoon die vreemdgaat. Althans, dat is mijn eigen ervaring.
Een keer doen was peanuts.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jawel hoor, nu doe je het wel. en maak je praatjes met mooie meisjes uit de tram
amenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan gaat hij dat eerst maar netjes beeindigen, herstellen daarvan en dan klopt hij nog maar eens aan als ik dan nog single ben
Een kwartier in dezelfde richting lopen is toch niet zo moeilijk? Maakt jou 't uit waar je terecht komtquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Een keer doen was peanuts.
Nog zo'n prachtige open kans krijg je niet snel als enige over in de tram, een gespreksonderwerp, een kwartier lang in dezelfde richting moeten lopen. Het was te ideaal gewoon.
Dat wou ik net zeggenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:05 schreef twi het volgende:
[..]
Een kwartier in dezelfde richting lopen is toch niet zo moeilijk? Maakt jou 't uit waar je terecht komt
Dat was nog het makkelijke deel ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:05 schreef twi het volgende:
[..]
Een kwartier in dezelfde richting lopen is toch niet zo moeilijk? Maakt jou 't uit waar je terecht komt
Ik vind koffie drinken een beetje oubollig klinken als je 17 bent. Zeg dan ranja ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
Dat was nog het makkelijke deel ja.
Blegh echt enorm dom dat ik niet gewoon even gevraagd of ze nog een keer koffie zou willen drinken.
Na ja volgende keer beter.
Tschuss!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef Joysa het volgende:
Dank schatjes!
Birthday sex! Fijne nacht![]()
Jullie gaan naar een hotel he, oelalalaquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef Joysa het volgende:
Dank schatjes!
Birthday sex! Fijne nacht![]()
Kom kom, je bent nooit te jong voor koffie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind koffie drinken een beetje oubollig klinken als je 17 bent. Zeg dan ranja ofzo
Das niet oubollig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind koffie drinken een beetje oubollig klinken als je 17 bent. Zeg dan ranja ofzo
Zeg gewoon: een keer ergens wat drinken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahahhaa geniaal...quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:09 schreef Soit het volgende:
Zeg gewoon: een keer ergens wat drinken.
Ik had er nog achter moeten zetten eigenlijk "om verder te praten over dienstregelingen"quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:09 schreef Soit het volgende:
[..]
Zeg gewoon: een keer ergens wat drinken.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso al op in gaan omdat het geweldig cool klinkt en het getuigd van humorquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
Hahahhaa geniaal...
Wil je misschien een keer ranja bij me komen drinken?
Nou, hoelaat ben je hier?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso al op in gaan omdat het geweldig cool klinkt en het getuigd van humor
Jahoor, lekker, welke smaken heb je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hahahhaa geniaal...
Wil je misschien een keer ranja bij me komen drinken?
Waarom? Had je je leven lang met 'r over dienstregelingen willen kletsen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had er nog achter moeten zetten eigenlijk "om verder te praten over dienstregelingen"
Aardbei en bosvruchtenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jahoor, lekker, welke smaken heb je?
Super schattigquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef Soit het volgende:
Ik weet nog toen ik in 2 havo zat, d'r een meisje met mij op 'date' wilde door samen naar de supermarkt te gaan na schooltijd.
waarom is je ui aan het huilen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef Soit het volgende:
Ik weet nog toen ik in 2 havo zat, d'r een meisje met mij op 'date' wilde door samen naar de supermarkt te gaan na schooltijd.
Nee daar ging het gesprek voor het grootste gedeelte over. Dat die zo ontzettend slecht geregeld waren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom? Had je je leven lang met 'r over dienstregelingen willen kletsen?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef Soit het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef Soit het volgende:
... Wil je dat ik in de koelkast kijk of we framboos hebben?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor framboos was ik nu de auto ingestapt
alles van bosvruchten of rode vruchten is altijd goedquote:
Maar jij wil alles al invullen. Ze moet persé koffie drinken en het gespreksonderwerp stond ook al vast.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
Nee daar ging het gesprek voor het grootste gedeelte over. Dat die zo ontzettend slecht geregeld waren.
Klagen schept een band.
En ik zei nee.quote:
Ik dacht dat het een facepalm was.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
waarom is je ui aan het huilen?
Foto, mijn PM-inbox, nu.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wij toch? Waar blijf je? Kan je niet rijden met een kruk?
Mag ik ook kennismaken met je pa dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
... Wil je dat ik in de koelkast kijk of we framboos hebben?
Als je het op de juiste toon doet en met humor (zoals ik dat kan) komt het goed over.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar jij wil alles al invullen. Ze moet persé koffie drinken en het gespreksonderwerp stond ook al vast.
Zeg gewoon: hey, zullen we een keer wat gaan drinken?
Tsssss,.pussy.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik voel stress, daar ga ik mezelf lelijk van vinden en dan durf ik niet meer
Als je blijft slapen mag je die best zien in de ochtend.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag ik ook kennismaken met je pa dan?
n00bquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:15 schreef Soit het volgende:
[..]
Nog niet doen, eerst de spanning een beetje opbouwen.
ik kruip vannacht gewoon tegen hem aan en duw je moeder uit bedquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
Als je blijft slapen mag je die best zien in de ochtend.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ik kruip vannacht gewoon tegen hem aan en duw je moeder uit bed
Goh, je stapt ook snel van je principes af!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ik kruip vannacht gewoon tegen hem aan en duw je moeder uit bed
Hij heeft wel gelijk, dag in dag uit heb ik gefapt op het droombeeld wat ik van der had.quote:
Kut, dat is waar ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:18 schreef twi het volgende:
Goh, je stapt ook snel van je principes af!
Wat, ben je 55?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Grapje, maar ik kan gewoon je moeder zijn, dat probeer ik er alleen maar mee te zeggen
Het leven is te kort voor dat soort onzin.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:19 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee nee, dat noemen ze 'hard-to-get' spelen
73.quote:
wat poëtischquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, dag in dag uit heb ik gefapt op het droombeeld wat ik van der had.
Al die spanning van hoe ze er uit zou zien werd me bijna teveel.
Vanochtend, zag ik haar, ik kwam.
Jij fapt op haar? Ik scheer het waar nodig gewoon weg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, dag in dag uit heb ik gefapt op het droombeeld wat ik van der had.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh dat verandert de zaak, dan slaap ik wel bij jou in bedNiks mis met jong en mals.
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Om serieus te reageren, ik denk dat je op het internet beter snel kan handelen qua versieren maar in het echte leven kan een beetje 'hard-to-get' spelen soms wel leuk zijn vind ik. Het moet alleen niet te lang gaan duren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het leven is te kort voor dat soort onzin.
Ik was je al voor. Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef twi het volgende:
Zie je Cactus, hij is volwassen. Moet geen probleem zijn!
Dank je.quote:
In dat geval kan ik over 30 dagen Cactus gaan hosselen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je Cactus, hij is volwassen. Moet geen probleem zijn!
Ehm, me nunca understand,quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij fapt op haar? Ik scheer het waar nodig gewoon weg.
Ik sta er open voorquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
In dat geval kan ik over 30 dagen Cactus gaan hosselen.
Ik ben alweer 29. Poeh, gaat hard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was je al voor. Hoe oud ben jij eigenlijk?
hebben jullie een hooiberg? Dat vind ik wel erg cool eigenlijk. Ik heb nog nooit op een boerderij geslapenquote:
Je weet in elk geval: Ranja > Koffiequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
In dat geval kan ik over 30 dagen Cactus gaan hosselen.
40 ofzo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Is er zo'n leeftijd waarop je jong ineens weer aantrekkelijk gaat vinden?
Staat genoteerd.quote:
ja, voor mijn 30e vond ik het al triest als iemand een dag jonger was en sinds ik 30 ben vind ik jong opeens veel toffer dan ouderquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Is er zo'n leeftijd waarop je jong ineens weer aantrekkelijk gaat vinden?
truequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
[..]
Om serieus te reageren, ik denk dat je op het internet beter snel kan handelen qua versieren maar in het echte leven kan een beetje 'hard-to-get' spelen soms wel leuk zijn vind ik. Het moet alleen niet te lang gaan duren.
En wat is jong?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ja, voor mijn 30e vond ik het al triest als iemand een dag jonger was en sinds ik 30 ben vind ik jong opeens veel toffer dan ouder
Echt? Ben benieuwd of ik ook zo ga denken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ja, voor mijn 30e vond ik het al triest als iemand een dag jonger was en sinds ik 30 ben vind ik jong opeens veel toffer dan ouder
Als ik de Linda moet geloven (quote:
Waarom lees jij de linda.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik de Linda moet geloven () zijn het vooral vrouwen van 35-50 met jongetjes van 18-30.
Fotoreportage met Gerrie.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Was echt een bizar extreme omslag jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
Echt? Ben benieuwd of ik ook zo ga denken.
Nou gewoon wat aanklooien niet heel erg leeftijd gebonden, maar voor een relatie max 5 jaar jonger ofzo. Puur en alleen omdat begin 20 en 30 echt teveel scheelt in leeftijdsfase en dingen die je nog moet ontdekken (voornamelijk jezelf). Vanaf een jaar of 28 boeit het denk ik niet meer zo hoeveel verschil ertussen zit.quote:
Ik zou zeggen van nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, is dat ook al een vereiste voor de 30+ vrouwen tegenwoordig?
Wat is er mis met mijn duim?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef Crutch het volgende:
heloef die standaard PI van je slaat nergens op.
Nee, was gewoon even nieuwsgierig. Sorryquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef twi het volgende:
Ze hebben tegenwoordig allemaal een ontmaagdings fetisj.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Staat daar ook een ban op?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef Crutch het volgende:
heloef die standaard PI van je slaat nergens op.
Ja, uiteraard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
/carequote:
Ik nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
Ze hebben tegenwoordig allemaal een ontmaagdings fetisj.
Verdomme.quote:
Daar piep je na je 30e wel anders over dus!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Ik wil liever nooit een man ontmaagden.
Wat dan wel... ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij heb je mij er ook al een keer op gewezen, maar ik kies 'm toch elke keer zorgvuldig uit, mijn PI.quote:
Jongetjes.quote:
Nou ja, ik denk niet dat het extreem anders is ofzo, ik bedoel het blijft een piemel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Dat zeggen alle vrouwen dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Die geen flauw idee heeft wat moet doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk niet dat het extreem anders is ofzo, ik bedoel het blijft een piemel.
Ik ook niet, maar eigenlijk omdat ik niet geloof dat een man die voor het eerst zijn piemel voor seks gebruikt, daarna niet de behoefte zal hebben om "de wereld" te ontdekkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Ja, maar bij een maagd denk ik ook meteen aan onzeker en voorzichtig etc.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk niet dat het extreem anders is ofzo, ik bedoel het blijft een piemel.
Maar er is uiteindelijk iemand die het moet doen.quote:
Gewoon gaan liggen op zijn rug en zeggen: nou schatje, ga jij eens fijn op me rijdenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
Die geen flauw idee heeft wat moet doen.
Dit idd, daar zou ik ook bang voor zijn als ik iemand zijn 2e ofzo zou zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ook niet, maar eigenlijk omdat ik niet geloof dat een man die voor het eerst zijn piemel voor seks gebruikt, daarna niet de behoefte zal hebben om "de wereld" te ontdekkendaar is ook niks mis mee. Maar dat lijkt me lastig als ik dan graag met iemand aan een toekomst wil werken.
Als ik een scharrel zou hebben die maagd is zou ik het misschien wel grappig vindenmaar waarschijnlijk niet vaker
Ik ga nog even fijn aan mijn zelfvertrouwen werken voor dat ik dat mijn strot uit krijg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon gaan liggen op zijn rug en zeggen: nou schatje, ga jij eens fijn op me rijden
Als ik het eens zie en meemaak, kom ik het meldenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar er is uiteindelijk iemand die het moet doen.
Dus er is altijd eentje inbindt.
Lukt je wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nog even fijn aan mijn zelfvertrouwen werken voor dat ik dat mijn strot uit krijg.
Je kunt natuurlijk ook naakt op elkaar gaan liggen, haar zoenen, beetje met je vingers voelen of ze nat is en dan stiekem je piemel er in stoppen. Zo moeilijk is het nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
Ik ga nog even fijn aan mijn zelfvertrouwen werken voor dat ik dat mijn strot uit krijg.
Dat is dan de eerste 2xquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar bij een maagd denk ik ook meteen aan onzeker en voorzichtig etc.
Ik zeg je een ding.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik het eens zie en meemaak, kom ik het melden
Alcohol valt bij mij al af, hè?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg je een ding.
Internet of alcohol, die gaan het hem moeten doen.
Kan natuurlijk ook niet zo zijn maar ik geef het een grote kans.
He wat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is dan de eerste 2x
Wil je maar 2x seks hebben dan?
Misschien moet je gaan speeddatenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Alcohol valt bij mij al af, hè?
En met internet vlot het ook niet zo.
Je bedoelt zo'n massale speeddate waarover het hier wel eens eerder is gegaan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan speeddaten
Jij hebt altijd maar 1x seks per man?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet. 2 keer seks hebben? Waarom?
Ja, ze zullen allemaal zeggen van niet. Maar zo werkt een piemel, als het eenmaal in een vagina is geweest dan wil het in nog meer vagina's. Tot het de oppervagina heeft gevonden en daar mee trouwt, en zelfs dan wil het vaak nog de neiging hebben om in andere vagina's te gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit idd, daar zou ik ook bang voor zijn als ik iemand zijn 2e ofzo zou zijn.
Nee. en dus?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij hebt altijd maar 1x seks per man?
Ja, in een mooi sfeervol restaurantjequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n massale speeddate waarover het hier wel eens eerder is gegaan?
Zou ik volgend jaar ontmaagd worden, dan ben ik 30. Dan ga ik echt niet nog allerlei vrouwen af, hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, ze zullen allemaal zeggen van niet. Maar zo werkt een piemel, als het eenmaal in een vagina is geweest dan wil het in nog meer vagina's. Tot het de oppervagina heeft gevonden en daar mee trouwt, en zelfs dan wil het vaak nog de neiging hebben om in andere vagina's te gaan.
Heb ik dus echt geen zin in. Gewone mannen zijn al lastig genoeg, die willen het liefst ook seks seks seks zonder gezeur, laat staan een maagdman terwijl ik wat serieus wil
Waarom zou ik die tijd erin stoppen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat dat voorzichtige gedoe vanzelf wel weg.
Sowieso moet je elkaar leren kennen op seksueel vlak want het is met niemand hetzelfde. Dus eigenlijk ben je elke keer een beetje opnieuw maagdquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
Gaat dat voorzichtige gedoe vanzelf wel weg.
Het lijkt niet moeilijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook naakt op elkaar gaan liggen, haar zoenen, beetje met je vingers voelen of ze nat is en dan stiekem je piemel er in stoppen. Zo moeilijk is het niet
Jij neukt bij voorbaat alleen een man om zijn ervaringen in het bed?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou ik die tijd erin stoppen?
Want? Als je 30 bent kan je niet meer stappen en vrouwen ontmoeten?Jij denkt serieus dat je na 1 keer seks nooit meer seks met andere vrouwen zal willen. het is niet zo gek dat je dat denktquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou ik volgend jaar ontmaagd worden, dan ben ik 30. Dan ga ik echt niet nog allerlei vrouwen af, hoor
Je zal merken dat dat echt meevalt. Iedereen kan hetquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Het lijkt niet moeilijk.
Alleen praktijk is toch altijd net wat lastiger.
Zijn mannenelijke maagden zo erg? En hoe erg was jij als maagd in bed. Of neukte jij direkt als een volleerde Cytherea?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar eigenlijk omdat ik niet geloof dat een man die voor het eerst zijn piemel voor seks gebruikt, daarna niet de behoefte zal hebben om "de wereld" te ontdekkendaar is ook niks mis mee. Maar dat lijkt me lastig als ik dan graag met iemand aan een toekomst wil werken.
Als ik een scharrel zou hebben die maagd is zou ik het misschien wel grappig vindenmaar waarschijnlijk niet vaker
Ik vraag altijd een CV in tweevoudquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij neukt bij voorbaat alleen een man om zijn ervaringen in het bed?
Jij vraagt voordat je met iemand mee naar huis gaat eerst of hij wel veel ervaring heeft? Je wijst iemand zonder ervaring af als hij je effectief versierd en enorm knap is?
Je mist de hele kern van wat ik zeg, dus hier ga ik niet uitgebreid op in als je het niet erg vind want ik heb het helemaal niet over hun skills.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zijn mannenelijke maagden zo erg? En hoe erg was jij als maagd in bed. Of neukte jij direkt als een volleerde Cytherea?
ok, jij wint.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon gaan liggen op zijn rug en zeggen: nou schatje, ga jij eens fijn op me rijden
Ik niet. Ik wijs alleen iemand af als ik niet geil word van het zoenen, want dan gaat het 'm niet worden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
Jij vraagt voordat je met iemand mee naar huis gaat eerst of hij wel veel ervaring heeft? Je wijst iemand zonder ervaring af als hij je effectief versierd en enorm knap is?
Gelukkig ken je me wat dat betreft nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Want? Als je 30 bent kan je niet meer stappen en vrouwen ontmoeten?Jij denkt serieus dat je na 1 keer seks nooit meer seks met andere vrouwen zal willen. het is niet zo gek dat je dat denktomdat je maagd bent. Wacht maar tot je piemel gaat bepalen wat jij wel en niet vindt
Ik heb wel een prachtig excuus mocht alles vroegtijdig aflopen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je zal merken dat dat echt meevalt. Iedereen kan het
In een Vinex-straat 300 meter van het bosquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:47 schreef Crutch het volgende:
ok, jij wint.
Ik stap nu mijn auto in.
Waar woon je?
Een maagd, zeker in de leeftijd waarop ik val, pik je er 9 van de 10 keer al van een afstandje uit. Dan zijn ze over het algemeen onzeker, want anders hadden ze allang seks gehad als ze blijkbaar wel opzoek zijn. Ik hoef geen onzekere man in bed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wijs alleen iemand af als ik niet geil word van het zoenen, want dan gaat het 'm niet worden.
Dat je nog wel betere dingen te doen hebt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
Ik heb wel een prachtig excuus mocht alles vroegtijdig aflopen.
Je bent er toch niet zo een die gaat stalken als je lekker gezoend bent?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wijs alleen iemand af als ik niet geil word van het zoenen, want dan gaat het 'm niet worden.
Jup, lachwekkend of walgelijk. Eén vd tweequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef Moonwalk het volgende:
Oh dat heb ik ook wel eens gehaden dan is het ook echt ranzig als het je niks doet
Lekker zoenen doe je samenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
Je bent er toch niet zo een die gaat stalken als je lekker gezoend bent?
Jij bent erg dik? Ik zeg: pannekoekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Heloef, 1 tip. Als je erg dik bent geen misionairs houding! Dan ga je echt kramp krijgen in je rug en benen.
of was dat omdat het matras bij die raamhoer maar een duntje was van 5 cm en mijn knieen niet goed doorzakten door het bed.. hm..
Nee ik hoorde het van een of andere DJ.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat je nog wel betere dingen te doen hebt?
Ja...quote:
Ach, dat overkomt iedereen wel een keer, maar het is niet zo handig om een meisje te ontmaagden en daarna te melden dat het eenmalig wasquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ja...
Ik ben eigenlijk bang voor meisjes jonger dan mij want straks doe je die tere zieltjes pijn als ze een relatie willen en jij niet
Ligt aan het type meid natuurlijk, mijn vriendin (can call her that nowquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Onzeker onzeker. Meiden lijken constant te hameren over 'onzeker als afknapper' je wordt er haast onzeker van zeg. Hoe zeker wil je een jongen eigenlijk hebben. Van die arrogante types zeker?
Met stroop!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent erg dik? Ik zeg: pannekoeken
Een jongen moet weten wat hij wil en moet tevreden zijn met wie hij is. Dus niet noodzakelijkerwijs arrogant.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Onzeker onzeker. Meiden lijken constant te hameren over 'onzeker als afknapper' je wordt er haast onzeker van zeg. Hoe zeker wil je een jongen eigenlijk hebben. Van die arrogante types zeker?
Ja godver, het is moeilijk om man te zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach, dat overkomt iedereen wel een keer, maar het is niet zo handig om een meisje te ontmaagden en daarna te melden dat het eenmalig was
Niet mee eens hoor, als je dat denkt zal je inderdaad onzeker overkomen als je zo een meid benadert, en dan zal ze waarschijnlijk niet onder de indruk zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Onzeker onzeker. Meiden lijken constant te hameren over 'onzeker als afknapper' je wordt er haast onzeker van zeg. Hoe zeker wil je een jongen hebben eigenlijk. Van die arrogante types zeker?
Weetje wat eigenlijk het kote hieraan is. Hte gaat niet alleen om zeker zijn. maar of een meid je al ziet staan of niet..
Stel een meisje wil pertinent een donkere import italiaan whatever. Kom je aan als chinees. Wil ze je gewoon niet. In veel gevallen wil ze zelfs neit met ej praten dnek ik. Hoe zeker je ook bent. Lacht ze je uit voordat je toenadering van 1 zin ook maar half gezegd is.
Dan zoek je iemand die wel op aziaten valt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Stel een meisje wil pertinent een donkere import italiaan whatever. Kom je aan als chinees. Wil ze je gewoon niet. In veel gevallen wil ze zelfs neit met ej praten dnek ik. Hoe zeker je ook bent. Lacht ze je uit voordat je toenadering van 1 zin ook maar half gezegd is.
nee!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja godver, het is moeilijk om man te zijn
Ik ben niet erg dik, wel dik maar nou niet zo dik dat ik ergens in beperkt word.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Heloef, 1 tip. Als je erg dik bent geen misionairs houding! Dan ga je echt kramp krijgen in je rug en benen.
of was dat omdat het matras bij die raamhoer maar een duntje was van 5 cm en mijn knieen niet goed doorzakten door het bed.. hm..
Helemaal niet juist. Gewoon een chickie zoeken die geen maagd is, of een relatie met haar nemen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ja godver, het is moeilijk om man te zijn
Ik zie het aan de blik en in d eogen van die blondjes. Zoals zij naar mij kijken met hun vooroordelen. Dan geven ze je al geen kans. En kijken ze je alleen raar aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet mee eens hoor, als je dat denkt zal je inderdaad onzeker overkomen als je zo een meid benadert, en dan zal ze waarschijnlijk niet onder de indruk zijn.
Hoezo nee? Je mag het tere zieltje niet kwetsen en moet gelijk een relatie met iemand die je niet kent zeker...quote:
Dat eerste kan je toch niet vragen van een jongen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Een jongen moet weten wat hij wil en moet tevreden zijn met wie hij is. Dus niet noodzakelijkerwijs arrogant.
Ik weet niet. Ik denk best te weten wat ik wil, en ik kom niet ontevreden over. Maar toch lijken vrouwen het niet zien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Een jongen moet weten wat hij wil en moet tevreden zijn met wie hij is. Dus niet noodzakelijkerwijs arrogant.
Blijkbaar heb jij ook voorkeur voor blondjes. Probeer eens een aziatisch meisje dan ofzo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Bullshit. Ik zie het aan de blik en in d eogen van die blondjes. Zoals zij naar mij kijken met hun vooroordelen. Dan geven ze je al geen kans. En kijken ze je alleen raar aan. Hoe ' zeker' wil je een jongen hebben?
Ik vind juist dat van jou bullshit. Je scheert iedereen dus over 1 kam. Iedere leuke meid valt volgens jou nooit op een aziaat. Wat een onzin. En ik ben serieus, als jij met zo een houding al naar een meid kijkt, dan straal je echt geen goeie vibe uit. Als iemand mij zo vaag aan zit te kijken dan kijk ik ook raar terug en denk ik wat een creep. dat heeft dan niks te maken met of je leuk bent of waar je vandaan komt zeg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bullshit. Ik zie het aan de blik en in d eogen van die blondjes. Zoals zij naar mij kijken met hun vooroordelen. Dan geven ze je al geen kans. En kijken ze je alleen raar aan. Hoe ' zeker' wil je een jongen hebben?
Er mag zoveel niet en gebeurt het toch, dan doe je maar alsof het je iets kan schelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo nee? Je mag het tere zieltje niet kwetsen en moet gelijk een relatie met iemand die je niet kent zeker...
De nazi.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
Ik had gewoon pech, ze viel op blond met blauwe ogen.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, in een mooi sfeervol restaurantje
Wat een inspiratielos kutexcuus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
ja met een reden hoorquote:
Of je wil overal een probleem van maken. Ze verkopen in restaurantjes niet alleen maar alcohol hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, nu zie ik het ook. Maar als daar ook alcohol aan te pas komt heb ik een probleem
Ehm, haar ex had blond haar en blauwe ogen en de jongen waar ze nu mee date ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat een inspiratielos kutexcuus.
En jij gelooft dat meteen?
Dat weet ik wel, ik bedoelde meer: als alle andere speeddaters dan wel aan aan de alcohol zittenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Of je wil overal een probleem van maken. Ze verkopen in restaurantjes niet alleen maar alcohol hoor
komen me dm berichten aan? Want bij mij tript dat nog wel eensquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Of je wil overal een probleem van maken. Ze verkopen in restaurantjes niet alleen maar alcohol hoor
In zijn geval vind ik het excuus redelijk legitiem. Niet iedereen valt op mensen met een andere huidskleur.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:03 schreef Crutch het volgende:
Wat een inspiratielos kutexcuus.
En jij gelooft dat meteen?
Denk je? Ik denk niet dat iemand van 1 glaasje wijn ofzo helemaal bezopen is. daarnaast zal niet iedereen aan de alcohol zitten dus kan je nog een selectie maken ook. sowieso gaat het wel lastiger voor je worden als je toekomstige vrouw geen druppel alcohol moet drinkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, ik bedoelde meer: als alle andere speeddaters dan wel aan aan de alcohol zitten
Nee, ik ben maagdquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:05 schreef Myraela het volgende:
Wil iemand mijn badkamer fixxen, ik wil een uur lang douchen.
Aha. Tja, dan wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm, haar ex had blond haar en blauwe ogen en de jongen waar ze nu mee date ook.
Ja ik heb ze, ik ben alleen best traag af en toequote:Op zaterdag 10 december 2011 01:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
komen me dm berichten aan? Want bij mij tript dat nog wel eens
Oh, mijn toekomstige vrouw mag gerust alcohol drinken, hoor. Het gaat alleen om mezelf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk niet dat iemand van 1 glaasje wijn ofzo helemaal bezopen is. daarnaast zal niet iedereen aan de alcohol zitten dus kan je nog een selectie maken ook. sowieso gaat het wel lastiger voor je worden als je toekomstige vrouw geen druppel alcohol moet drinken
Wie zegt dat ik vaag zou kijken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind juist dat van jou bullshit. Je scheert iedereen dus over 1 kam. Iedere leuke meid valt volgens jou nooit op een aziaat. Wat een onzin. En ik ben serieus, als jij met zo een houding al naar een meid kijkt, dan straal je echt geen goeie vibe uit. Als iemand mij zo vaag aan zit te kijken dan kijk ik ook raar terug en denk ik wat een creep. dat heeft dan niks te maken met of je leuk bent of waar je vandaan komt zeg.
Mensen die van 1 glaasje wijn helemaal bezopen worden, moet je sowieso mijdenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:06 schreef Moonwalk het volgende:
Denk je? Ik denk niet dat iemand van 1 glaasje wijn ofzo helemaal bezopen is. daarnaast zal niet iedereen aan de alcohol zitten dus kan je nog een selectie maken ook. sowieso gaat het wel lastiger voor je worden als je toekomstige vrouw geen druppel alcohol moet drinken
Dealquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
Als ik niet de badkamer van Myr hoef te fixen
Oke nogmaals dan, wat is dan het probleem ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, mijn toekomstige vrouw mag gerust alcohol drinken, hoor. Het gaat alleen om mezelf.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, ik bedoelde meer: als alle andere speeddaters dan wel aan aan de alcohol zitten
Kusje op je bil.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
Tevens heb ik een muggenbult op mijn rechterbil, deze informatie was gratis en vrijblijvend.
Maak ik ook wel een frambose ranja voor jequote:Op zaterdag 10 december 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
DealEr is vast wel iemand anders die dat wil doen en gelijk aan haar muggenbult wil krabben
Heldquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
Maak ik ook wel een frambose ranja voor je
He. Je had hem best even mijn badkamer kunnen laten doen voordat je hem ontmaagd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
DealEr is vast wel iemand anders die dat wil doen en gelijk aan haar muggenbult wil krabben
Dan maken al die andere speeddaters door de alcohol wellicht veel makkelijker contact. Of zoquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke nogmaals dan, wat is dan het probleem ?
[..]
Ik heb zo een vriendin, en die wil om de zoveel tijd gezellig met mij een wijntje drinken en dan doet ze 4 uur over 1 wijntje en is ze zogenaamd dronken. Wel lief, maar ook saaiquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mensen die van 1 glaasje wijn helemaal bezopen worden, moet je sowieso mijden
Ontmaagding duurt een minuutje, hij staat zo in je badkamer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
He. Je had hem best even mijn badkamer kunnen laten doen voordat je hem ontmaagd.
Sssst, ik geil hem eerst op, laat hem dan jouw badkamer fixen en dan mag hij het komen afmakenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:09 schreef Myraela het volgende:
He. Je had hem best even mijn badkamer kunnen laten doen voordat je hem ontmaagd.
Ik hou van je.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sssst, ik geil hem eerst op, laat hem dan jouw badkamer fixen en dan mag hij het komen afmaken
Ja, dat zijn niet de grootste lolbroekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:10 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb zo een vriendin, en die wil om de zoveel tijd gezellig met mij een wijntje drinken en dan doet ze 4 uur over 1 wijntje en is ze zogenaamd dronken. Wel lief, maar ook saai![]()
Ik zie haar liever overdag om andere leuke dingen te doen
2 jaren extra levenservaringquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
En wat heeft kingtoppie wat ik niet heb?
1 en een maand maar mininmaal!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |