Oh dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wijs alleen iemand af als ik niet geil word van het zoenen, want dan gaat het 'm niet worden.
Dat je nog wel betere dingen te doen hebt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
Ik heb wel een prachtig excuus mocht alles vroegtijdig aflopen.
Je bent er toch niet zo een die gaat stalken als je lekker gezoend bent?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wijs alleen iemand af als ik niet geil word van het zoenen, want dan gaat het 'm niet worden.
Jup, lachwekkend of walgelijk. Eén vd tweequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef Moonwalk het volgende:
Oh dat heb ik ook wel eens gehaden dan is het ook echt ranzig als het je niks doet
Lekker zoenen doe je samenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
Je bent er toch niet zo een die gaat stalken als je lekker gezoend bent?
Jij bent erg dik? Ik zeg: pannekoekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Heloef, 1 tip. Als je erg dik bent geen misionairs houding! Dan ga je echt kramp krijgen in je rug en benen.
of was dat omdat het matras bij die raamhoer maar een duntje was van 5 cm en mijn knieen niet goed doorzakten door het bed.. hm..
Nee ik hoorde het van een of andere DJ.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat je nog wel betere dingen te doen hebt?
Ja...quote:
Ach, dat overkomt iedereen wel een keer, maar het is niet zo handig om een meisje te ontmaagden en daarna te melden dat het eenmalig wasquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ja...
Ik ben eigenlijk bang voor meisjes jonger dan mij want straks doe je die tere zieltjes pijn als ze een relatie willen en jij niet
Ligt aan het type meid natuurlijk, mijn vriendin (can call her that nowquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Onzeker onzeker. Meiden lijken constant te hameren over 'onzeker als afknapper' je wordt er haast onzeker van zeg. Hoe zeker wil je een jongen eigenlijk hebben. Van die arrogante types zeker?
Met stroop!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent erg dik? Ik zeg: pannekoeken
Een jongen moet weten wat hij wil en moet tevreden zijn met wie hij is. Dus niet noodzakelijkerwijs arrogant.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Onzeker onzeker. Meiden lijken constant te hameren over 'onzeker als afknapper' je wordt er haast onzeker van zeg. Hoe zeker wil je een jongen eigenlijk hebben. Van die arrogante types zeker?
Ja godver, het is moeilijk om man te zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach, dat overkomt iedereen wel een keer, maar het is niet zo handig om een meisje te ontmaagden en daarna te melden dat het eenmalig was
Niet mee eens hoor, als je dat denkt zal je inderdaad onzeker overkomen als je zo een meid benadert, en dan zal ze waarschijnlijk niet onder de indruk zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Onzeker onzeker. Meiden lijken constant te hameren over 'onzeker als afknapper' je wordt er haast onzeker van zeg. Hoe zeker wil je een jongen hebben eigenlijk. Van die arrogante types zeker?
Weetje wat eigenlijk het kote hieraan is. Hte gaat niet alleen om zeker zijn. maar of een meid je al ziet staan of niet..
Stel een meisje wil pertinent een donkere import italiaan whatever. Kom je aan als chinees. Wil ze je gewoon niet. In veel gevallen wil ze zelfs neit met ej praten dnek ik. Hoe zeker je ook bent. Lacht ze je uit voordat je toenadering van 1 zin ook maar half gezegd is.
Dan zoek je iemand die wel op aziaten valt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Stel een meisje wil pertinent een donkere import italiaan whatever. Kom je aan als chinees. Wil ze je gewoon niet. In veel gevallen wil ze zelfs neit met ej praten dnek ik. Hoe zeker je ook bent. Lacht ze je uit voordat je toenadering van 1 zin ook maar half gezegd is.
nee!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja godver, het is moeilijk om man te zijn
Ik ben niet erg dik, wel dik maar nou niet zo dik dat ik ergens in beperkt word.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Heloef, 1 tip. Als je erg dik bent geen misionairs houding! Dan ga je echt kramp krijgen in je rug en benen.
of was dat omdat het matras bij die raamhoer maar een duntje was van 5 cm en mijn knieen niet goed doorzakten door het bed.. hm..
Helemaal niet juist. Gewoon een chickie zoeken die geen maagd is, of een relatie met haar nemen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ja godver, het is moeilijk om man te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |