Verdomme.quote:
Daar piep je na je 30e wel anders over dus!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Ik wil liever nooit een man ontmaagden.
Wat dan wel... ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij heb je mij er ook al een keer op gewezen, maar ik kies 'm toch elke keer zorgvuldig uit, mijn PI.quote:
Jongetjes.quote:
Nou ja, ik denk niet dat het extreem anders is ofzo, ik bedoel het blijft een piemel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Dat zeggen alle vrouwen dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Die geen flauw idee heeft wat moet doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk niet dat het extreem anders is ofzo, ik bedoel het blijft een piemel.
Ik ook niet, maar eigenlijk omdat ik niet geloof dat een man die voor het eerst zijn piemel voor seks gebruikt, daarna niet de behoefte zal hebben om "de wereld" te ontdekkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Ja, maar bij een maagd denk ik ook meteen aan onzeker en voorzichtig etc.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk niet dat het extreem anders is ofzo, ik bedoel het blijft een piemel.
Maar er is uiteindelijk iemand die het moet doen.quote:
Gewoon gaan liggen op zijn rug en zeggen: nou schatje, ga jij eens fijn op me rijdenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
Die geen flauw idee heeft wat moet doen.
Dit idd, daar zou ik ook bang voor zijn als ik iemand zijn 2e ofzo zou zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ook niet, maar eigenlijk omdat ik niet geloof dat een man die voor het eerst zijn piemel voor seks gebruikt, daarna niet de behoefte zal hebben om "de wereld" te ontdekkendaar is ook niks mis mee. Maar dat lijkt me lastig als ik dan graag met iemand aan een toekomst wil werken.
Als ik een scharrel zou hebben die maagd is zou ik het misschien wel grappig vindenmaar waarschijnlijk niet vaker
Ik ga nog even fijn aan mijn zelfvertrouwen werken voor dat ik dat mijn strot uit krijg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon gaan liggen op zijn rug en zeggen: nou schatje, ga jij eens fijn op me rijden
Als ik het eens zie en meemaak, kom ik het meldenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar er is uiteindelijk iemand die het moet doen.
Dus er is altijd eentje inbindt.
Lukt je wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nog even fijn aan mijn zelfvertrouwen werken voor dat ik dat mijn strot uit krijg.
Je kunt natuurlijk ook naakt op elkaar gaan liggen, haar zoenen, beetje met je vingers voelen of ze nat is en dan stiekem je piemel er in stoppen. Zo moeilijk is het nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
Ik ga nog even fijn aan mijn zelfvertrouwen werken voor dat ik dat mijn strot uit krijg.
Dat is dan de eerste 2xquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar bij een maagd denk ik ook meteen aan onzeker en voorzichtig etc.
Ik zeg je een ding.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik het eens zie en meemaak, kom ik het melden
Alcohol valt bij mij al af, hè?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg je een ding.
Internet of alcohol, die gaan het hem moeten doen.
Kan natuurlijk ook niet zo zijn maar ik geef het een grote kans.
He wat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is dan de eerste 2x
Wil je maar 2x seks hebben dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |