Nee daar ging het gesprek voor het grootste gedeelte over. Dat die zo ontzettend slecht geregeld waren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom? Had je je leven lang met 'r over dienstregelingen willen kletsen?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef Soit het volgende:
Ik weet nog toen ik in 2 havo zat, d'r een meisje met mij op 'date' wilde door samen naar de supermarkt te gaan na schooltijd.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef Soit het volgende:
Ik weet nog toen ik in 2 havo zat, d'r een meisje met mij op 'date' wilde door samen naar de supermarkt te gaan na schooltijd.
... Wil je dat ik in de koelkast kijk of we framboos hebben?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor framboos was ik nu de auto ingestapt
alles van bosvruchten of rode vruchten is altijd goedquote:
Maar jij wil alles al invullen. Ze moet persé koffie drinken en het gespreksonderwerp stond ook al vast.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
Nee daar ging het gesprek voor het grootste gedeelte over. Dat die zo ontzettend slecht geregeld waren.
Klagen schept een band.
En ik zei nee.quote:
Ik dacht dat het een facepalm was.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
waarom is je ui aan het huilen?
Foto, mijn PM-inbox, nu.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wij toch? Waar blijf je? Kan je niet rijden met een kruk?
Mag ik ook kennismaken met je pa dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
... Wil je dat ik in de koelkast kijk of we framboos hebben?
Als je het op de juiste toon doet en met humor (zoals ik dat kan) komt het goed over.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar jij wil alles al invullen. Ze moet persé koffie drinken en het gespreksonderwerp stond ook al vast.
Zeg gewoon: hey, zullen we een keer wat gaan drinken?
Tsssss,.pussy.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik voel stress, daar ga ik mezelf lelijk van vinden en dan durf ik niet meer
Als je blijft slapen mag je die best zien in de ochtend.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag ik ook kennismaken met je pa dan?
n00bquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:15 schreef Soit het volgende:
[..]
Nog niet doen, eerst de spanning een beetje opbouwen.
ik kruip vannacht gewoon tegen hem aan en duw je moeder uit bedquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
Als je blijft slapen mag je die best zien in de ochtend.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ik kruip vannacht gewoon tegen hem aan en duw je moeder uit bed
Goh, je stapt ook snel van je principes af!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ik kruip vannacht gewoon tegen hem aan en duw je moeder uit bed
Hij heeft wel gelijk, dag in dag uit heb ik gefapt op het droombeeld wat ik van der had.quote:
Kut, dat is waar ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:18 schreef twi het volgende:
Goh, je stapt ook snel van je principes af!
Wat, ben je 55?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Grapje, maar ik kan gewoon je moeder zijn, dat probeer ik er alleen maar mee te zeggen
Het leven is te kort voor dat soort onzin.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:19 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee nee, dat noemen ze 'hard-to-get' spelen
73.quote:
wat poëtischquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, dag in dag uit heb ik gefapt op het droombeeld wat ik van der had.
Al die spanning van hoe ze er uit zou zien werd me bijna teveel.
Vanochtend, zag ik haar, ik kwam.
Jij fapt op haar? Ik scheer het waar nodig gewoon weg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, dag in dag uit heb ik gefapt op het droombeeld wat ik van der had.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh dat verandert de zaak, dan slaap ik wel bij jou in bedNiks mis met jong en mals.
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Om serieus te reageren, ik denk dat je op het internet beter snel kan handelen qua versieren maar in het echte leven kan een beetje 'hard-to-get' spelen soms wel leuk zijn vind ik. Het moet alleen niet te lang gaan duren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het leven is te kort voor dat soort onzin.
Ik was je al voor. Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef twi het volgende:
Zie je Cactus, hij is volwassen. Moet geen probleem zijn!
Dank je.quote:
In dat geval kan ik over 30 dagen Cactus gaan hosselen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je Cactus, hij is volwassen. Moet geen probleem zijn!
Ehm, me nunca understand,quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij fapt op haar? Ik scheer het waar nodig gewoon weg.
Ik sta er open voorquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
In dat geval kan ik over 30 dagen Cactus gaan hosselen.
Ik ben alweer 29. Poeh, gaat hard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was je al voor. Hoe oud ben jij eigenlijk?
hebben jullie een hooiberg? Dat vind ik wel erg cool eigenlijk. Ik heb nog nooit op een boerderij geslapenquote:
Je weet in elk geval: Ranja > Koffiequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
In dat geval kan ik over 30 dagen Cactus gaan hosselen.
40 ofzo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Is er zo'n leeftijd waarop je jong ineens weer aantrekkelijk gaat vinden?
Staat genoteerd.quote:
ja, voor mijn 30e vond ik het al triest als iemand een dag jonger was en sinds ik 30 ben vind ik jong opeens veel toffer dan ouderquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Is er zo'n leeftijd waarop je jong ineens weer aantrekkelijk gaat vinden?
truequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
[..]
Om serieus te reageren, ik denk dat je op het internet beter snel kan handelen qua versieren maar in het echte leven kan een beetje 'hard-to-get' spelen soms wel leuk zijn vind ik. Het moet alleen niet te lang gaan duren.
En wat is jong?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ja, voor mijn 30e vond ik het al triest als iemand een dag jonger was en sinds ik 30 ben vind ik jong opeens veel toffer dan ouder
Echt? Ben benieuwd of ik ook zo ga denken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ja, voor mijn 30e vond ik het al triest als iemand een dag jonger was en sinds ik 30 ben vind ik jong opeens veel toffer dan ouder
Als ik de Linda moet geloven (quote:
Waarom lees jij de linda.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik de Linda moet geloven () zijn het vooral vrouwen van 35-50 met jongetjes van 18-30.
Fotoreportage met Gerrie.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Was echt een bizar extreme omslag jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
Echt? Ben benieuwd of ik ook zo ga denken.
Nou gewoon wat aanklooien niet heel erg leeftijd gebonden, maar voor een relatie max 5 jaar jonger ofzo. Puur en alleen omdat begin 20 en 30 echt teveel scheelt in leeftijdsfase en dingen die je nog moet ontdekken (voornamelijk jezelf). Vanaf een jaar of 28 boeit het denk ik niet meer zo hoeveel verschil ertussen zit.quote:
Ik zou zeggen van nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, is dat ook al een vereiste voor de 30+ vrouwen tegenwoordig?
Wat is er mis met mijn duim?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef Crutch het volgende:
heloef die standaard PI van je slaat nergens op.
Nee, was gewoon even nieuwsgierig. Sorryquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef twi het volgende:
Ze hebben tegenwoordig allemaal een ontmaagdings fetisj.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Staat daar ook een ban op?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef Crutch het volgende:
heloef die standaard PI van je slaat nergens op.
Ja, uiteraard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
/carequote:
Ik nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
Ze hebben tegenwoordig allemaal een ontmaagdings fetisj.
Verdomme.quote:
Daar piep je na je 30e wel anders over dus!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Ik wil liever nooit een man ontmaagden.
Wat dan wel... ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij heb je mij er ook al een keer op gewezen, maar ik kies 'm toch elke keer zorgvuldig uit, mijn PI.quote:
Jongetjes.quote:
Nou ja, ik denk niet dat het extreem anders is ofzo, ik bedoel het blijft een piemel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Dat zeggen alle vrouwen dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Die geen flauw idee heeft wat moet doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk niet dat het extreem anders is ofzo, ik bedoel het blijft een piemel.
Ik ook niet, maar eigenlijk omdat ik niet geloof dat een man die voor het eerst zijn piemel voor seks gebruikt, daarna niet de behoefte zal hebben om "de wereld" te ontdekkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Ja, maar bij een maagd denk ik ook meteen aan onzeker en voorzichtig etc.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk niet dat het extreem anders is ofzo, ik bedoel het blijft een piemel.
Maar er is uiteindelijk iemand die het moet doen.quote:
Gewoon gaan liggen op zijn rug en zeggen: nou schatje, ga jij eens fijn op me rijdenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
Die geen flauw idee heeft wat moet doen.
Dit idd, daar zou ik ook bang voor zijn als ik iemand zijn 2e ofzo zou zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ook niet, maar eigenlijk omdat ik niet geloof dat een man die voor het eerst zijn piemel voor seks gebruikt, daarna niet de behoefte zal hebben om "de wereld" te ontdekkendaar is ook niks mis mee. Maar dat lijkt me lastig als ik dan graag met iemand aan een toekomst wil werken.
Als ik een scharrel zou hebben die maagd is zou ik het misschien wel grappig vindenmaar waarschijnlijk niet vaker
Ik ga nog even fijn aan mijn zelfvertrouwen werken voor dat ik dat mijn strot uit krijg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon gaan liggen op zijn rug en zeggen: nou schatje, ga jij eens fijn op me rijden
Als ik het eens zie en meemaak, kom ik het meldenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar er is uiteindelijk iemand die het moet doen.
Dus er is altijd eentje inbindt.
Lukt je wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nog even fijn aan mijn zelfvertrouwen werken voor dat ik dat mijn strot uit krijg.
Je kunt natuurlijk ook naakt op elkaar gaan liggen, haar zoenen, beetje met je vingers voelen of ze nat is en dan stiekem je piemel er in stoppen. Zo moeilijk is het nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
Ik ga nog even fijn aan mijn zelfvertrouwen werken voor dat ik dat mijn strot uit krijg.
Dat is dan de eerste 2xquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar bij een maagd denk ik ook meteen aan onzeker en voorzichtig etc.
Ik zeg je een ding.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik het eens zie en meemaak, kom ik het melden
Alcohol valt bij mij al af, hè?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg je een ding.
Internet of alcohol, die gaan het hem moeten doen.
Kan natuurlijk ook niet zo zijn maar ik geef het een grote kans.
He wat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is dan de eerste 2x
Wil je maar 2x seks hebben dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |