Dat wou ik net zeggenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:05 schreef twi het volgende:
[..]
Een kwartier in dezelfde richting lopen is toch niet zo moeilijk? Maakt jou 't uit waar je terecht komt
Dat was nog het makkelijke deel ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:05 schreef twi het volgende:
[..]
Een kwartier in dezelfde richting lopen is toch niet zo moeilijk? Maakt jou 't uit waar je terecht komt
Ik vind koffie drinken een beetje oubollig klinken als je 17 bent. Zeg dan ranja ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
Dat was nog het makkelijke deel ja.
Blegh echt enorm dom dat ik niet gewoon even gevraagd of ze nog een keer koffie zou willen drinken.
Na ja volgende keer beter.
Tschuss!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef Joysa het volgende:
Dank schatjes!
Birthday sex! Fijne nacht![]()
Jullie gaan naar een hotel he, oelalalaquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef Joysa het volgende:
Dank schatjes!
Birthday sex! Fijne nacht![]()
Kom kom, je bent nooit te jong voor koffie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind koffie drinken een beetje oubollig klinken als je 17 bent. Zeg dan ranja ofzo
Das niet oubollig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind koffie drinken een beetje oubollig klinken als je 17 bent. Zeg dan ranja ofzo
Zeg gewoon: een keer ergens wat drinken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahahhaa geniaal...quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:09 schreef Soit het volgende:
Zeg gewoon: een keer ergens wat drinken.
Ik had er nog achter moeten zetten eigenlijk "om verder te praten over dienstregelingen"quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:09 schreef Soit het volgende:
[..]
Zeg gewoon: een keer ergens wat drinken.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso al op in gaan omdat het geweldig cool klinkt en het getuigd van humorquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
Hahahhaa geniaal...
Wil je misschien een keer ranja bij me komen drinken?
Nou, hoelaat ben je hier?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso al op in gaan omdat het geweldig cool klinkt en het getuigd van humor
Jahoor, lekker, welke smaken heb je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hahahhaa geniaal...
Wil je misschien een keer ranja bij me komen drinken?
Waarom? Had je je leven lang met 'r over dienstregelingen willen kletsen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had er nog achter moeten zetten eigenlijk "om verder te praten over dienstregelingen"
Aardbei en bosvruchtenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jahoor, lekker, welke smaken heb je?
Super schattigquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef Soit het volgende:
Ik weet nog toen ik in 2 havo zat, d'r een meisje met mij op 'date' wilde door samen naar de supermarkt te gaan na schooltijd.
waarom is je ui aan het huilen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef Soit het volgende:
Ik weet nog toen ik in 2 havo zat, d'r een meisje met mij op 'date' wilde door samen naar de supermarkt te gaan na schooltijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |