Hmm dus ik kan jou rustig verliefd op me laten worden zonder risico dat het in drama eindigt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zal ik die nooit gaan hosselen. Getrouwd is getrouwd, afblijven..krijg je alleen maar gezeik van.
Ah okay. Trouwens, ik begrijp je heel goed hoor en je hebt gelijk. Volledig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoiets ja, alleen niet getrouwd maar wel samenwonend. Zelfde gezeik.
Ik weet niet. Het is natuurlijk wel erg om te doen, maar ja, als het wederzijds blijkt te zijn zegt dat ook wel iets over dat huwelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zal ik die nooit gaan hosselen. Getrouwd is getrouwd, afblijven..krijg je alleen maar gezeik van.
Ik sta mezelf dat echt niet meer toe. Ik zou ook mocht het onverhoopt toch gebeuren echt heel hard wegrennen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:59 schreef Strani het volgende:
Hmm dus ik kan jou rustig verliefd op me laten worden zonder risico dat het in drama eindigt.
Dat is te makkelijk gezegd. Mensen kunnen ook in een goed huwelijk verliefd worden en dan dingen doen waar ze spijt van krijgen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:00 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het is natuurlijk wel erg om te doen, maar ja, als het wederzijds blijkt te zijn zegt dat ook wel iets over dat huwelijk.
Dan gaat hij dat eerst maar netjes beeindigen, herstellen daarvan en dan klopt hij nog maar eens aan als ik dan nog single benquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:00 schreef Soit het volgende:
Ik weet niet. Het is natuurlijk wel erg om te doen, maar ja, als het wederzijds blijkt te zijn zegt dat ook wel iets over dat huwelijk.
Volgens mij is er dan wel iets fout in het huwelijk of met de persoon die vreemdgaat. Althans, dat is mijn eigen ervaring.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk gezegd. Mensen kunnen ook in een goed huwelijk verliefd worden en dan dingen doen waar ze spijt van krijgen.
Kan hoor, maar die persoon moet dan juist eerst aan dat huwelijk gaan werken. Als derde partij mag je niet je eigen interesses boven dat van een huwelijk stellen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:02 schreef Soit het volgende:
[..]
Volgens mij is er dan wel iets fout in het huwelijk of met de persoon die vreemdgaat. Althans, dat is mijn eigen ervaring.
Een keer doen was peanuts.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jawel hoor, nu doe je het wel. en maak je praatjes met mooie meisjes uit de tram
amenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan gaat hij dat eerst maar netjes beeindigen, herstellen daarvan en dan klopt hij nog maar eens aan als ik dan nog single ben
Een kwartier in dezelfde richting lopen is toch niet zo moeilijk? Maakt jou 't uit waar je terecht komtquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Een keer doen was peanuts.
Nog zo'n prachtige open kans krijg je niet snel als enige over in de tram, een gespreksonderwerp, een kwartier lang in dezelfde richting moeten lopen. Het was te ideaal gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |