Die film loopt niet weg en misschien komen er nog wat leuke meisjes om te hosselenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:40 schreef Soit het volgende:
Hier.
Ik moet zo helaas wel weg naar een feest van een vriend. Niet echt zin in nu. Ik wil gewoon in bed een film kijken ofzo
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ah, Thanks voor het aanwijzen b4kl4p
Ben ik de enige mongool die dit probeert uit te spreken en keihard faalt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ah, Thanks voor het aanwijzen b4kl4p
Zie je mij meisjes/vrouwen hosselen? Ben ik toch veel te narcistisch en arrogant voor?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die film loopt niet weg en misschien komen er nog wat leuke meisjes om te hosselen
Koffie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:45 schreef Strani het volgende:
Ik ben moe maar moet nog een uur of 5..wie helpt me over m'n dode punt heen? Cactus1?
* Cactus1 schuift blikje redbull toequote:Op vrijdag 9 december 2011 23:45 schreef Strani het volgende:
Ik ben moe maar moet nog een uur of 5..wie helpt me over m'n dode punt heen? Cactus1?
Dank je wel lieverd. Daar ga ik trouwens indirect voor werken, Red Bull. Ik zou moeten vragen of ze me gratis blikjes sturen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* Cactus1 schuift blikje redbull toe
ohja dom. Nou misschien zijn er nog leuke meisjes die jou willen proberen te hosselen, altijd leuk toch als je ego gestreeld wordt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:45 schreef Soit het volgende:
Zie je mij meisjes/vrouwen hosselen? Ben ik toch veel te narcistisch en arrogant voor?
Zeg dan dat je nog iemand kent die gratis redbull wilquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:46 schreef Strani het volgende:
Dank je wel lieverd. Daar ga ik trouwens indirect voor werken, Red Bull. Ik zou moeten vragen of ze me gratis blikjes sturen.
Hossel me en ik ga kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeg dan dat je nog iemand kent die gratis redbull wil
Wat lul je, het is niet moeilijk.. het is gemakkelijk!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben ik de enige mongool die dit probeert uit te spreken en keihard faalt?
Als ik echt m'n best doe en de 4 niet als 'a' uitspreek, kom ik niet verder dan bierklier-p.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat lul je, het is niet moeilijk.. het is gemakkelijk!
Ik negeer zo'n persoon ook altijd volledig vanzelf. Behoorlijk jammer/quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik haat het moment waarbij je iemand leuk vind en diegene niet durft aan te spreken(Vooral omdat je haar alleen van uiterlijk en gedrag kent)
regel het dan zo, dat ze jou wel moet aansprekenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik haat het moment waarbij je iemand leuk vind en diegene niet durft aan te spreken(Vooral omdat je haar alleen van uiterlijk en gedrag kent)
Ik hossel geen getrouwde mannen, hoevaak moet ik dat nog zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:47 schreef Strani het volgende:
Hossel me en ik ga kijken wat ik voor je kan doen.
Tips and Trics?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
regel het dan zo, dat ze jou wel moet aanspreken
Ik vind dat zo'n rare regel dat ik 'm niet eens erken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hossel geen getrouwde mannen, hoevaak moet ik dat nog zeggen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In het ergste geval, loop je haar gewoon enorm lomp omver, dan moet ze wel wat zeggen
Zeer, zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
quote:
Kijk je haar wel aan? Zeg gewoon een keer "hoi"quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Gefeliciteerd en veel plezier!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]Fijn om te horen, maar ik ga even mijn verjaardag vieren, wou dit ook alleen maar kwijt.
Bedankt mensen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]Fijn om te horen, maar ik ga even mijn verjaardag vieren, wou dit ook alleen maar kwijt.
Bedankt mensen
Gefeliciteerd dan!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Bedankt mensen
Zo vaak heb ik dat gedacht zeg wat man, zeg wat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kijk je haar wel aan? Zeg gewoon een keer "hoi"
Zeg je nu, what if je heel erg verliefd wordt? Terwijl je het niet wil natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hossel geen getrouwde mannen, hoevaak moet ik dat nog zeggen
Het is wel origineel en ik eis een gedetailleerd verslag van het gebeuren hierquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik beuk haar gewoon omver zal vast een succes worden
Misschien is dat haar juist al eens overkomen en is ze daarom nu zo streng.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Zeg je nu, what if je heel erg verliefd wordt? Terwijl je het niet wil natuurlijk.
Wil je een felicitatie topic?quote:
Dan zal ik die nooit gaan hosselen. Getrouwd is getrouwd, afblijven..krijg je alleen maar gezeik van.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:57 schreef Soit het volgende:
Zeg je nu, what if je heel erg verliefd wordt? Terwijl je het niet wil natuurlijk.
Okok.quote:
Zoiets ja, alleen niet getrouwd maar wel samenwonend. Zelfde gezeik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Strani het volgende:
Misschien is dat haar juist al eens overkomen en is ze daarom nu zo streng.
Jawel hoor, nu doe je het wel. en maak je praatjes met mooie meisjes uit de tramquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik dat gedacht zeg wat man, zeg wat.
En dat deed ik nooit.
Of nou ja nog steeds niet.
Hmm dus ik kan jou rustig verliefd op me laten worden zonder risico dat het in drama eindigt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zal ik die nooit gaan hosselen. Getrouwd is getrouwd, afblijven..krijg je alleen maar gezeik van.
Ah okay. Trouwens, ik begrijp je heel goed hoor en je hebt gelijk. Volledig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoiets ja, alleen niet getrouwd maar wel samenwonend. Zelfde gezeik.
Ik weet niet. Het is natuurlijk wel erg om te doen, maar ja, als het wederzijds blijkt te zijn zegt dat ook wel iets over dat huwelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zal ik die nooit gaan hosselen. Getrouwd is getrouwd, afblijven..krijg je alleen maar gezeik van.
Ik sta mezelf dat echt niet meer toe. Ik zou ook mocht het onverhoopt toch gebeuren echt heel hard wegrennen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:59 schreef Strani het volgende:
Hmm dus ik kan jou rustig verliefd op me laten worden zonder risico dat het in drama eindigt.
Dat is te makkelijk gezegd. Mensen kunnen ook in een goed huwelijk verliefd worden en dan dingen doen waar ze spijt van krijgen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:00 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het is natuurlijk wel erg om te doen, maar ja, als het wederzijds blijkt te zijn zegt dat ook wel iets over dat huwelijk.
Dan gaat hij dat eerst maar netjes beeindigen, herstellen daarvan en dan klopt hij nog maar eens aan als ik dan nog single benquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:00 schreef Soit het volgende:
Ik weet niet. Het is natuurlijk wel erg om te doen, maar ja, als het wederzijds blijkt te zijn zegt dat ook wel iets over dat huwelijk.
Volgens mij is er dan wel iets fout in het huwelijk of met de persoon die vreemdgaat. Althans, dat is mijn eigen ervaring.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk gezegd. Mensen kunnen ook in een goed huwelijk verliefd worden en dan dingen doen waar ze spijt van krijgen.
Kan hoor, maar die persoon moet dan juist eerst aan dat huwelijk gaan werken. Als derde partij mag je niet je eigen interesses boven dat van een huwelijk stellen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:02 schreef Soit het volgende:
[..]
Volgens mij is er dan wel iets fout in het huwelijk of met de persoon die vreemdgaat. Althans, dat is mijn eigen ervaring.
Een keer doen was peanuts.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jawel hoor, nu doe je het wel. en maak je praatjes met mooie meisjes uit de tram
amenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan gaat hij dat eerst maar netjes beeindigen, herstellen daarvan en dan klopt hij nog maar eens aan als ik dan nog single ben
Een kwartier in dezelfde richting lopen is toch niet zo moeilijk? Maakt jou 't uit waar je terecht komtquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Een keer doen was peanuts.
Nog zo'n prachtige open kans krijg je niet snel als enige over in de tram, een gespreksonderwerp, een kwartier lang in dezelfde richting moeten lopen. Het was te ideaal gewoon.
Dat wou ik net zeggenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:05 schreef twi het volgende:
[..]
Een kwartier in dezelfde richting lopen is toch niet zo moeilijk? Maakt jou 't uit waar je terecht komt
Dat was nog het makkelijke deel ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:05 schreef twi het volgende:
[..]
Een kwartier in dezelfde richting lopen is toch niet zo moeilijk? Maakt jou 't uit waar je terecht komt
Ik vind koffie drinken een beetje oubollig klinken als je 17 bent. Zeg dan ranja ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
Dat was nog het makkelijke deel ja.
Blegh echt enorm dom dat ik niet gewoon even gevraagd of ze nog een keer koffie zou willen drinken.
Na ja volgende keer beter.
Tschuss!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef Joysa het volgende:
Dank schatjes!
Birthday sex! Fijne nacht![]()
Jullie gaan naar een hotel he, oelalalaquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef Joysa het volgende:
Dank schatjes!
Birthday sex! Fijne nacht![]()
Kom kom, je bent nooit te jong voor koffie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind koffie drinken een beetje oubollig klinken als je 17 bent. Zeg dan ranja ofzo
Das niet oubollig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind koffie drinken een beetje oubollig klinken als je 17 bent. Zeg dan ranja ofzo
Zeg gewoon: een keer ergens wat drinken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahahhaa geniaal...quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:09 schreef Soit het volgende:
Zeg gewoon: een keer ergens wat drinken.
Ik had er nog achter moeten zetten eigenlijk "om verder te praten over dienstregelingen"quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:09 schreef Soit het volgende:
[..]
Zeg gewoon: een keer ergens wat drinken.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso al op in gaan omdat het geweldig cool klinkt en het getuigd van humorquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
Hahahhaa geniaal...
Wil je misschien een keer ranja bij me komen drinken?
Nou, hoelaat ben je hier?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso al op in gaan omdat het geweldig cool klinkt en het getuigd van humor
Jahoor, lekker, welke smaken heb je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hahahhaa geniaal...
Wil je misschien een keer ranja bij me komen drinken?
Waarom? Had je je leven lang met 'r over dienstregelingen willen kletsen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had er nog achter moeten zetten eigenlijk "om verder te praten over dienstregelingen"
Aardbei en bosvruchtenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jahoor, lekker, welke smaken heb je?
Super schattigquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef Soit het volgende:
Ik weet nog toen ik in 2 havo zat, d'r een meisje met mij op 'date' wilde door samen naar de supermarkt te gaan na schooltijd.
waarom is je ui aan het huilen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef Soit het volgende:
Ik weet nog toen ik in 2 havo zat, d'r een meisje met mij op 'date' wilde door samen naar de supermarkt te gaan na schooltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |