Ik vind dat zo'n rare regel dat ik 'm niet eens erken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hossel geen getrouwde mannen, hoevaak moet ik dat nog zeggen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In het ergste geval, loop je haar gewoon enorm lomp omver, dan moet ze wel wat zeggen
Zeer, zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik haat het moment waarbij je iemand leuk vind en diegene niet durft aan te spreken(Vooral omdat je haar alleen van uiterlijk en gedrag kent)
quote:
Kijk je haar wel aan? Zeg gewoon een keer "hoi"quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik haat het moment waarbij je iemand leuk vind en diegene niet durft aan te spreken(Vooral omdat je haar alleen van uiterlijk en gedrag kent)
Gefeliciteerd en veel plezier!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]Fijn om te horen, maar ik ga even mijn verjaardag vieren, wou dit ook alleen maar kwijt.
Bedankt mensen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]Fijn om te horen, maar ik ga even mijn verjaardag vieren, wou dit ook alleen maar kwijt.
Bedankt mensen
Gefeliciteerd dan!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Bedankt mensen
Zo vaak heb ik dat gedacht zeg wat man, zeg wat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kijk je haar wel aan? Zeg gewoon een keer "hoi"
Zeg je nu, what if je heel erg verliefd wordt? Terwijl je het niet wil natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hossel geen getrouwde mannen, hoevaak moet ik dat nog zeggen
Het is wel origineel en ik eis een gedetailleerd verslag van het gebeuren hierquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik beuk haar gewoon omver zal vast een succes worden
Misschien is dat haar juist al eens overkomen en is ze daarom nu zo streng.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Zeg je nu, what if je heel erg verliefd wordt? Terwijl je het niet wil natuurlijk.
Wil je een felicitatie topic?quote:
Dan zal ik die nooit gaan hosselen. Getrouwd is getrouwd, afblijven..krijg je alleen maar gezeik van.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:57 schreef Soit het volgende:
Zeg je nu, what if je heel erg verliefd wordt? Terwijl je het niet wil natuurlijk.
Okok.quote:
Zoiets ja, alleen niet getrouwd maar wel samenwonend. Zelfde gezeik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Strani het volgende:
Misschien is dat haar juist al eens overkomen en is ze daarom nu zo streng.
Jawel hoor, nu doe je het wel. en maak je praatjes met mooie meisjes uit de tramquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik dat gedacht zeg wat man, zeg wat.
En dat deed ik nooit.
Of nou ja nog steeds niet.
Hmm dus ik kan jou rustig verliefd op me laten worden zonder risico dat het in drama eindigt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zal ik die nooit gaan hosselen. Getrouwd is getrouwd, afblijven..krijg je alleen maar gezeik van.
Ah okay. Trouwens, ik begrijp je heel goed hoor en je hebt gelijk. Volledig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoiets ja, alleen niet getrouwd maar wel samenwonend. Zelfde gezeik.
Ik weet niet. Het is natuurlijk wel erg om te doen, maar ja, als het wederzijds blijkt te zijn zegt dat ook wel iets over dat huwelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zal ik die nooit gaan hosselen. Getrouwd is getrouwd, afblijven..krijg je alleen maar gezeik van.
Ik sta mezelf dat echt niet meer toe. Ik zou ook mocht het onverhoopt toch gebeuren echt heel hard wegrennen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:59 schreef Strani het volgende:
Hmm dus ik kan jou rustig verliefd op me laten worden zonder risico dat het in drama eindigt.
Dat is te makkelijk gezegd. Mensen kunnen ook in een goed huwelijk verliefd worden en dan dingen doen waar ze spijt van krijgen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:00 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het is natuurlijk wel erg om te doen, maar ja, als het wederzijds blijkt te zijn zegt dat ook wel iets over dat huwelijk.
Dan gaat hij dat eerst maar netjes beeindigen, herstellen daarvan en dan klopt hij nog maar eens aan als ik dan nog single benquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:00 schreef Soit het volgende:
Ik weet niet. Het is natuurlijk wel erg om te doen, maar ja, als het wederzijds blijkt te zijn zegt dat ook wel iets over dat huwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |