Ik zie het aan de blik en in d eogen van die blondjes. Zoals zij naar mij kijken met hun vooroordelen. Dan geven ze je al geen kans. En kijken ze je alleen raar aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet mee eens hoor, als je dat denkt zal je inderdaad onzeker overkomen als je zo een meid benadert, en dan zal ze waarschijnlijk niet onder de indruk zijn.
Hoezo nee? Je mag het tere zieltje niet kwetsen en moet gelijk een relatie met iemand die je niet kent zeker...quote:
Dat eerste kan je toch niet vragen van een jongen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Een jongen moet weten wat hij wil en moet tevreden zijn met wie hij is. Dus niet noodzakelijkerwijs arrogant.
Ik weet niet. Ik denk best te weten wat ik wil, en ik kom niet ontevreden over. Maar toch lijken vrouwen het niet zien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Een jongen moet weten wat hij wil en moet tevreden zijn met wie hij is. Dus niet noodzakelijkerwijs arrogant.
Blijkbaar heb jij ook voorkeur voor blondjes. Probeer eens een aziatisch meisje dan ofzo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Bullshit. Ik zie het aan de blik en in d eogen van die blondjes. Zoals zij naar mij kijken met hun vooroordelen. Dan geven ze je al geen kans. En kijken ze je alleen raar aan. Hoe ' zeker' wil je een jongen hebben?
Ik vind juist dat van jou bullshit. Je scheert iedereen dus over 1 kam. Iedere leuke meid valt volgens jou nooit op een aziaat. Wat een onzin. En ik ben serieus, als jij met zo een houding al naar een meid kijkt, dan straal je echt geen goeie vibe uit. Als iemand mij zo vaag aan zit te kijken dan kijk ik ook raar terug en denk ik wat een creep. dat heeft dan niks te maken met of je leuk bent of waar je vandaan komt zeg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bullshit. Ik zie het aan de blik en in d eogen van die blondjes. Zoals zij naar mij kijken met hun vooroordelen. Dan geven ze je al geen kans. En kijken ze je alleen raar aan. Hoe ' zeker' wil je een jongen hebben?
Er mag zoveel niet en gebeurt het toch, dan doe je maar alsof het je iets kan schelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo nee? Je mag het tere zieltje niet kwetsen en moet gelijk een relatie met iemand die je niet kent zeker...
De nazi.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
Ik had gewoon pech, ze viel op blond met blauwe ogen.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, in een mooi sfeervol restaurantje
Wat een inspiratielos kutexcuus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
ja met een reden hoorquote:
Of je wil overal een probleem van maken. Ze verkopen in restaurantjes niet alleen maar alcohol hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, nu zie ik het ook. Maar als daar ook alcohol aan te pas komt heb ik een probleem
Ehm, haar ex had blond haar en blauwe ogen en de jongen waar ze nu mee date ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat een inspiratielos kutexcuus.
En jij gelooft dat meteen?
Dat weet ik wel, ik bedoelde meer: als alle andere speeddaters dan wel aan aan de alcohol zittenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Of je wil overal een probleem van maken. Ze verkopen in restaurantjes niet alleen maar alcohol hoor
komen me dm berichten aan? Want bij mij tript dat nog wel eensquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Of je wil overal een probleem van maken. Ze verkopen in restaurantjes niet alleen maar alcohol hoor
In zijn geval vind ik het excuus redelijk legitiem. Niet iedereen valt op mensen met een andere huidskleur.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:03 schreef Crutch het volgende:
Wat een inspiratielos kutexcuus.
En jij gelooft dat meteen?
Denk je? Ik denk niet dat iemand van 1 glaasje wijn ofzo helemaal bezopen is. daarnaast zal niet iedereen aan de alcohol zitten dus kan je nog een selectie maken ook. sowieso gaat het wel lastiger voor je worden als je toekomstige vrouw geen druppel alcohol moet drinkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, ik bedoelde meer: als alle andere speeddaters dan wel aan aan de alcohol zitten
Nee, ik ben maagdquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:05 schreef Myraela het volgende:
Wil iemand mijn badkamer fixxen, ik wil een uur lang douchen.
Aha. Tja, dan wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm, haar ex had blond haar en blauwe ogen en de jongen waar ze nu mee date ook.
Ja ik heb ze, ik ben alleen best traag af en toequote:Op zaterdag 10 december 2011 01:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
komen me dm berichten aan? Want bij mij tript dat nog wel eens
Oh, mijn toekomstige vrouw mag gerust alcohol drinken, hoor. Het gaat alleen om mezelf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk niet dat iemand van 1 glaasje wijn ofzo helemaal bezopen is. daarnaast zal niet iedereen aan de alcohol zitten dus kan je nog een selectie maken ook. sowieso gaat het wel lastiger voor je worden als je toekomstige vrouw geen druppel alcohol moet drinken
Wie zegt dat ik vaag zou kijken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind juist dat van jou bullshit. Je scheert iedereen dus over 1 kam. Iedere leuke meid valt volgens jou nooit op een aziaat. Wat een onzin. En ik ben serieus, als jij met zo een houding al naar een meid kijkt, dan straal je echt geen goeie vibe uit. Als iemand mij zo vaag aan zit te kijken dan kijk ik ook raar terug en denk ik wat een creep. dat heeft dan niks te maken met of je leuk bent of waar je vandaan komt zeg.
Mensen die van 1 glaasje wijn helemaal bezopen worden, moet je sowieso mijdenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:06 schreef Moonwalk het volgende:
Denk je? Ik denk niet dat iemand van 1 glaasje wijn ofzo helemaal bezopen is. daarnaast zal niet iedereen aan de alcohol zitten dus kan je nog een selectie maken ook. sowieso gaat het wel lastiger voor je worden als je toekomstige vrouw geen druppel alcohol moet drinken
Dealquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
Als ik niet de badkamer van Myr hoef te fixen
Oke nogmaals dan, wat is dan het probleem ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, mijn toekomstige vrouw mag gerust alcohol drinken, hoor. Het gaat alleen om mezelf.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, ik bedoelde meer: als alle andere speeddaters dan wel aan aan de alcohol zitten
Kusje op je bil.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
Tevens heb ik een muggenbult op mijn rechterbil, deze informatie was gratis en vrijblijvend.
Maak ik ook wel een frambose ranja voor jequote:Op zaterdag 10 december 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
DealEr is vast wel iemand anders die dat wil doen en gelijk aan haar muggenbult wil krabben
Heldquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
Maak ik ook wel een frambose ranja voor je
He. Je had hem best even mijn badkamer kunnen laten doen voordat je hem ontmaagd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
DealEr is vast wel iemand anders die dat wil doen en gelijk aan haar muggenbult wil krabben
Dan maken al die andere speeddaters door de alcohol wellicht veel makkelijker contact. Of zoquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke nogmaals dan, wat is dan het probleem ?
[..]
Ik heb zo een vriendin, en die wil om de zoveel tijd gezellig met mij een wijntje drinken en dan doet ze 4 uur over 1 wijntje en is ze zogenaamd dronken. Wel lief, maar ook saaiquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mensen die van 1 glaasje wijn helemaal bezopen worden, moet je sowieso mijden
Ontmaagding duurt een minuutje, hij staat zo in je badkamer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
He. Je had hem best even mijn badkamer kunnen laten doen voordat je hem ontmaagd.
Sssst, ik geil hem eerst op, laat hem dan jouw badkamer fixen en dan mag hij het komen afmakenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:09 schreef Myraela het volgende:
He. Je had hem best even mijn badkamer kunnen laten doen voordat je hem ontmaagd.
Ik hou van je.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sssst, ik geil hem eerst op, laat hem dan jouw badkamer fixen en dan mag hij het komen afmaken
Ja, dat zijn niet de grootste lolbroekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:10 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb zo een vriendin, en die wil om de zoveel tijd gezellig met mij een wijntje drinken en dan doet ze 4 uur over 1 wijntje en is ze zogenaamd dronken. Wel lief, maar ook saai![]()
Ik zie haar liever overdag om andere leuke dingen te doen
2 jaren extra levenservaringquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
En wat heeft kingtoppie wat ik niet heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |