Dank!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:09 schreef Newbie114 het volgende:
Idd gefeliciteerd![]()
Nog vele jaren.
En goed gezien de Hans Teeuwen quote van mij (vorige topic(
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gelijk. Wow niet alle Limburgers zijn gestoord![]()
wow!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:27 schreef Newbie114 het volgende:
Wauw joysa is op dezelfde datum jarig als dat ik en Loka 2 maanden een relatie hebben
Oke je hebt me door ik wou gewoon even melden dat ik blij ben dat ik en Loka 2 maanden een relatie hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wow!
statistisch gezien is de kans dat iemand jarig is (die je 'kent') op de 10 van een maand toch enorm groot
Jullie ook gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oke je hebt me door ik wou gewoon even melden dat ik blij ben dat ik en Loka 2 maanden een relatie hebben.
6,5 jaar geleden zij iedereen dat het vanzelf wel goed zou komen. (Dat advies geeft men immers altijd aan tieners met versierproblemen)quote:
Goeie instelling. En je had toch al een date gehad? Dan ben je zeker op de goede wegquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:36 schreef benzin het volgende:
[..]
6,5 jaar geleden zij iedereen dat het vanzelf wel goed zou komen. (Dat advies geeft men immers altijd aan tieners met versierproblemen)
Die 6,5 jaar is heel snel voorbij gegaan.
Maar moet van die 3,5 jaar maar wat maken dan
Maar die date is ook alweer een hele tijd geleden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goeie instelling. En je had toch al een date gehad? Dan ben je zeker op de goede wegwaarschijnlijk lukt het je in die 3,5 jaar wel om een hoop dingen aan te pakken en een relatie te krijgen. En anders, je bent pas 21,5, dat is nou niet echt oud ofzo.
je wou toch nog wel eens met haar uit?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar die date is ook alweer een hele tijd geleden.
Ik word een beetje onzeker van al die eisenlijstjes en opmerkingen van vrouwen waardoor ik me afwijkend en niet goed genoeg voel
Nou vooruit dan, hoelang heb jij nu verkering?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
mag je hier elke maan melden hoe lang je verkering hebt ja?
damn dan heb ik er nogal wat gemist al
kan ik die nog inhalen?
al die kansen om om aandacht te bedelen gemist
Waar heb je het nou precies over? Ik heb het over meer dan een jaar geledenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je wou toch nog wel eens met haar uit?
vraag haar dan?
over ongeveer 2 weken 4 jaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, hoelang heb jij nu verkering?
oh ik dacht dat dat ook een date wasquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Waar heb je het nou precies over? Ik heb het over meer dan een jaar geleden
Die 'date' laatst was geen date, meer een soort meet. Ze was wel lief en aardig though.
Dit topic overdrijft zulk soort dingen een beetje, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat ook een date was
En hou oud is hij nou? Omdat je laatst vertelde dat jij zijn eerste was, hoe oud was hij toen?quote:
hij was toen 19quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit topic overdrijft zulk soort dingen een beetje, dat weet je toch?
[..]
En hou oud is hij nou? Omdat je laatst vertelde dat jij zijn eerste was, hoe oud was hij toen?
nee johquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dan meld dat over 2 weken nog maar een keer dan
Ik heb een leeftijd bereikt waarop veel jongens al wel een vriendin hebben gehad. Ik word over ongeveer een half jaar 22quote:
Ik zie net dat ik mijn kans weer heb gemist bij iemand. Ze was net single 2 maand geleden na 3 jaar, ik dacht laat het maar ff. En jahoor, alweer bezet door 1 of andere vent een maand lang. Sommige mensen vliegen ook van relatie naar relatie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een leeftijd bereikt waarop veel jongens al wel een vriendin hebben gehad. Ik word over ongeveer een half jaar 22
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel ouder was.
Oh, zo oud is dat helemaal nog niet johquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een leeftijd bereikt waarop veel jongens al wel een vriendin hebben gehad. Ik word over ongeveer een half jaar 22
Dit is niet abnormaal benzin. Dat anderen misschien eerder of later eenvrelatie krijgen zegt helemaal niets.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:56 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat een onzin. Er zijn genoeg jongens van 22 die ook nog nooit echt een relatie hebben gehad.
Weet niet; ik voel me gewoon minder dan veel andere jongens en ik begin nerveus te worden van de mensen die op mijn leeftijd al wel een vriendin hebben enzo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
Oh, zo oud is dat helemaal nog niet joh
Niet? Het geeft me het gevoel dat ik niet goed genoeg benquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:00 schreef Sinji het volgende:
Dit is niet abnormaal benzin. Dat anderen misschien eerder of later eenvrelatie krijgen zegt helemaal niets.
Subjectief my brother. Maar je hebt gelijk, relaties.. meh.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zo leuk is het helemaal niet een vriendin te hebben, most overrated ding ....
Zo lijkt het wel. Ik voel me gewoon zo ontzettend eenzaam en shit en ik zie al die gelukkige stelletjes.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zo leuk is het helemaal niet een vriendin te hebben, most overrated ding ....
Dat zal allicht, maar als ik de meeste relaties om me heen zie hoef ik niet zo nodig. Laat staan mijn eigen ervaringen. En natuurlijk is het soms fijn een relatie te hebben, maar het is soms ook fijn om er geen te hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Subjectief my brother. Maar je hebt gelijk, relaties.. meh.
Maat van me kreeg ook pas rond zijn 22e zijn eerste vriendin.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:01 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Weet niet; ik voel me gewoon minder dan veel andere jongens en ik begin nerveus te worden van de mensen die op mijn leeftijd al wel een vriendin hebben enzo.
[..]
Niet? Het geeft me het gevoel dat ik niet goed genoeg ben
waarschijnlijk omdat ik zo wijs benquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je manier van posten wel een beetje. Kan alleen al door je hoofdletters komen overigens.
Een wijze oude vrouwquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ik zo wijs ben
Was ik nog maar 26quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
en nog maarik vind het al vreselijk oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |