Je hebt simpelweg negatieve ervaringen met verandering.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien leer ik dat ooit wel leuk vinden. Ik vind het gewoon stressvol als dingen plots veranderen. Dat kan me gewoon echt tot wanhoop drijven.
Dat is toch een fijn idee om aan vast te houden eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Afwijzing is het fijnste dat er is.
De fase was het kutst.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:00 schreef Myraela het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe ik op een afwijzing zou reageren, waarschijnlijk zou ik of enorm agressief worden, niet tegenover hem, maar meer dat ik mezelf een keer flink zou bezatten, wat foute mannen zou neuken etc.![]()
Of ik weiger de afwijzing gewoon te accepteren.
Daar word ik bloedpissig om, dan moet ik degene zijn die afwijst.quote:
Verandering is soms goed?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt simpelweg negatieve ervaringen met verandering.
Maar verandering is niet altijd slecht, dat beeld moet je loslaten.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je de fase dat je foute mannen ging neuken ook al gehad of komt die nog?
Afwijzingen heb je in alle soorten en maten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Afwijzing is een kans om jezelf weer te ontwikkelen.
Bovendien vind ik het ook anders als je echt afgewezen wordt en zelf wilde of dat je zelf ook al half...
True.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Afwijzingen heb je in alle soorten en maten.
Als ik niet was veranderd was ik nog net zo miserabel en eenzaam als nu.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Verandering is soms goed?![]()
Het heeft nog nooit iets goeds opgeleverd, alleen maar slechte gevoelens. Als er dingen veranderen dan leidt dat altijd tot pijn en eenzaamheid.
Neuken valt niet in mijn liefdesverdrietverwekingsproces.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je de fase dat je foute mannen ging neuken ook al gehad of komt die nog?
Dat is waar, dat levert veel opquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
En verandering is niet altijd slecht, de laatste tijd post je alleen maar positief dat is een verandering, wat was het effect?
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken valt niet in mijn liefdesverdrietverwekingsproces.
Ergens is het ook mooi, het gaat ook arrogantie tegen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
True.
Maar ergens vol ingaan en dan afgewezen worden. Dat is toch mooi?
Dan heb je alles gegeven en er alles aan gedaan.
Denk daar aan en blijf veranderingen doorvoeren, het effect is verbluffend.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is waar, dat levert veel opDaar dacht ik niet echt meer aan.
ik weet het niet, dat je zo intens iemand leuk kunt vinden en zoveel liefde in je hebt, dat is toch mooi? Ik weet niet of dat arrogantie tegengaat...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ergens is het ook mooi, het gaat ook arrogantie tegen.
Ik ben nog nooit afgewezenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
Als je alleen maar afgewezen word heb je het op een gegeven moment wel gehad anders
Pff wat hadden we.quote:
Nee, maar dat is ook wel iets anders dan zomaar iemand versieren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik weet het niet, dat je zo intens iemand leuk kunt vinden en zoveel liefde in je hebt, dat is toch mooi? Ik weet niet of dat arrogantie tegengaat...
Eerste waar ik aan moest denken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heb je nog nooit wat geprobeerd?
Dat zie je goed inderdaadquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heb je nog nooit wat geprobeerd?
Ik denk dat je afwijzing moet zien als kans jezelf nog leuker te maken. Dat helpt mij enorm.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook wel iets anders dan zomaar iemand versieren.
Ik ben leuk genoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je afwijzing moet zien als kans jezelf nog leuker te maken.
Het overkomt me niet? Ik heb geen flirterig karakter.. Ik moet mensen om me heen hebben en een goed gevoel erbij hebben en daarop een band krijgen... Dan zie je wel iets aan me lichaamstaal.. Maar zonder begin kan ik iets niet beginnen. Ik begin niet met flirten, ik palm niemand in.quote:
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je afwijzing moet zien als kans jezelf nog leuker te maken. Dat helpt mij enorm.
Je wordt altijd weleens ergens afgewezen: werk, liefde,...zo is het leven.
Sommige mensen vinden je nooit goed genoeg, maar gaat erom of jij jezelf goed vindt...
Hmm, ik heb echt nog niet echt een beeld van jou, dus ik zou niet weten waarop het precies fout gaat. Hoe ben je wat betreft stappen etc? Heb je veel vrienden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het overkomt me niet? Ik heb geen flirterig karakter.. Ik moet mensen om me heen hebben en een goed gevoel erbij hebben en daarop een band krijgen... Dan zie je wel iets aan me lichaamstaal.. Maar zonder begin kan ik iets niet beginnen. Ik begin niet met flirten, ik palm niemand in.
En... Een keer had ik misschien wel iets van een kans maar toen leek dat meisje me te ontwijken dus daar heb ik ook maar niks meer mee gedaan.
flirt er weleens iemand met jou dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
En... Een keer had ik misschien wel iets van een kans maar toen leek dat meisje me te ontwijken dus daar heb ik ook maar niks meer mee gedaan.
Zo blijf ik in het echte leven een prettig mens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Je klaagt anders best veel over jezelf. Of het nou grapjes zijn of niet.
Nee, sowieso flirten vrouwen weinig / zoeken ze weinig contact op, desondanks mijn open uiterlijk (atleast, thats what people say)quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
flirt er weleens iemand met jou dan?
ha-haquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo blijf ik in het echte leven een prettig mens.
zou het kunnen dat je flirten niet herkent?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, sowieso flirten vrouwen weinig / zoeken ze weinig contact op, desondanks mijn open uiterlijk (atleast, thats what people say)
Omdat je hier klaagt omdat je het anders in het echte leven gaat doen? Dan moet je het inderdaad blijven doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo blijf ik in het echte leven een prettig mens.
Ik heb veel vrienden maar ik onderneem er niet echt super veel mee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, ik heb echt nog niet echt een beeld van jou, dus ik zou niet weten waarop het precies fout gaat. Hoe ben je wat betreft stappen etc? Heb je veel vrienden?
Pics.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, sowieso flirten vrouwen weinig / zoeken ze weinig contact op, desondanks mijn open uiterlijk (atleast, thats what people say)
Ik zie het wel als iemand een knipoogje geeft of naar me glimlacht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
zou het kunnen dat je flirten niet herkent?
je kan alle kanten op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:16 schreef Myraela het volgende:
Even tussen, ik heb al gekozen dat ik morgen biefstuk met gekruide aardappeltjes ga maken. Maar wat voor groenten zou er lekker bij zijn?
Zijn het dan wel vrienden? Of doen jullie gewoon samen niets?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb veel vrienden maar ik onderneem er niet echt super veel mee.
Nee kijk waar andere hun sores wegschrijven in een dagboek, er uit meppen tegen een boksbal, doe ik dat op FOK!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef Soit het volgende:
[..]
Omdat je hier klaagt omdat je het anders in het echte leven gaat doen? Dan moet je het inderdaad blijven doen.
Denk je dat dat flirten is?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het wel als iemand een knipoogje geeft of naar me glimlacht.
Weinig denk ik, naja alleen stappen haast samen 1 goede vriend waar ik af en toe ook ff filmpie bij kijk, middelbare school vrienden wonen wat ver weg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef Soit het volgende:
[..]
Zijn het dan wel vrienden? Of doen jullie gewoon samen niets?
Ik snap die achterdocht wel als ik zeg dat ik in het echt anders ben.quote:
Je bent een beetje zoals mensen die altijd met gesloten houding staan. Die roepen ook allemaal dat het nu eenmaal 'lekker' staat. Maar het zegt wel degelijk iets over ze.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee kijk waar andere hun sores wegschrijven in een dagboek, er uit meppen tegen een boksbal, doe ik dat op FOK!
Het is gewoon mijn uitlaatklep.
Dat weet niemand, ik heb hier een keer een enorme discussie over gehad in dit topic en ik snap nog steeds niet wat dat woord precies betekentquote:
Blijk van interesse, zegt misschien nog wel meer dan flirterige opmerkingen gebaseerd op puur lust oid :pquote:
fok is alleen niet je dagboekquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee kijk waar andere hun sores wegschrijven in een dagboek, er uit meppen tegen een boksbal, doe ik dat op FOK!
Dat is dus wat ik zeg. Je doet 't hier omdat je het in real life niet wil doen en het dus indirect een uitlaatklep is. Goed, je bent wel irritant soms vind ik. Gelukkig dat je in het echte leven niet zo'n aandachttrekkend jochie bent die zichzelf graag beledigt om vervolgens te horen 'aah nee joh schatje, dat is niet zo'. Terwijl het uiteraard stiekem wel zo is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je kan alle kanten op.
Spruitjes met spekjes en kaassaus bijvoorbeeld.
Interesse is meestal nog vriendschappelijk ook. Zat vrouwen die eerder verlegen worden dan dat ze interesse gaan tonen zoals jij denkt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijk van interesse, zegt misschien nog wel meer dan flirterige opmerkingen gebaseerd op puur lust oid :p
Gewoon een salade erbij, dat lust iedereen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed eigenlijk.Alleen lust hij geen kaas en ik weet ook niet of die spruitjes lust. Daarom vind ik koken voor een ander zo lastig.
Het zegt wat over me inderdaad, maar in het dagelijks leven val ik gelukkig nog reuze mee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je bent een beetje zoals mensen die altijd met gesloten houding staan. Die roepen ook allemaal dat het nu eenmaal 'lekker' staat. Maar het zegt wel degelijk iets over ze.
Ja misschien worden vrouwen wel verlegen van me, zou kunnenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Interesse is meestal nog vriendschappelijk ook. Zat vrouwen die eerder verlegen worden dan dat ze interesse gaan tonen zoals jij denkt.
Leer lichaamstaal te lezen. Koop het boek van Pease.
Wilde spinazie met boursin ( ff kort opbakken met champies en uitjes)quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed eigenlijk.Alleen lust hij geen kaas en ik weet ook niet of die spruitjes lust. Daarom vind ik koken voor een ander zo lastig.
Ja dat weet ik en terecht ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fok is alleen niet je dagboek
als je dat te veel doet gaan mensen je irritant vinden
Dat moet het zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja misschien worden vrouwen wel verlegen van me, zou kunnen
Je snapt me wel heel goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:19 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik zeg. Je doet 't hier omdat je het in real life niet wil doen en het dus indirect een uitlaatklep is. Goed, je bent wel irritant soms vind ik. Gelukkig dat je in het echte leven niet zo'n aandachttrekkend jochie bent die zichzelf graag beledigt om vervolgens te horen 'aah nee joh schatje, dat is niet zo'. Terwijl het uiteraard stiekem wel zo is.
Was je maar lesbisch, dan kon hij eten wat de pot schaft.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hell, kan jij echt zo goed koken of kan je het alleen goed verwoorden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wilde spinazie met boursin ( ff kort opbakken met champies en uitjes)
Ja, waarschijnlijk komt het wel op zoiets neer. Of gewoon geen groente.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon een salade erbij, dat lust iedereen.
anders koop gewoon een dagboekquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat weet ik en terecht ook.
Alleen dat vind ik meestal niet zo belangrijk.
Het zal maar ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja misschien worden vrouwen wel verlegen van me, zou kunnen
Ik kan wel koken ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hell, kan jij echt zo goed koken of kan je het alleen goed verwoorden?
[..]
Ja, waarschijnlijk komt het wel op zoiets neer. Of gewoon geen groente.
Nergens staat dat ik je snap. Je typt die dingen zelf en je zegt het zelf. Ik verwoord het alleen iets mooier.quote:
Dat is de salade die we normaal maken. Alleen geen walnoten maar pijnboompitten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kan wel koken ja.
Ander ideetje is salade met walnoten, honing, verse paprika, botersla, klein tikje rucola door, rood uitje. Ook altijd lekker...
Oh ja mijn zelfanalyses die ik meerdere malen heb gedeeld, even vergeten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Nergens staat dat ik je snap. Je typt die dingen zelf en je zegt het zelf. Ik verwoord het alleen iets mooier.
Geen idee, het maakt ook niet uit wat normaal is. Je moet doen waar je je goed bij voelt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef benzin het volgende:
Net ging het erover dat het normaal was om meerdere relaties te hebben tijdens je leven. Hoeveel relaties met vrouwen in een leven is gemiddeld?
Gemiddelde heb je niks aan want de een heeft er geen, de ander 100.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef benzin het volgende:
Net ging het erover dat het normaal was om meerdere relaties te hebben tijdens je leven. Hoeveel relaties met vrouwen in een leven is gemiddeld?
Ik heb geen idee 3-4?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef benzin het volgende:
Is daar een specifiek gemiddelde van dan? Ik ben benieuwd. Hoeveel heb jij er gehad?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef benzin het volgende:
Als je alles meetelt zou de volgende overigens niet eens de eerste zijn. Woei, mag ik toch met 'r trouwenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef benzin het volgende:
dat is echt niet te zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef benzin het volgende:
Niet te vergeten: hoe is je gedrag (open/gesloten - sociaal/onsociaal enzovoort) en hoe zie je eruit? Die twee factoren spelen ook mee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is echt niet te zeggen
het is van zo veel variabelen afhangkelijk
wat is een relatie? hoe oud begon je met daten/serieuze relaties? uit wat voor achtergrond kom je (gelovige mensen is het weer totaal anders voor)
dan kun je nog een gelukstreffer hebben en blijven bij je eerste liefde of zo
0quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:27 schreef Soit het volgende:
[..]
Is daar een specifiek gemiddelde van dan? Ik ben benieuwd. Hoeveel heb jij er gehad?
Aah, dus tochquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
dan kun je nog een gelukstreffer hebben en blijven bij je eerste liefde of zo
voor mijn lief ben ik zijn eerste vriendinquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef benzin het volgende:
Ik vraag het me af omdat iemand me influistert dat 10 relaties toch wel gemiddeld is.
[..]
0
[..]
Aah, dus toch
Ik zou als je toch iets zou moeten noemen eerder denken aan een stuk of 4-5.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:
10 relaties lijkt me niet het gemiddelde. Tenminste, niet voor wat ik een relatie noem.
5quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand nog een mooi nummer om met mij te delen?
12quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
Dat is zoo liefquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor mijn lief ben ik zijn eerste vriendin
en we zijn nu toch al 4 jaar samen en als het aan mij ligt blijven we voor altijd bij elkaar
Elliott Smith- Angelesquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
je lijkt op hem qua uiterlijk dus komt vast goedquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is zoo liefZoiets wil ik ook, ben jaloers
naieviteitquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor mijn lief ben ik zijn eerste vriendin
en we zijn nu toch al 4 jaar samen en als het aan mij ligt blijven we voor altijd bij elkaar![]()
Inderdaad. Maarja, dat zal voor andere misschien ook wel anders zijn. Maar ik spring niet zo snel in een relatie, dus ik denk echt niet dat ik aan de 10 kom.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou als je toch iets zou moeten noemen eerder denken aan een stuk of 4-5.
ik zeg toch niet we blijven voor altijd bij elkaarquote:
Ik vind het liefquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg toch niet we blijven voor altijd bij elkaar
ik zeg als het aan mij ligt
en ja dat kan natuurlijk veranderen maar daar kan ik niks over zeggen en ik vind het ook onzin om op dit moment al uit te gaan van een break up
dan kun je er net zo goed niet aan beginnen
Dat dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg toch niet we blijven voor altijd bij elkaar
ik zeg als het aan mij ligt
en ja dat kan natuurlijk veranderen maar daar kan ik niks over zeggen en ik vind het ook onzin om op dit moment al uit te gaan van een break up
dan kun je er net zo goed niet aan beginnen
In jouw geval heb je om het zo te zeggen waarschijnlijk ook meer losse contacten dan relaties. Ik zou persoonlijk niet kunnen leven met zo'n meisje omdat ik het gevoel zou hebben dat ze me met al die jongens zal vergelijken in bedquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad. Maarja, dat zal voor andere misschien ook wel anders zijn. Maar ik spring niet zo snel in een relatie, dus ik denk echt niet dat ik aan de 10 kom.
Rustigaan man...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Soit het volgende:
Ik heb weer een moment. Een meisje van 17 hier uit de buurt is vanavond doodgeschoten door haar ex. En de vriend van mijn moeder heeft iets met zijn prostaat, wordt nog onderzocht wat precies. Ik wil nog lang niet dood maar er gaan zoveel mensen dood door de meest overwachte dingen. Je weet nooit wanneer je doodgaat en hoe. Ik ben d'r bang voor, soms tot het panische toe, ook om mensen uit mijn omgeving te verliezen. Wie herkent dit?
Ik heb veel alcohol nodig, ik begin raar te doen.
Veel mensen hebben daar last van, ik persoonlijk juist helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Soit het volgende:
Ik heb weer een moment. Een meisje van 17 hier uit de buurt is vanavond doodgeschoten door haar ex. En de vriend van mijn moeder heeft iets met zijn prostaat, wordt nog onderzocht wat precies. Ik wil nog lang niet dood maar er gaan zoveel mensen dood door de meest overwachte dingen. Je weet nooit wanneer je doodgaat en hoe. Ik ben d'r bang voor, soms tot het panische toe, ook om mensen uit mijn omgeving te verliezen. Wie herkent dit?
Sinds wanneer woon jij in Almelo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Soit het volgende:
Zoveel losse contacten heb ik ook weer niet, ik blijf wel bij dezelfde hangen, alleen ik neem er geen relatie mee. Daarbij moet je helemaal niet bang zijn voor vergelijking, want het is helemaal niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
In jouw geval heb je om het zo te zeggen waarschijnlijk ook meer losse contacten dan relaties. Ik zou persoonlijk niet kunnen leven met zo'n meisje omdat ik het gevoel zou hebben dat ze me met al die jongens zal vergelijken in bed
Mag ik het vervangen met wat anders? Droog is ook maar zo droog, man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef twi het volgende:
Dan alleen als de honing uit de salade gaat.
Even rustig bijkomen, dan gaat het wel weer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Soit het volgende:
Tot het panische is overdreven, maar denk er vaak genoeg over na ja. Komt inderdaad door gebeurtenissen van 't afgelopen jaar. En alcohol helpt niks.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Soit het volgende:
Ik ben d'r bang voor, soms tot het panische toe, ook om mensen uit mijn omgeving te verliezen. Wie herkent dit?
Yoghurtdressing natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik het vervangen met wat anders? Droog is ook maar zo droog, man.
Soms wil ik dood, lekker makkelijk....quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal niet bang om dood te gaan, het geeft me zelfs een bepaalde rust. Ik ben bang voor de pijn, nouja, dat ook niet echt eigenlijk.
Waarom is bijna iedereen daar pessimistisch over? Relaties lopen weleens fout, maar ik vind wel dat je er naar zou moeten streven om wel je hele leven bij een meisje te blijven. Dat zou het doel van iedereen moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
Daarom geloof ik niet in relaties die langer dan een paar jaar meegaan.
Wat een feeststemming heerst hier weer. Jezus mensen, het is weekend.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms wil ik dood, lekker makkelijk....
Mits ze bij je past... Je moet niet krampachtig aan iets vasthouden als het gedoemd is te falen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom is bijna iedereen daar pessimistisch over? Relaties lopen weleens fout, maar ik vind wel dat je er naar zou moeten streven om wel je hele leven bij een meisje te blijven. Dat zou het doel van iedereen moeten zijn.
Mja, bij mij zit daar een hele aparte filosofie achter.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms wil ik dood, lekker makkelijk....
Mijn doel is het zo lang mogelijk vol te houden met iemand.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom is bijna iedereen daar pessimistisch over? Relaties lopen weleens fout, maar ik vind wel dat je er naar zou moeten streven om wel je hele leven bij een meisje te blijven. Dat zou het doel van iedereen moeten zijn.
Dat is voor mij net zo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal niet bang om dood te gaan, het geeft me zelfs een bepaalde rust. Ik ben bang voor de pijn
Mooi streven. Begin jij maar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef benzin het volgende:
maar ik vind wel dat je er naar zou moeten streven om wel je hele leven bij een meisje te blijven. Dat zou het doel van iedereen moeten zijn.
Vertel...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, bij mij zit daar een hele aparte filosofie achter.
Maar je moet ook realistisch blijven en inzien dat er heel veel andere factoren mee spelen naast jou strevenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik streef naar geluk. Maakt me niet uit op welke manier, of dat nou bij dezelfde man is, of een andere om de 5 jaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Dood is rust, dood is vluchten, dood is je problemen ontlopen. In de periodes dat ik depressief was vond ik mezelf te min om dood te gaan, ik was de rust niet waard, ik mocht niet vluchten. Ik had mijn eigen pijn verdiend en moest het dus ook ondergaan.quote:
Heb je nooit het gevoel gehad dat je andere mensen tot last was?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dood is rust, dood is vluchten, dood is je problemen ontlopen. In de periodes dat ik depressief was vond ik mezelf te min om dood te gaan, ik was de rust niet waard, ik mocht niet vluchten. Ik had mijn eigen pijn verdiend en moest het dus ook ondergaan.
Soms kut, zo geweldig, soms een feest, soms ontmoedigend, soms gelukzalig, soms verwarrend, soms pijnlijk, soms eerlijk, meestal oneerlijk, soms krankzinning, soms rustig, soms druk.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dood is rust, dood is vluchten, dood is je problemen ontlopen. In de periodes dat ik depressief was vond ik mezelf te min om dood te gaan, ik was de rust niet waard, ik mocht niet vluchten. Ik had mijn eigen pijn verdiend en moest het dus ook ondergaan.
Het leven is een parse error?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
Soms kut, zo geweldig, soms een feest, soms ontmoedigend, soms gelukzalig, soms verwarrend, soms pijnlijk, soms eerlijk, meestal oneerlijk, soms krankzinning, soms rustig, soms druk.
Om het in nerd termen neer te zetten.
<php?
variable: leven;
?>
Interessante gedachten. En als je die pijn hebt ondergaan wat dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig; ik dacht al dat ik PHP verleerd was omdat ik het al een paar jaar niet gebruikt had.quote:
Er missen sowieso nog een paar stukken in om er een werkend script van te maken.quote:
Bestaanquote:
Door het karakter van het leven leef jij... oorzaak gevolg, waarom dat zo werkt en waarom dat begonnen is heeft niks met het leven van nu te maken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
BestaanAls het leven alleen bestaan wordt dan leef je niet.
Wat is er na de dood?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Door het karakter van het leven leef jij... oorzaak gevolg, waarom dat zo werkt en waarom dat begonnen is heeft niks met het leven van nu te maken.
Het leven van nu: Je staat dus op de aarde, je hebt een lichaam van vlees en bloed zoals ze zeggen, allerlei mechanismen zorgen er voor dat dat in stand gehouden wordt, je hebt ook nog een geest waarin je ervaringen opslaat opdat jij er iets van kan leren en in je eigen voordeel kunt gebruiken in de toekomst...
Om je heen zijn er allerlei dingen die je kunt doen. Je kunt dingen bedenken, je kunt dingen uitvoeren...
Mja dat is het wel een beetje.
Een functie die een variabele is?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Er missen sowieso nog een paar stukken in om er een werkend script van te maken.
Maar het ging mij in pricipe om de functie leven, die een variabele is.
NIks, maar hopelijk een hemel waar ik me kapot kan neuken en zuipen.quote:
Geen idee, maar als je geloofd in paddo's (verzonnen in een paddotrip dit) dan is er een gezamelijke ruimte zonder druk van het dagelijkse leven... Je lichaam valt namelijk af dus je hoeft niet meer voor je lichaam te zorgen, er is slechts je geest en je gedachte.quote:
Ik besef me nu pas dat het Javascript is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Een functie die een variabele is?![]()
Ik wou daarop zeggen dat PHP geen lambdas ondersteunt, maar het blijkt dat dat sinds 5.3 wel wordt ondersteund. Goed om te weten trouwens.
Als je nerd-mode in gaat moet je dat wel goed doen
Bij bestaan begint het, de rest is aan jezelf.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
BestaanAls het leven alleen bestaan wordt dan leef je niet.
Ik geloof niet in concepten als hemel of hel. Na de dood is er niets. Dood is gewoon het einde daarna is er niets.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je geloofd in paddo's (verzonnen in een paddotrip dit) dan is er een gezamelijke ruimte zonder druk van het dagelijkse leven... Je lichaam valt namelijk af dus je hoeft niet meer voor je lichaam te zorgen, er is slechts je geest en je gedachte.
Voor de mensen die het leven omarmen is er de hemel, voor de mensen die het niet omarmen zijn gedoemd alleen te leven. Zo zie ik dus de bijbelse hel...
Ik vind mensen die naar de ''hel'' gaan dan ook erg zielig, hoewel ik zelf ook een ander wereldperceptie zou moeten krijgen aangezien het op deze manier niet gaat.
Aah, objectnotatie inderdaad. Javascript ondersteunt inderdaad wel lambdas, sterker nog, dat is vrij fundamenteelquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas dat het Javascript is.
Ik ook. Maar ik vraag me wel af hoe niets precies voelt en wat dat niets precies is. Het is raar om je een toestand voor te stellen waarin je niet meer bestaat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof niet in concepten als hemel of hel. Na de dood is er niets. Dood is gewoon het einde daarna is er niets.
Ik vind daar niets vreemds aan hoor , het leven is eindig. Maar ja ik heb dan ook in therapie gezeten voor suicidale gedachtes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:45 schreef Soit het volgende:
Ik vind het vreemd dat je niet bang kunt zijn voor de dood terwijl je dan weet dat het over is. Ik wil gewoon nog teveel dingen doen, zien, ervaren en bereiken. Ik heb zoveel doelen die ik wil behalen. En dan zie je weer van die ernstige verhalen over de dood. Of dat iemand helemaal verlamd raakt door een hele kleine val en voor altijd in een rolstoel zit oid, dan zou ik me ook dood voelen.
Jawel, dat is dan ook de enige reden voor de pogingen geweest. Als iemand liet merken dat ik duidelijk tot last was dan wilde ik ze die last ontnemen. Maar vluchten voor mijn eigen leven, nee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb je nooit het gevoel gehad dat je andere mensen tot last was?
Wat vertellen ze je dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind daar niets vreemds aan hoor , het leven is eindig. Maar ja ik heb dan ook in therapie gezeten voor suicidale gedachtes.
Dat kan niet dan iets voelen omdat je er dan niet meer bed. Zie het als een lamp die kapot is. Die doet het niet meer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik vraag me wel af hoe niets precies voelt en wat dat niets precies is. Het is raar om je een toestand voor te stellen waarin je niet meer bestaat.
Ik wil je nu zo graag een troostknuffel gevenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, dat is dan ook de enige reden voor de pogingen geweest. Als iemand liet merken dat ik duidelijk tot last was dan wilde ik ze die last ontnemen. Maar vluchten voor mijn eigen leven, nee.
Zo ver keek ik nooit, op sommige momenten dacht ik dat het een constant iets zou zijn. Soms dacht ik dat ik later wel verdomd gelukkig moest worden na die kuttijden, na regen komt zonneschijn principe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Interessante gedachten. En als je die pijn hebt ondergaan wat dan?
Klopt, maar die lamp was zich daar nooit bewust van, het is lastig dat ons bewustzijn stopt als ons lichaam stopt en hoe dat is. Wat gebeurt er op het moment dat je gaat zelf?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan niet dan iets voelen omdat je er dan niet meer bed. Zie het als een lamp die kapot is. Die doet het niet meer.
Op de therapie of de gedachtes , voor mij is dood nooit eng geweest het is meer rust en op de therapie heb ik juist geleerd meer te leven en meer voor mezelf te kiezen. Meer doelen te krijgen enzo.quote:
Fap fapquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft er inmiddels al iemand roze haar? Wie waren dat ook alweer van plan?
[ afbeelding ]
Mag ik je Dm'en?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Op de therapie of de gedachtes , voor mij is dood nooit eng geweest het is meer rust en op de therapie heb ik juist geleerd meer te leven en meer voor mezelf te kiezen. Meer doelen te krijgen enzo.
Nee, ik zag wel een meisje op nightmare met roze haar. Zo tof.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft er inmiddels al iemand roze haar? Wie waren dat ook alweer van plan?
[ afbeelding ]
Ze lijkt 15 ofzo.quote:
Bij mij is het iig nu droog de zon die schijnt helaas nog niet echt. Maar hij breekt wel af en toe door de wolken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo ver keek ik nooit, op sommige momenten dacht ik dat het een constant iets zou zijn. Soms dacht ik dat ik later wel verdomd gelukkig moest worden na die kuttijden, na regen komt zonneschijn principe.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
En ik kijk vaak ook chagrijnig en dat past echt niet bij tof roze haar.
True, true, ik vind haar toch wel wat hebben.quote:
Dat is onmogelijk om daar een antwoord op te krijgen die vraagquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Klopt, maar die lamp was zich daar nooit bewust van, het is lastig dat ons bewustzijn stopt als ons lichaam stopt en hoe dat is. Wat gebeurt er op het moment dat je gaat zelf?
Ik ben er nu achter dat ik zelf invloed heb op hoe ik me voel. Ik heb een veilig thuis, doe een goede opleiding en heb goede vrienden. Ik heb de basis nu eindelijk op orde, vanuit hier wil ik het verder opwerken dat ik de negatieve gedachtes echt kwijtraak. Op het moment ontloop ik ze vooral en dat merk ik zodra ik een paniek of woede aanval krijg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij is het iig nu droog de zon die schijnt helaas nog niet echt. Maar hij breekt wel af en toe door de wolken.
En wat bracht tot dat briljante inzicht ???quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
Ik jank onterecht, ik heb het eigenlijk enorm goed.
Dat wist ik al maanden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En wat bracht tot dat briljante inzicht ???
Is janken het jezelf onmogelijk maken dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb een ongelooflijk lastig jaar gehad en vrijwel niet gejankt. Het leven is te kort en te mooi om het jezelf onmogelijk te maken.
Dat is zeker waar de enige die je kan veranderen dat ben jezelf.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben er nu achter dat ik zelf invloed heb op hoe ik me voel. Ik heb een veilig thuis, doe een goede opleiding en heb goede vrienden. Ik heb de basis nu eindelijk op orde, vanuit hier wil ik het verder opwerken dat ik de negatieve gedachtes echt kwijtraak. Op het moment ontloop ik ze vooral en dat merk ik zodra ik een paniek of woede aanval krijg.
Het is nooit onterecht. Het is maar net hoe jij je bij iets voelt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
Ik jank onterecht, ik heb het eigenlijk enorm goed.
Nee, blijven hangen in klein verdriet is dat wel. Janken is goed als uitlaatklep, maar niet als hobby.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Is janken het jezelf onmogelijk maken dan?
Het ermee leren omgaan is altijd al een belangrijke stap.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zeker waar de enige die je kan veranderen dat ben jezelf.
Met mij gaat het nu goed maar dat was een paar jaar terug wel anders. Deze week was best klote door een aantal gevoelens en emoties die ik had of juist niet. Maar ik weet wel steeds beter hoe ik met dat soort dingen moet omgaan
Dit, voelt toch goed als het wel even luktquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ik huil nooitik sta mij niet toen dat ik mijn emoties zo de vrije loop laat
Vorig jaar heb ik veel gejankt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb een ongelooflijk lastig jaar gehad en vrijwel niet gejankt. Het leven is te kort en te mooi om het jezelf onmogelijk te maken.
Kan opluchten hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ik huil nooitik sta mij niet toen dat ik mijn emoties zo de vrije loop laat
Bij mij miezert het nog elke dag, maar soms heb ik een sprankeltje hoop dat die zon misschien toch bestaat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij is het iig nu droog de zon die schijnt helaas nog niet echt. Maar hij breekt wel af en toe door de wolken.
Jij bent echt zo'n enorme heldquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ben er nu achter dat ik zelf invloed heb op hoe ik me voel. Ik heb een veilig thuis, doe een goede opleiding en heb goede vrienden. Ik heb de basis nu eindelijk op orde, vanuit hier wil ik het verder opwerken dat ik de negatieve gedachtes echt kwijtraak. Op het moment ontloop ik ze vooral en dat merk ik zodra ik een paniek of woede aanval krijg.
Ik zou het niet weten, de laatste keer dat ik gehuild heb was ik dronkenquote:
Wie is Leon?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:10 schreef formerjellybean het volgende:
Toen Leon dus overleed toen heb ik heel veel gehuild had op een gegeven moment zelfs ontstoken ogen van het janken
Hmm, ik snap het wel, maar helemaal niet in contact staan met negatieve emoties lijkt me ook weer niet goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, de laatste keer dat ik gehuild heb was ik dronkenen is jaren terug
Leon was een vriend van me die overleden is aan zelfmoord op 5 december is dat precies twee jaar terug geweestquote:
Sowieso emoties. Ik heb tijden lang gehad dat ik nauwelijks emoties voelde. Geen positieve en geen negatieve. Ik voelde mij leeg alsof ik gevoelloos, zielloos een robot was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, ik snap het wel, maar helemaal niet in contact staan met negatieve emoties lijkt me ook weer niet goed.
Ik ken dat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
Sowieso emoties. Ik heb tijden lang gehad dat ik nauwelijks emoties voelde. Geen positieve en geen negatieve. Ik voelde mij leeg alsof ik gevoelloos, zielloos een robot was.
Naar zulke dingen zeg. Dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Leon was een vriend van me die overleden is aan zelfmoord op 5 december is dat precies twee jaar terug geweest
Vraagje aan jou, ga je nog roze haar nemen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oproep aan Sinji.
Was jij vandaag om 15 uur op Rotterdam CS met een hipsterbril?
Dat was het ook , zijn zelfmoord heeft een redelijk grote impact gehad op mijn leven en doet het nog weleens omdat ik daardoor juist het leven ook wat anders ben gaan bekijken positief en negatiefquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Naar zulke dingen zeg. Dat kan ik me voorstellen.
Ik heb op jonge leeftijd ook de dood meegemaakt van iemand bijzonders die ook jong was (15), dus snap je goed. Zelfde oorzaak ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat was het ook , zijn zelfmoord heeft een redelijk grote impact gehad op mijn leven en doet het nog weleens omdat ik daardoor juist het leven ook wat anders ben gaan bekijken positief en negatief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja denk dat een boel mensen die het niet meemaken niet kunnen snappen wat voor impact het heeft. Het kan gewoon heel heftig zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb op jonge leeftijd ook de dood meegemaakt van iemand bijzonders die ook jong was (15), dus snap je goed. Zelfde oorzaak ook.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een raar lichaam dit:Denk dat het wel mooi zou zijn als het broekje iets hoger zou zitten, want daardoor lijkt het nu een beetje apart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een raar lichaam dit:Veel kont weinig meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wat een raar lichaam dit:Ik vind haar nog steeds mooi, maar wel even iets te gespierde benen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Je moet dat ook niet uit proberen te leggen heb ik ervaren. Je moet het positieve uit de ervaring halen en de rest achter je laten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja denk dat een boel mensen die het niet meemaken niet kunnen snappen wat voor impact het heeft. Het kan gewoon heel heftig zijn.
Wat een raar lichaam dit:Een beetje een bol kontje. Daar is niets mis mee. Maar ze heeft korte pootjes, dat maakt het wat vreemd die foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach....
Voor vrienden is het kortweg Wauw
Dat leg ik ook niet maar ik merk meer dat ik daardoor dingen anders ervaar en leven anders ervaar. En ik haal ook het positieve eruitquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je moet dat ook niet uit proberen te leggen heb ik ervaren. Je moet het positieve uit de ervaring halen en de rest achter je laten.
Maar goed, je moet je eigen manier van omgaan met zulke dingen vinden...
Dat is wel herkenbaar. Er zijn op mijn leeftijd nog steeds mensen met wie ik niet level omdat ze geen fuck idee hebben waar ze het over hebben en maar poep praten. En soms voel ik me ( onnodig) oud en ervaren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Dat leg ik ook niet maar ik merk meer dat ik daardoor dingen anders ervaar en leven anders ervaar.
En dat heb ik zelfs met mensen van de leeftijd van mijn ouders.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar. Er zijn op mijn leeftijd nog steeds mensen met wie ik niet level omdat ze geen fuck idee hebben waar ze het over hebben en maar poep praten. En soms voel ik me ( onnodig) oud en ervaren.
Ik vind het wel lastig om mensen/vrienden/kennissen te vinden die goed bij me passen. Ik heb veel ervaring in allerlei dingen en ben niet echt in een hokje te passen. Dat snappen mensen niet meestal. Want je bent toch zus en zo. Nee, ik ben dingen tegelijk. Ik heb niet behoefte het mensen echt uit te gaan leggen. Maar deels komt dat door wat ik allemaal heb meegemaakt. Ik ben gewoon wat selectiever. Ik hoef niet zo nodig vrienden te zijn met jan en alleman. Dat verarmt en verrijkt mijn leven, zo zie ik dat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat heb ik zelfs met mensen van de leeftijd van mijn ouders.
Dan kom ik je gezelschap houden. Verzin jij een onderwerp?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:43 schreef b4kl4p het volgende:
Ik ga in dit topic posten terwijl iedereen Harry Potter of BBT kijkt.
Zeker! Wat vind je van Harry Potter?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan kom ik je gezelschap houden. Verzin jij een onderwerp?
Vind je 't gek, Cactus1 is terug dus nu mogen we geen "quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:57 schreef Capstan het volgende:
Ben ik eindelijk terug, en is het opeens stiller dan het ooit geweest is hier
Het is iig overgekomenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef twi het volgende:
Vind je 't gek, Cactus1 is terug dus nu mogen we geen "" meer gebruiken.
Overkwam je dit net toen je in de spiegel keek?quote:
jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Overkwam je dit net toen je in de spiegel keek?
Sterker nog, het heeft een heuse ruzie tussen dinguskoffie en een fruitmeisje opgeleverd. De boel eerst opnaaien en dan er tussenuit pieren. Da's gewoon niet tof!quote:
Ach magnetronkoffie en Strawberry hebben heel vaak discussie, het onderwerp is irrelevant. Je hebt wel meer van die eeuwige zeikerds en klagers en mensen die altijd discussie willen voeren hier zitten. Heeft weinig met het onderwerp te maken. Je leert het nog wel, schatjequote:Op vrijdag 9 december 2011 23:02 schreef twi het volgende:
Sterker nog, het heeft een heuse ruzie tussen dinguskoffie en een fruitmeisje opgeleverd. De boel eerst opnaaien en dan er tussenuit pieren. Da's gewoon niet tof!
Iedereen is ooit een newbie geweest. En eigenlijk is dat ruziezoekende ook gewoon een soort van flirten. Misschien moeten die twee eens daten?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
Ach magnetronkoffie en Strawberry hebben heel vaak discussie, het onderwerp is irrelevant. Je hebt wel meer van die eeuwige zeikerds en klagers en mensen die altijd discussie willen voeren hier zitten. Heeft weinig met het onderwerp te maken. Je leert het nog wel, schatje
Ik denk dat als je twee irritantjes bij elkaar in een hok zet en ze ruzie laat maken dat er binnen een uur geneukt wordt iddquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:05 schreef twi het volgende:
Iedereen is ooit een newbie geweest. En eigenlijk is dat ruziezoekende ook gewoon een soort van flirten. Misschien moeten die twee eens daten?
quote:
Magnetron en Rhu botsen ook altijd, nothing newquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach magnetronkoffie en Strawberry hebben heel vaak discussie, het onderwerp is irrelevant. Je hebt wel meer van die eeuwige zeikerds en klagers en mensen die altijd discussie willen voeren hier zitten. Heeft weinig met het onderwerp te maken. Je leert het nog wel, schatje
Beloof je me een update te geven als er nieuws is mbt die ene of die 2 nieuwe? Desnoods even kort via DM?quote:
Magnetron en ik ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:07 schreef Moonwalk het volgende:
Magnetron en Rhu botsen ook altijd, nothing new
Ik heb weer iets gemist, kennelijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beloof je me een update te geven als er nieuws is mbt die ene of die 2 nieuwe? Desnoods even kort via DM?
Doe ik, die ene met dat kind heb ik toch maar afgeblazen. Dat gaat echt niks worden, ik moet echt geen vent met een kind en een moeder er aan vast en al dat gezeur. Dat doe ik wel met mn eigen kinderen, ooitquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beloof je me een update te geven als er nieuws is mbt die ene of die 2 nieuwe? Desnoods even kort via DM?
Dan heb ik het ook gemist toen het nog wel nieuw wasquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Als er nieuws was geweest zou het wel in het topic staan. Dit is oud
Goeiequote:Op vrijdag 9 december 2011 23:09 schreef Moonwalk het volgende:
Doe ik, die ene met dat kind heb ik toch maar afgeblazen. Dat gaat echt niks worden, ik moet echt geen vent met een kind en een moeder er aan vast en al dat gezeur. Dat doe ik wel met mn eigen kinderen, ooit
Toen ik nog Paiq gebruikte werd ik ook meerdere malen gekoppeld aan dames met een kindquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Doe ik, die ene met dat kind heb ik toch maar afgeblazen. Dat gaat echt niks worden, ik moet echt geen vent met een kind en een moeder er aan vast en al dat gezeur. Dat doe ik wel met mn eigen kinderen, ooit
Dat klopt, want jij kan mijn PM's niet lezenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:09 schreef Capstan het volgende:
Dan heb ik het ook gemist toen het nog wel nieuw was
Soit en Strawberry ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Magnetron en ik ook
Magnetron en Soit ook
Magnetron en FJB ook
Ik weet alleen nog steeds niet aan wie het ligt
Ik ben even kwijt hoe oud jij bent, maar is dat voor je ook een echte no-go?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:10 schreef Capstan het volgende:
Toen ik nog Paiq gebruikte werd ik ook meerdere malen gekoppeld aan dames met een kind
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk dates zo ver weg gepland?
Stuur mij dan ook eens een leuke PM. Kan ik in ieder geval zeggen dat ik een PM van jou heb gelezenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat klopt, want jij kan mijn PM's niet lezen
Ik heb wel nog een update over "zhe ex"quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
GoeieZo denk ik er ook over
![]()
Gaat alleen maar gezeik opleveren. Dus nog 1 over, wanneer staat die gepland en waarom heb je eigenlijk dates zo ver weg gepland?
Ik ben 29 en dat is inderdaad een hele echte no-go.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt hoe oud jij bent, maar is dat voor je ook een echte no-go?
Daar was ik dus idd benieuwd naarquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:12 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb wel nog een update over "zhe ex"maar dat doe ik straks wel via DM
dont worry nothing happened
Ik plan ze ver weg omdat ik eigenlijk in de tussentijd wil zien wat zo een vent dan doet. Lastig uit te leggen, maar soms zie je in de aanloop naar de date opeens gedrag waarvan je denkt "hmm..i dont think so"![]()
Naisquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:13 schreef Capstan het volgende:
Ik ben 29 en dat is inderdaad een hele echte no-go.
Wat zou jij doen als je een heel leuk, grappig, lief meisje treft en ze vertelt je opeens dat ze al een koter heeft?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
Post gewoon in dit topic dan Moon, nu wil ik het ook horen.
Verbaast kijken en vragen hoe dat komt. (en dan niet het bloemetjes bijtjes verhaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je een heel leuk, grappig, lief meisje treft en ze vertelt je opeens dat ze al een koter heeft?
En dan zegt ze: ja, ongelukje, maar toch maar gehouden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
Verbaast kijken en vragen hoe dat komt.
Ik ben in een luisterende buiquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan zegt ze: ja, ongelukje, maar toch maar gehouden.
Wat dan?
In wat voor een bui ben je eigenlijk, zoek ik er een liedje bij
Dat is gewoon omdat ik hen in een hoek zet. Is die homo el_matador al gebanned eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Soit en Strawberry ook
Ik in het begin met ook_gek, maar nu niet meer
Schenkstroop probeert het maar niemand hapt
oh help ik zit mee te doen aan een lijstje![]()
[ afbeelding ]
We hebben er vast wel meer. Ik ben best veelzijdig al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:19 schreef Capstan het volgende:
Zo, hebben we zowaar toch een match te pakken
Pannekoekenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat is gewoon omdat ik hen vastlul. Is die homo el_matador al gebanned eigenlijk?
Ongetwijfeld. Maar heb je ook zin om erachter te komen, dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
We hebben er vast wel meer. Ik ben best veelzijdig al zeg ik het zelf
Euhm...quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:22 schreef Capstan het volgende:
Ongetwijfeld. Maar heb je ook zin om erachter te komen, dan?
Met stroopquote:
Ben jij ook onzeker en maagd en heb je dating issues ja? Jouw rol in dit hele reeks snap ik eigenlijk niet zo. volgens mij kom jij alleen aapjes kijken namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan zegt ze: ja, ongelukje, maar toch maar gehouden.
Wat dan?
In wat voor een bui ben je eigenlijk, zoek ik er een liedje bij
je zal verbaast zijn over hoeveel mensen hier helemaal geen versierproblemen hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ben jij ook onzeker en maagd en heb je dating issues ja? Jouw rol in dit hele reeks snap ik eigenlijk niet zo. volgens mij kom jij alleen aapjes kijken namelijk.
Op zich heb ik daar geen problemen mee hoor. Sommige users dragen alleen blijkbaar niks bij en lopen alleen te slowchatten en mensen te treiteren. En dat is ergerlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
je zal verbaast zijn over hoeveel mensen hier helemaal geen versierproblemen hebben
Ik denk dat je te snel bent met oordelen, er s hier slowchat als er niemand wat te vragen of te melden heeft over versieren. Als iemand met een probleem komt heeft hij of zij alle aandacht van iedereenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Op zich heb ik daar geen problemen mee hoor. Sommige users dragen alleen blijkbaar niks bij en lopen alleen te slowchatten en mensen te treiteren. En dat is ergerlijk.
Ik vind het juist mooi hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat was lief bedoeld, hij vroeg straks om een nummer
Wat had je nou gekookt voor die meid?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:30 schreef Soit het volgende:
Bah, vergeten mijn computer uit te zetten. Jullie zijn alweer stukken verder.Nogmaals, wie gaat er straks nog iets doen?
Is dat belangrijk dan? Als iedereen met wilde plannen komt, voel jij je dan ook gedwongen wat te gaan doen of als iedereen zegt dat ze blijven Fokken, schaam jij je dan ook niet als thuis blijft?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:30 schreef Soit het volgende:
Bah, vergeten mijn computer uit te zetten. Jullie zijn alweer stukken verder.Nogmaals, wie gaat er straks nog iets doen?
Dat je een nummer wilt opzoeken dat bij mijn gevoel pastquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat vind je mooi en wat voor een nummer wil je?
We zijn maar uiteten gegaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat had je nou gekookt voor die meid?
Ik ga weg zo maar ik twijfel inderdaad. Als jij blijft vanavond, zeg ik mijn afspraken af! Gewoon interesse trouwens, niets meer en minder.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is dat belangrijk dan? Als iedereen met wilde plannen komt, voel jij je dan ook gedwongen wat te gaan doen of als iedereen zegt dat ze blijven Fokken, schaam jij je dan ook niet als thuis blijft?
Ik snap, is goed, ik hoor het welquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
Dat je een nummer wilt opzoeken dat bij mijn gevoel past
Maar niet atm, maybe later
quote:
Ik ben net thuis en blijf thuis, dus zeg je afspraken maar afquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Soit het volgende:
Ik ga weg zo maar ik twijfel inderdaad. Als jij blijft vanavond, zeg ik mijn afspraken af!
Ja.quote:
Ik zal het overwegen. Je moet me wel iets teruggeven dan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben net thuis en blijf thuis, dus zeg je afspraken maar af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |