naieviteitquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor mijn lief ben ik zijn eerste vriendin
en we zijn nu toch al 4 jaar samen en als het aan mij ligt blijven we voor altijd bij elkaar![]()
Inderdaad. Maarja, dat zal voor andere misschien ook wel anders zijn. Maar ik spring niet zo snel in een relatie, dus ik denk echt niet dat ik aan de 10 kom.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou als je toch iets zou moeten noemen eerder denken aan een stuk of 4-5.
ik zeg toch niet we blijven voor altijd bij elkaarquote:
Ik vind het liefquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg toch niet we blijven voor altijd bij elkaar
ik zeg als het aan mij ligt
en ja dat kan natuurlijk veranderen maar daar kan ik niks over zeggen en ik vind het ook onzin om op dit moment al uit te gaan van een break up
dan kun je er net zo goed niet aan beginnen
Dat dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg toch niet we blijven voor altijd bij elkaar
ik zeg als het aan mij ligt
en ja dat kan natuurlijk veranderen maar daar kan ik niks over zeggen en ik vind het ook onzin om op dit moment al uit te gaan van een break up
dan kun je er net zo goed niet aan beginnen
In jouw geval heb je om het zo te zeggen waarschijnlijk ook meer losse contacten dan relaties. Ik zou persoonlijk niet kunnen leven met zo'n meisje omdat ik het gevoel zou hebben dat ze me met al die jongens zal vergelijken in bedquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad. Maarja, dat zal voor andere misschien ook wel anders zijn. Maar ik spring niet zo snel in een relatie, dus ik denk echt niet dat ik aan de 10 kom.
Rustigaan man...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Soit het volgende:
Ik heb weer een moment. Een meisje van 17 hier uit de buurt is vanavond doodgeschoten door haar ex. En de vriend van mijn moeder heeft iets met zijn prostaat, wordt nog onderzocht wat precies. Ik wil nog lang niet dood maar er gaan zoveel mensen dood door de meest overwachte dingen. Je weet nooit wanneer je doodgaat en hoe. Ik ben d'r bang voor, soms tot het panische toe, ook om mensen uit mijn omgeving te verliezen. Wie herkent dit?
Ik heb veel alcohol nodig, ik begin raar te doen.
Veel mensen hebben daar last van, ik persoonlijk juist helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Soit het volgende:
Ik heb weer een moment. Een meisje van 17 hier uit de buurt is vanavond doodgeschoten door haar ex. En de vriend van mijn moeder heeft iets met zijn prostaat, wordt nog onderzocht wat precies. Ik wil nog lang niet dood maar er gaan zoveel mensen dood door de meest overwachte dingen. Je weet nooit wanneer je doodgaat en hoe. Ik ben d'r bang voor, soms tot het panische toe, ook om mensen uit mijn omgeving te verliezen. Wie herkent dit?
Sinds wanneer woon jij in Almelo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Soit het volgende:
Zoveel losse contacten heb ik ook weer niet, ik blijf wel bij dezelfde hangen, alleen ik neem er geen relatie mee. Daarbij moet je helemaal niet bang zijn voor vergelijking, want het is helemaal niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
In jouw geval heb je om het zo te zeggen waarschijnlijk ook meer losse contacten dan relaties. Ik zou persoonlijk niet kunnen leven met zo'n meisje omdat ik het gevoel zou hebben dat ze me met al die jongens zal vergelijken in bed
Mag ik het vervangen met wat anders? Droog is ook maar zo droog, man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef twi het volgende:
Dan alleen als de honing uit de salade gaat.
Even rustig bijkomen, dan gaat het wel weer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Soit het volgende:
Tot het panische is overdreven, maar denk er vaak genoeg over na ja. Komt inderdaad door gebeurtenissen van 't afgelopen jaar. En alcohol helpt niks.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Soit het volgende:
Ik ben d'r bang voor, soms tot het panische toe, ook om mensen uit mijn omgeving te verliezen. Wie herkent dit?
Yoghurtdressing natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik het vervangen met wat anders? Droog is ook maar zo droog, man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |