Soms wil ik dood, lekker makkelijk....quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal niet bang om dood te gaan, het geeft me zelfs een bepaalde rust. Ik ben bang voor de pijn, nouja, dat ook niet echt eigenlijk.
Waarom is bijna iedereen daar pessimistisch over? Relaties lopen weleens fout, maar ik vind wel dat je er naar zou moeten streven om wel je hele leven bij een meisje te blijven. Dat zou het doel van iedereen moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
Daarom geloof ik niet in relaties die langer dan een paar jaar meegaan.
Wat een feeststemming heerst hier weer. Jezus mensen, het is weekend.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms wil ik dood, lekker makkelijk....
Mits ze bij je past... Je moet niet krampachtig aan iets vasthouden als het gedoemd is te falen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom is bijna iedereen daar pessimistisch over? Relaties lopen weleens fout, maar ik vind wel dat je er naar zou moeten streven om wel je hele leven bij een meisje te blijven. Dat zou het doel van iedereen moeten zijn.
Mja, bij mij zit daar een hele aparte filosofie achter.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms wil ik dood, lekker makkelijk....
Mijn doel is het zo lang mogelijk vol te houden met iemand.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom is bijna iedereen daar pessimistisch over? Relaties lopen weleens fout, maar ik vind wel dat je er naar zou moeten streven om wel je hele leven bij een meisje te blijven. Dat zou het doel van iedereen moeten zijn.
Dat is voor mij net zo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal niet bang om dood te gaan, het geeft me zelfs een bepaalde rust. Ik ben bang voor de pijn
Mooi streven. Begin jij maar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef benzin het volgende:
maar ik vind wel dat je er naar zou moeten streven om wel je hele leven bij een meisje te blijven. Dat zou het doel van iedereen moeten zijn.
Vertel...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, bij mij zit daar een hele aparte filosofie achter.
Maar je moet ook realistisch blijven en inzien dat er heel veel andere factoren mee spelen naast jou strevenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik streef naar geluk. Maakt me niet uit op welke manier, of dat nou bij dezelfde man is, of een andere om de 5 jaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Dood is rust, dood is vluchten, dood is je problemen ontlopen. In de periodes dat ik depressief was vond ik mezelf te min om dood te gaan, ik was de rust niet waard, ik mocht niet vluchten. Ik had mijn eigen pijn verdiend en moest het dus ook ondergaan.quote:
Heb je nooit het gevoel gehad dat je andere mensen tot last was?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dood is rust, dood is vluchten, dood is je problemen ontlopen. In de periodes dat ik depressief was vond ik mezelf te min om dood te gaan, ik was de rust niet waard, ik mocht niet vluchten. Ik had mijn eigen pijn verdiend en moest het dus ook ondergaan.
Soms kut, zo geweldig, soms een feest, soms ontmoedigend, soms gelukzalig, soms verwarrend, soms pijnlijk, soms eerlijk, meestal oneerlijk, soms krankzinning, soms rustig, soms druk.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dood is rust, dood is vluchten, dood is je problemen ontlopen. In de periodes dat ik depressief was vond ik mezelf te min om dood te gaan, ik was de rust niet waard, ik mocht niet vluchten. Ik had mijn eigen pijn verdiend en moest het dus ook ondergaan.
Het leven is een parse error?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
Soms kut, zo geweldig, soms een feest, soms ontmoedigend, soms gelukzalig, soms verwarrend, soms pijnlijk, soms eerlijk, meestal oneerlijk, soms krankzinning, soms rustig, soms druk.
Om het in nerd termen neer te zetten.
<php?
variable: leven;
?>
Interessante gedachten. En als je die pijn hebt ondergaan wat dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig; ik dacht al dat ik PHP verleerd was omdat ik het al een paar jaar niet gebruikt had.quote:
Er missen sowieso nog een paar stukken in om er een werkend script van te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |