Bestaanquote:
Door het karakter van het leven leef jij... oorzaak gevolg, waarom dat zo werkt en waarom dat begonnen is heeft niks met het leven van nu te maken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
BestaanAls het leven alleen bestaan wordt dan leef je niet.
Wat is er na de dood?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Door het karakter van het leven leef jij... oorzaak gevolg, waarom dat zo werkt en waarom dat begonnen is heeft niks met het leven van nu te maken.
Het leven van nu: Je staat dus op de aarde, je hebt een lichaam van vlees en bloed zoals ze zeggen, allerlei mechanismen zorgen er voor dat dat in stand gehouden wordt, je hebt ook nog een geest waarin je ervaringen opslaat opdat jij er iets van kan leren en in je eigen voordeel kunt gebruiken in de toekomst...
Om je heen zijn er allerlei dingen die je kunt doen. Je kunt dingen bedenken, je kunt dingen uitvoeren...
Mja dat is het wel een beetje.
Een functie die een variabele is?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Er missen sowieso nog een paar stukken in om er een werkend script van te maken.
Maar het ging mij in pricipe om de functie leven, die een variabele is.
NIks, maar hopelijk een hemel waar ik me kapot kan neuken en zuipen.quote:
Geen idee, maar als je geloofd in paddo's (verzonnen in een paddotrip dit) dan is er een gezamelijke ruimte zonder druk van het dagelijkse leven... Je lichaam valt namelijk af dus je hoeft niet meer voor je lichaam te zorgen, er is slechts je geest en je gedachte.quote:
Ik besef me nu pas dat het Javascript is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Een functie die een variabele is?![]()
Ik wou daarop zeggen dat PHP geen lambdas ondersteunt, maar het blijkt dat dat sinds 5.3 wel wordt ondersteund. Goed om te weten trouwens.
Als je nerd-mode in gaat moet je dat wel goed doen
Bij bestaan begint het, de rest is aan jezelf.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
BestaanAls het leven alleen bestaan wordt dan leef je niet.
Ik geloof niet in concepten als hemel of hel. Na de dood is er niets. Dood is gewoon het einde daarna is er niets.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je geloofd in paddo's (verzonnen in een paddotrip dit) dan is er een gezamelijke ruimte zonder druk van het dagelijkse leven... Je lichaam valt namelijk af dus je hoeft niet meer voor je lichaam te zorgen, er is slechts je geest en je gedachte.
Voor de mensen die het leven omarmen is er de hemel, voor de mensen die het niet omarmen zijn gedoemd alleen te leven. Zo zie ik dus de bijbelse hel...
Ik vind mensen die naar de ''hel'' gaan dan ook erg zielig, hoewel ik zelf ook een ander wereldperceptie zou moeten krijgen aangezien het op deze manier niet gaat.
Aah, objectnotatie inderdaad. Javascript ondersteunt inderdaad wel lambdas, sterker nog, dat is vrij fundamenteelquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas dat het Javascript is.
Ik ook. Maar ik vraag me wel af hoe niets precies voelt en wat dat niets precies is. Het is raar om je een toestand voor te stellen waarin je niet meer bestaat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof niet in concepten als hemel of hel. Na de dood is er niets. Dood is gewoon het einde daarna is er niets.
Ik vind daar niets vreemds aan hoor , het leven is eindig. Maar ja ik heb dan ook in therapie gezeten voor suicidale gedachtes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:45 schreef Soit het volgende:
Ik vind het vreemd dat je niet bang kunt zijn voor de dood terwijl je dan weet dat het over is. Ik wil gewoon nog teveel dingen doen, zien, ervaren en bereiken. Ik heb zoveel doelen die ik wil behalen. En dan zie je weer van die ernstige verhalen over de dood. Of dat iemand helemaal verlamd raakt door een hele kleine val en voor altijd in een rolstoel zit oid, dan zou ik me ook dood voelen.
Jawel, dat is dan ook de enige reden voor de pogingen geweest. Als iemand liet merken dat ik duidelijk tot last was dan wilde ik ze die last ontnemen. Maar vluchten voor mijn eigen leven, nee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb je nooit het gevoel gehad dat je andere mensen tot last was?
Wat vertellen ze je dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind daar niets vreemds aan hoor , het leven is eindig. Maar ja ik heb dan ook in therapie gezeten voor suicidale gedachtes.
Dat kan niet dan iets voelen omdat je er dan niet meer bed. Zie het als een lamp die kapot is. Die doet het niet meer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik vraag me wel af hoe niets precies voelt en wat dat niets precies is. Het is raar om je een toestand voor te stellen waarin je niet meer bestaat.
Ik wil je nu zo graag een troostknuffel gevenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, dat is dan ook de enige reden voor de pogingen geweest. Als iemand liet merken dat ik duidelijk tot last was dan wilde ik ze die last ontnemen. Maar vluchten voor mijn eigen leven, nee.
Zo ver keek ik nooit, op sommige momenten dacht ik dat het een constant iets zou zijn. Soms dacht ik dat ik later wel verdomd gelukkig moest worden na die kuttijden, na regen komt zonneschijn principe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Interessante gedachten. En als je die pijn hebt ondergaan wat dan?
Klopt, maar die lamp was zich daar nooit bewust van, het is lastig dat ons bewustzijn stopt als ons lichaam stopt en hoe dat is. Wat gebeurt er op het moment dat je gaat zelf?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan niet dan iets voelen omdat je er dan niet meer bed. Zie het als een lamp die kapot is. Die doet het niet meer.
Op de therapie of de gedachtes , voor mij is dood nooit eng geweest het is meer rust en op de therapie heb ik juist geleerd meer te leven en meer voor mezelf te kiezen. Meer doelen te krijgen enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |