De eerste gaat nog wel redelijk als je dat echt wil; die andere twee dingen zijn echt helquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef Myraela het volgende:
Gewoon een avondje op de bank hangen en dan ineens een ijsje halen in de stad.
Wakker worden en besluiten dat je beide maar een dagje vrijneemt om naar het strand te gaan.
Vrienden opbellen om wat te drinken en een uur later met een grote groep in de stad te zijn.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, of dat per se is wat ik wil weet ik niet, maar ik zou het fijn vinden als gewoon iedere dag weer fijn hetzelfde was. Geen rare verassingen, niet te veel spontane dingen, gewoon een mooi constant leven.
Eens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als autisme. Dan snap ik je beter.
Arm kindeke toch, zo zonde dat je daar niet van kan genieten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste gaat nog wel redelijk als je dat echt wil; die andere twee dingen zijn echt hel
Dat vind ik evengoed ook tof hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef Myraela het volgende:
Gewoon een avondje op de bank hangen en dan ineens een ijsje halen in de stad.
Wakker worden en besluiten dat je beide maar een dagje vrijneemt om naar het strand te gaan.
Vrienden opbellen om wat te drinken en een uur later met een grote groep in de stad te zijn.
Hosselbaas.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ging spontaan naar de bioscoop, ik sprak spontaan iemand aan.
Was een van de betere dagen.
Een hosselbaar die vergeet een nummer/Facebook te vragen.quote:
Ik weet niet of het echt een wereldje is, het is gewoon een instelling. Bij mij komt het voornamelijk omdat ik gewoon enorm slecht in plannen ben maar wel snel dingen roep. Je moet wel de juiste vrienden hebben, want ik heb vrienden waar ik nu heen kan als ik nu zou bellen, bij andere is het allemaal lastig en ingewikkeld omdat ze het niet gepland hadden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
Hoek omt je in dat wereldje? Het werkt bij mij niet op die manier, hoe verander ik dat?
Practice, my young padwan, practice makes perfect.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Een hosselbaar die vergeet een nummer/Facebook te vragen.
Maar buiten dat gedeelte was ik briljant inderdaad.
Misschien pas je beter in het buitenland. Nederlanders zijn echt verslaafd aan plannen en controleren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt een wereldje is, het is gewoon een instelling. Bij mij komt het voornamelijk omdat ik gewoon enorm slecht in plannen ben maar wel snel dingen roep. Je moet wel de juiste vrienden hebben, want ik heb vrienden waar ik nu heen kan als ik nu zou bellen, bij andere is het allemaal lastig en ingewikkeld omdat ze het niet gepland hadden.
Je onderneemt het ook niet om 'nee' te horen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
Is het narcistisch om te denken dat ze sowieso ja had gezegd?
Het is de enige instelling.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
Is het narcistisch om te denken dat ze sowieso ja had gezegd?
Twee weken geleden nog gehoord.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je onderneemt het ook niet om 'nee' te horen.
Gewoon de juiste mensen zoeken, ze zitten er wel tussen. Maar ik ben inderdaad regelmatig verbaasd hoe georganiseerd sommige mensen zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien pas je beter in het buitenland. Nederlanders zijn echt verslaafd aan plannen en controleren.
Toen niet, in ieder geval ik heb in tegenstelling tot vroeger wel ervaring met afwijzing.quote:
Ervaring maakt je sterk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen niet, in ieder geval ik heb in tegenstelling tot vroeger wel ervaring met afwijzing.
Sterk na, heb me nog nooit zo rot gevoeld en was irritanter dan ooit.quote:
Misschien leer ik dat ooit wel leuk vinden. Ik vind het gewoon stressvol als dingen plots veranderen. Dat kan me gewoon echt tot wanhoop drijven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Arm kindeke toch, zo zonde dat je daar niet van kan genieten.
Hangt er vanaf hoe zwaar je er aan tiltquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Afwijzing is het fijnste dat er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |