Je ontwikkelt jezelf en je ontmoet ook andere mensen. Realiteit sijpelt wel binnen hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:43 schreef benzin het volgende:
En als je iets niet weet, dan is het niet belangrijk, want dan heb je er geen last van.
Nja, of dat per se is wat ik wil weet ik niet, maar ik zou het fijn vinden als gewoon iedere dag weer fijn hetzelfde was. Geen rare verassingen, niet te veel spontane dingen, gewoon een mooi constant leven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Haha, ik zou het echt heerlijk vinden. Twee-onder-één-kap, twee kinders, leaselijk station en een labrador in de kofferbak
Brrrrr.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Haha, ik zou het echt heerlijk vinden. Twee-onder-één-kap, twee kinders, leaselijk station en een labrador in de kofferbak
Laat mij nou ook eens normaal zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eng. Erg eng.
* Wauw neemt afstand
Oh ja jij kan niet tegen verandering.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, of dat per se is wat ik wil weet ik niet, maar ik zou het fijn vinden als gewoon iedere dag weer fijn hetzelfde was. Geen rare verassingen, niet te veel spontane dingen, gewoon een mooi constant leven.
Autisme?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef benzin het volgende:
Geen rare verassingen, niet te veel spontane dingen, gewoon een mooi constant leven.
je mag hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens normaal zijn
Jij bent enorm normaal hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens normaal zijn
Ik hou ook gewoon van afwisselingquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
Voor mij maken de spontane dingetjes alles juist leuk.
En daarna in je Station vanuit Almere-Buiten met de Golden Retriever achterin naar de hoeren voordat je je kids van school gaat halen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren fan van spontaniteit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
Weet niet. Als klein kind ben ik erop getest en dat was negatiefquote:
Dat klinkt als autisme. Dan snap ik je beter.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet. Als klein kind ben ik erop getest en dat was negatief![]()
Meestal als dingen veranderen wordt het gewoon alleen maar slechter en dingen die plotseling gebeuren of veranderen voelen heel erg stressvol en vermoeiend.
Hoezo sinds gisteren?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren fan van spontaniteit.
Think againquote:
Ik zou graag een stuk spontaner worden ik heb daar echt moeite mee, heb je misschien voorbeeldjes?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
En terecht!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren fan van spontaniteit.
Neem een vent en kinderen. Dag spontaniteit en hallo geplande spontaniteit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef Myraela het volgende:
Gewoon een avondje op de bank hangen en dan ineens een ijsje halen in de stad.
Wakker worden en besluiten dat je beide maar een dagje vrijneemt om naar het strand te gaan.
Vrienden opbellen om wat te drinken en een uur later met een grote groep in de stad te zijn.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou graag een stuk spontaner worden ik heb daar echt moeite mee, heb je misschien voorbeeldjes?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef Myraela het volgende:
Gewoon een avondje op de bank hangen en dan ineens een ijsje halen in de stad.
Wakker worden en besluiten dat je beide maar een dagje vrijneemt om naar het strand te gaan.
Vrienden opbellen om wat te drinken en een uur later met een grote groep in de stad te zijn.
Ik ging spontaan naar de bioscoop, ik sprak spontaan iemand aan.quote:
Ja inderdaad. Walgelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neem een vent en kinderen. Dag spontaniteit en hallo geplande spontaniteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |