Ik ben in een luisterende buiquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan zegt ze: ja, ongelukje, maar toch maar gehouden.
Wat dan?
In wat voor een bui ben je eigenlijk, zoek ik er een liedje bij
Dat is gewoon omdat ik hen in een hoek zet. Is die homo el_matador al gebanned eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Soit en Strawberry ook
Ik in het begin met ook_gek, maar nu niet meer
Schenkstroop probeert het maar niemand hapt
oh help ik zit mee te doen aan een lijstje![]()
[ afbeelding ]
We hebben er vast wel meer. Ik ben best veelzijdig al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:19 schreef Capstan het volgende:
Zo, hebben we zowaar toch een match te pakken
Pannekoekenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat is gewoon omdat ik hen vastlul. Is die homo el_matador al gebanned eigenlijk?
Ongetwijfeld. Maar heb je ook zin om erachter te komen, dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
We hebben er vast wel meer. Ik ben best veelzijdig al zeg ik het zelf
Euhm...quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:22 schreef Capstan het volgende:
Ongetwijfeld. Maar heb je ook zin om erachter te komen, dan?
Met stroopquote:
Ben jij ook onzeker en maagd en heb je dating issues ja? Jouw rol in dit hele reeks snap ik eigenlijk niet zo. volgens mij kom jij alleen aapjes kijken namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan zegt ze: ja, ongelukje, maar toch maar gehouden.
Wat dan?
In wat voor een bui ben je eigenlijk, zoek ik er een liedje bij
je zal verbaast zijn over hoeveel mensen hier helemaal geen versierproblemen hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ben jij ook onzeker en maagd en heb je dating issues ja? Jouw rol in dit hele reeks snap ik eigenlijk niet zo. volgens mij kom jij alleen aapjes kijken namelijk.
Op zich heb ik daar geen problemen mee hoor. Sommige users dragen alleen blijkbaar niks bij en lopen alleen te slowchatten en mensen te treiteren. En dat is ergerlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
je zal verbaast zijn over hoeveel mensen hier helemaal geen versierproblemen hebben
Ik denk dat je te snel bent met oordelen, er s hier slowchat als er niemand wat te vragen of te melden heeft over versieren. Als iemand met een probleem komt heeft hij of zij alle aandacht van iedereenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Op zich heb ik daar geen problemen mee hoor. Sommige users dragen alleen blijkbaar niks bij en lopen alleen te slowchatten en mensen te treiteren. En dat is ergerlijk.
Ik vind het juist mooi hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat was lief bedoeld, hij vroeg straks om een nummer
Wat had je nou gekookt voor die meid?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:30 schreef Soit het volgende:
Bah, vergeten mijn computer uit te zetten. Jullie zijn alweer stukken verder.Nogmaals, wie gaat er straks nog iets doen?
Is dat belangrijk dan? Als iedereen met wilde plannen komt, voel jij je dan ook gedwongen wat te gaan doen of als iedereen zegt dat ze blijven Fokken, schaam jij je dan ook niet als thuis blijft?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:30 schreef Soit het volgende:
Bah, vergeten mijn computer uit te zetten. Jullie zijn alweer stukken verder.Nogmaals, wie gaat er straks nog iets doen?
Dat je een nummer wilt opzoeken dat bij mijn gevoel pastquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat vind je mooi en wat voor een nummer wil je?
We zijn maar uiteten gegaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat had je nou gekookt voor die meid?
Ik ga weg zo maar ik twijfel inderdaad. Als jij blijft vanavond, zeg ik mijn afspraken af! Gewoon interesse trouwens, niets meer en minder.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is dat belangrijk dan? Als iedereen met wilde plannen komt, voel jij je dan ook gedwongen wat te gaan doen of als iedereen zegt dat ze blijven Fokken, schaam jij je dan ook niet als thuis blijft?
Ik snap, is goed, ik hoor het welquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
Dat je een nummer wilt opzoeken dat bij mijn gevoel past
Maar niet atm, maybe later
quote:
Ik ben net thuis en blijf thuis, dus zeg je afspraken maar afquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Soit het volgende:
Ik ga weg zo maar ik twijfel inderdaad. Als jij blijft vanavond, zeg ik mijn afspraken af!
Ja.quote:
Ik zal het overwegen. Je moet me wel iets teruggeven dan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben net thuis en blijf thuis, dus zeg je afspraken maar af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |