SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja denk dat een boel mensen die het niet meemaken niet kunnen snappen wat voor impact het heeft. Het kan gewoon heel heftig zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb op jonge leeftijd ook de dood meegemaakt van iemand bijzonders die ook jong was (15), dus snap je goed. Zelfde oorzaak ook.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een raar lichaam dit:Denk dat het wel mooi zou zijn als het broekje iets hoger zou zitten, want daardoor lijkt het nu een beetje apart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een raar lichaam dit:Veel kont weinig meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wat een raar lichaam dit:Ik vind haar nog steeds mooi, maar wel even iets te gespierde benen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Je moet dat ook niet uit proberen te leggen heb ik ervaren. Je moet het positieve uit de ervaring halen en de rest achter je laten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja denk dat een boel mensen die het niet meemaken niet kunnen snappen wat voor impact het heeft. Het kan gewoon heel heftig zijn.
Wat een raar lichaam dit:Een beetje een bol kontje. Daar is niets mis mee. Maar ze heeft korte pootjes, dat maakt het wat vreemd die foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach....
Voor vrienden is het kortweg Wauw
Dat leg ik ook niet maar ik merk meer dat ik daardoor dingen anders ervaar en leven anders ervaar. En ik haal ook het positieve eruitquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je moet dat ook niet uit proberen te leggen heb ik ervaren. Je moet het positieve uit de ervaring halen en de rest achter je laten.
Maar goed, je moet je eigen manier van omgaan met zulke dingen vinden...
Dat is wel herkenbaar. Er zijn op mijn leeftijd nog steeds mensen met wie ik niet level omdat ze geen fuck idee hebben waar ze het over hebben en maar poep praten. En soms voel ik me ( onnodig) oud en ervaren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Dat leg ik ook niet maar ik merk meer dat ik daardoor dingen anders ervaar en leven anders ervaar.
En dat heb ik zelfs met mensen van de leeftijd van mijn ouders.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar. Er zijn op mijn leeftijd nog steeds mensen met wie ik niet level omdat ze geen fuck idee hebben waar ze het over hebben en maar poep praten. En soms voel ik me ( onnodig) oud en ervaren.
Ik vind het wel lastig om mensen/vrienden/kennissen te vinden die goed bij me passen. Ik heb veel ervaring in allerlei dingen en ben niet echt in een hokje te passen. Dat snappen mensen niet meestal. Want je bent toch zus en zo. Nee, ik ben dingen tegelijk. Ik heb niet behoefte het mensen echt uit te gaan leggen. Maar deels komt dat door wat ik allemaal heb meegemaakt. Ik ben gewoon wat selectiever. Ik hoef niet zo nodig vrienden te zijn met jan en alleman. Dat verarmt en verrijkt mijn leven, zo zie ik dat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat heb ik zelfs met mensen van de leeftijd van mijn ouders.
Dan kom ik je gezelschap houden. Verzin jij een onderwerp?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:43 schreef b4kl4p het volgende:
Ik ga in dit topic posten terwijl iedereen Harry Potter of BBT kijkt.
Zeker! Wat vind je van Harry Potter?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan kom ik je gezelschap houden. Verzin jij een onderwerp?
Vind je 't gek, Cactus1 is terug dus nu mogen we geen "quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:57 schreef Capstan het volgende:
Ben ik eindelijk terug, en is het opeens stiller dan het ooit geweest is hier
Het is iig overgekomenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef twi het volgende:
Vind je 't gek, Cactus1 is terug dus nu mogen we geen "" meer gebruiken.
Overkwam je dit net toen je in de spiegel keek?quote:
jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Overkwam je dit net toen je in de spiegel keek?
Sterker nog, het heeft een heuse ruzie tussen dinguskoffie en een fruitmeisje opgeleverd. De boel eerst opnaaien en dan er tussenuit pieren. Da's gewoon niet tof!quote:
Ach magnetronkoffie en Strawberry hebben heel vaak discussie, het onderwerp is irrelevant. Je hebt wel meer van die eeuwige zeikerds en klagers en mensen die altijd discussie willen voeren hier zitten. Heeft weinig met het onderwerp te maken. Je leert het nog wel, schatjequote:Op vrijdag 9 december 2011 23:02 schreef twi het volgende:
Sterker nog, het heeft een heuse ruzie tussen dinguskoffie en een fruitmeisje opgeleverd. De boel eerst opnaaien en dan er tussenuit pieren. Da's gewoon niet tof!
Iedereen is ooit een newbie geweest. En eigenlijk is dat ruziezoekende ook gewoon een soort van flirten. Misschien moeten die twee eens daten?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
Ach magnetronkoffie en Strawberry hebben heel vaak discussie, het onderwerp is irrelevant. Je hebt wel meer van die eeuwige zeikerds en klagers en mensen die altijd discussie willen voeren hier zitten. Heeft weinig met het onderwerp te maken. Je leert het nog wel, schatje
Ik denk dat als je twee irritantjes bij elkaar in een hok zet en ze ruzie laat maken dat er binnen een uur geneukt wordt iddquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:05 schreef twi het volgende:
Iedereen is ooit een newbie geweest. En eigenlijk is dat ruziezoekende ook gewoon een soort van flirten. Misschien moeten die twee eens daten?
quote:
Magnetron en Rhu botsen ook altijd, nothing newquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach magnetronkoffie en Strawberry hebben heel vaak discussie, het onderwerp is irrelevant. Je hebt wel meer van die eeuwige zeikerds en klagers en mensen die altijd discussie willen voeren hier zitten. Heeft weinig met het onderwerp te maken. Je leert het nog wel, schatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |