Fap fapquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft er inmiddels al iemand roze haar? Wie waren dat ook alweer van plan?
[ afbeelding ]
Mag ik je Dm'en?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Op de therapie of de gedachtes , voor mij is dood nooit eng geweest het is meer rust en op de therapie heb ik juist geleerd meer te leven en meer voor mezelf te kiezen. Meer doelen te krijgen enzo.
Nee, ik zag wel een meisje op nightmare met roze haar. Zo tof.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft er inmiddels al iemand roze haar? Wie waren dat ook alweer van plan?
[ afbeelding ]
Ze lijkt 15 ofzo.quote:
Bij mij is het iig nu droog de zon die schijnt helaas nog niet echt. Maar hij breekt wel af en toe door de wolken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo ver keek ik nooit, op sommige momenten dacht ik dat het een constant iets zou zijn. Soms dacht ik dat ik later wel verdomd gelukkig moest worden na die kuttijden, na regen komt zonneschijn principe.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
En ik kijk vaak ook chagrijnig en dat past echt niet bij tof roze haar.
True, true, ik vind haar toch wel wat hebben.quote:
Dat is onmogelijk om daar een antwoord op te krijgen die vraagquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Klopt, maar die lamp was zich daar nooit bewust van, het is lastig dat ons bewustzijn stopt als ons lichaam stopt en hoe dat is. Wat gebeurt er op het moment dat je gaat zelf?
Ik ben er nu achter dat ik zelf invloed heb op hoe ik me voel. Ik heb een veilig thuis, doe een goede opleiding en heb goede vrienden. Ik heb de basis nu eindelijk op orde, vanuit hier wil ik het verder opwerken dat ik de negatieve gedachtes echt kwijtraak. Op het moment ontloop ik ze vooral en dat merk ik zodra ik een paniek of woede aanval krijg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij is het iig nu droog de zon die schijnt helaas nog niet echt. Maar hij breekt wel af en toe door de wolken.
En wat bracht tot dat briljante inzicht ???quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
Ik jank onterecht, ik heb het eigenlijk enorm goed.
Dat wist ik al maanden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En wat bracht tot dat briljante inzicht ???
Is janken het jezelf onmogelijk maken dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb een ongelooflijk lastig jaar gehad en vrijwel niet gejankt. Het leven is te kort en te mooi om het jezelf onmogelijk te maken.
Dat is zeker waar de enige die je kan veranderen dat ben jezelf.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben er nu achter dat ik zelf invloed heb op hoe ik me voel. Ik heb een veilig thuis, doe een goede opleiding en heb goede vrienden. Ik heb de basis nu eindelijk op orde, vanuit hier wil ik het verder opwerken dat ik de negatieve gedachtes echt kwijtraak. Op het moment ontloop ik ze vooral en dat merk ik zodra ik een paniek of woede aanval krijg.
Het is nooit onterecht. Het is maar net hoe jij je bij iets voelt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
Ik jank onterecht, ik heb het eigenlijk enorm goed.
Nee, blijven hangen in klein verdriet is dat wel. Janken is goed als uitlaatklep, maar niet als hobby.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Is janken het jezelf onmogelijk maken dan?
Het ermee leren omgaan is altijd al een belangrijke stap.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zeker waar de enige die je kan veranderen dat ben jezelf.
Met mij gaat het nu goed maar dat was een paar jaar terug wel anders. Deze week was best klote door een aantal gevoelens en emoties die ik had of juist niet. Maar ik weet wel steeds beter hoe ik met dat soort dingen moet omgaan
Dit, voelt toch goed als het wel even luktquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ik huil nooitik sta mij niet toen dat ik mijn emoties zo de vrije loop laat
Vorig jaar heb ik veel gejankt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb een ongelooflijk lastig jaar gehad en vrijwel niet gejankt. Het leven is te kort en te mooi om het jezelf onmogelijk te maken.
Kan opluchten hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ik huil nooitik sta mij niet toen dat ik mijn emoties zo de vrije loop laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |