quote:
Magnetron en Rhu botsen ook altijd, nothing newquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach magnetronkoffie en Strawberry hebben heel vaak discussie, het onderwerp is irrelevant. Je hebt wel meer van die eeuwige zeikerds en klagers en mensen die altijd discussie willen voeren hier zitten. Heeft weinig met het onderwerp te maken. Je leert het nog wel, schatje
Beloof je me een update te geven als er nieuws is mbt die ene of die 2 nieuwe? Desnoods even kort via DM?quote:
Magnetron en ik ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:07 schreef Moonwalk het volgende:
Magnetron en Rhu botsen ook altijd, nothing new
Ik heb weer iets gemist, kennelijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beloof je me een update te geven als er nieuws is mbt die ene of die 2 nieuwe? Desnoods even kort via DM?
Doe ik, die ene met dat kind heb ik toch maar afgeblazen. Dat gaat echt niks worden, ik moet echt geen vent met een kind en een moeder er aan vast en al dat gezeur. Dat doe ik wel met mn eigen kinderen, ooitquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beloof je me een update te geven als er nieuws is mbt die ene of die 2 nieuwe? Desnoods even kort via DM?
Dan heb ik het ook gemist toen het nog wel nieuw wasquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Als er nieuws was geweest zou het wel in het topic staan. Dit is oud
Goeiequote:Op vrijdag 9 december 2011 23:09 schreef Moonwalk het volgende:
Doe ik, die ene met dat kind heb ik toch maar afgeblazen. Dat gaat echt niks worden, ik moet echt geen vent met een kind en een moeder er aan vast en al dat gezeur. Dat doe ik wel met mn eigen kinderen, ooit
Toen ik nog Paiq gebruikte werd ik ook meerdere malen gekoppeld aan dames met een kindquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Doe ik, die ene met dat kind heb ik toch maar afgeblazen. Dat gaat echt niks worden, ik moet echt geen vent met een kind en een moeder er aan vast en al dat gezeur. Dat doe ik wel met mn eigen kinderen, ooit
Dat klopt, want jij kan mijn PM's niet lezenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:09 schreef Capstan het volgende:
Dan heb ik het ook gemist toen het nog wel nieuw was
Soit en Strawberry ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Magnetron en ik ook
Magnetron en Soit ook
Magnetron en FJB ook
Ik weet alleen nog steeds niet aan wie het ligt
Ik ben even kwijt hoe oud jij bent, maar is dat voor je ook een echte no-go?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:10 schreef Capstan het volgende:
Toen ik nog Paiq gebruikte werd ik ook meerdere malen gekoppeld aan dames met een kind
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk dates zo ver weg gepland?
Stuur mij dan ook eens een leuke PM. Kan ik in ieder geval zeggen dat ik een PM van jou heb gelezenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat klopt, want jij kan mijn PM's niet lezen
Ik heb wel nog een update over "zhe ex"quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
GoeieZo denk ik er ook over
![]()
Gaat alleen maar gezeik opleveren. Dus nog 1 over, wanneer staat die gepland en waarom heb je eigenlijk dates zo ver weg gepland?
Ik ben 29 en dat is inderdaad een hele echte no-go.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt hoe oud jij bent, maar is dat voor je ook een echte no-go?
Daar was ik dus idd benieuwd naarquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:12 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb wel nog een update over "zhe ex"maar dat doe ik straks wel via DM
dont worry nothing happened
Ik plan ze ver weg omdat ik eigenlijk in de tussentijd wil zien wat zo een vent dan doet. Lastig uit te leggen, maar soms zie je in de aanloop naar de date opeens gedrag waarvan je denkt "hmm..i dont think so"![]()
Naisquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:13 schreef Capstan het volgende:
Ik ben 29 en dat is inderdaad een hele echte no-go.
Wat zou jij doen als je een heel leuk, grappig, lief meisje treft en ze vertelt je opeens dat ze al een koter heeft?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
Post gewoon in dit topic dan Moon, nu wil ik het ook horen.
Verbaast kijken en vragen hoe dat komt. (en dan niet het bloemetjes bijtjes verhaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je een heel leuk, grappig, lief meisje treft en ze vertelt je opeens dat ze al een koter heeft?
En dan zegt ze: ja, ongelukje, maar toch maar gehouden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
Verbaast kijken en vragen hoe dat komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |