Je hebt simpelweg negatieve ervaringen met verandering.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien leer ik dat ooit wel leuk vinden. Ik vind het gewoon stressvol als dingen plots veranderen. Dat kan me gewoon echt tot wanhoop drijven.
Dat is toch een fijn idee om aan vast te houden eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Afwijzing is het fijnste dat er is.
De fase was het kutst.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:00 schreef Myraela het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe ik op een afwijzing zou reageren, waarschijnlijk zou ik of enorm agressief worden, niet tegenover hem, maar meer dat ik mezelf een keer flink zou bezatten, wat foute mannen zou neuken etc.![]()
Of ik weiger de afwijzing gewoon te accepteren.
Daar word ik bloedpissig om, dan moet ik degene zijn die afwijst.quote:
Verandering is soms goed?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt simpelweg negatieve ervaringen met verandering.
Maar verandering is niet altijd slecht, dat beeld moet je loslaten.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je de fase dat je foute mannen ging neuken ook al gehad of komt die nog?
Afwijzingen heb je in alle soorten en maten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Afwijzing is een kans om jezelf weer te ontwikkelen.
Bovendien vind ik het ook anders als je echt afgewezen wordt en zelf wilde of dat je zelf ook al half...
True.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Afwijzingen heb je in alle soorten en maten.
Als ik niet was veranderd was ik nog net zo miserabel en eenzaam als nu.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Verandering is soms goed?![]()
Het heeft nog nooit iets goeds opgeleverd, alleen maar slechte gevoelens. Als er dingen veranderen dan leidt dat altijd tot pijn en eenzaamheid.
Neuken valt niet in mijn liefdesverdrietverwekingsproces.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je de fase dat je foute mannen ging neuken ook al gehad of komt die nog?
Dat is waar, dat levert veel opquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
En verandering is niet altijd slecht, de laatste tijd post je alleen maar positief dat is een verandering, wat was het effect?
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken valt niet in mijn liefdesverdrietverwekingsproces.
Ergens is het ook mooi, het gaat ook arrogantie tegen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
True.
Maar ergens vol ingaan en dan afgewezen worden. Dat is toch mooi?
Dan heb je alles gegeven en er alles aan gedaan.
Denk daar aan en blijf veranderingen doorvoeren, het effect is verbluffend.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is waar, dat levert veel opDaar dacht ik niet echt meer aan.
ik weet het niet, dat je zo intens iemand leuk kunt vinden en zoveel liefde in je hebt, dat is toch mooi? Ik weet niet of dat arrogantie tegengaat...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ergens is het ook mooi, het gaat ook arrogantie tegen.
Ik ben nog nooit afgewezenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
Als je alleen maar afgewezen word heb je het op een gegeven moment wel gehad anders
Pff wat hadden we.quote:
Nee, maar dat is ook wel iets anders dan zomaar iemand versieren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik weet het niet, dat je zo intens iemand leuk kunt vinden en zoveel liefde in je hebt, dat is toch mooi? Ik weet niet of dat arrogantie tegengaat...
Eerste waar ik aan moest denken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heb je nog nooit wat geprobeerd?
Dat zie je goed inderdaadquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heb je nog nooit wat geprobeerd?
Ik denk dat je afwijzing moet zien als kans jezelf nog leuker te maken. Dat helpt mij enorm.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook wel iets anders dan zomaar iemand versieren.
Ik ben leuk genoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je afwijzing moet zien als kans jezelf nog leuker te maken.
Het overkomt me niet? Ik heb geen flirterig karakter.. Ik moet mensen om me heen hebben en een goed gevoel erbij hebben en daarop een band krijgen... Dan zie je wel iets aan me lichaamstaal.. Maar zonder begin kan ik iets niet beginnen. Ik begin niet met flirten, ik palm niemand in.quote:
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je afwijzing moet zien als kans jezelf nog leuker te maken. Dat helpt mij enorm.
Je wordt altijd weleens ergens afgewezen: werk, liefde,...zo is het leven.
Sommige mensen vinden je nooit goed genoeg, maar gaat erom of jij jezelf goed vindt...
Hmm, ik heb echt nog niet echt een beeld van jou, dus ik zou niet weten waarop het precies fout gaat. Hoe ben je wat betreft stappen etc? Heb je veel vrienden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het overkomt me niet? Ik heb geen flirterig karakter.. Ik moet mensen om me heen hebben en een goed gevoel erbij hebben en daarop een band krijgen... Dan zie je wel iets aan me lichaamstaal.. Maar zonder begin kan ik iets niet beginnen. Ik begin niet met flirten, ik palm niemand in.
En... Een keer had ik misschien wel iets van een kans maar toen leek dat meisje me te ontwijken dus daar heb ik ook maar niks meer mee gedaan.
flirt er weleens iemand met jou dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
En... Een keer had ik misschien wel iets van een kans maar toen leek dat meisje me te ontwijken dus daar heb ik ook maar niks meer mee gedaan.
Zo blijf ik in het echte leven een prettig mens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Je klaagt anders best veel over jezelf. Of het nou grapjes zijn of niet.
Nee, sowieso flirten vrouwen weinig / zoeken ze weinig contact op, desondanks mijn open uiterlijk (atleast, thats what people say)quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
flirt er weleens iemand met jou dan?
ha-haquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo blijf ik in het echte leven een prettig mens.
zou het kunnen dat je flirten niet herkent?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, sowieso flirten vrouwen weinig / zoeken ze weinig contact op, desondanks mijn open uiterlijk (atleast, thats what people say)
Omdat je hier klaagt omdat je het anders in het echte leven gaat doen? Dan moet je het inderdaad blijven doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo blijf ik in het echte leven een prettig mens.
Ik heb veel vrienden maar ik onderneem er niet echt super veel mee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, ik heb echt nog niet echt een beeld van jou, dus ik zou niet weten waarop het precies fout gaat. Hoe ben je wat betreft stappen etc? Heb je veel vrienden?
Pics.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, sowieso flirten vrouwen weinig / zoeken ze weinig contact op, desondanks mijn open uiterlijk (atleast, thats what people say)
Ik zie het wel als iemand een knipoogje geeft of naar me glimlacht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
zou het kunnen dat je flirten niet herkent?
je kan alle kanten op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:16 schreef Myraela het volgende:
Even tussen, ik heb al gekozen dat ik morgen biefstuk met gekruide aardappeltjes ga maken. Maar wat voor groenten zou er lekker bij zijn?
Zijn het dan wel vrienden? Of doen jullie gewoon samen niets?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb veel vrienden maar ik onderneem er niet echt super veel mee.
Nee kijk waar andere hun sores wegschrijven in een dagboek, er uit meppen tegen een boksbal, doe ik dat op FOK!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef Soit het volgende:
[..]
Omdat je hier klaagt omdat je het anders in het echte leven gaat doen? Dan moet je het inderdaad blijven doen.
Denk je dat dat flirten is?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het wel als iemand een knipoogje geeft of naar me glimlacht.
Weinig denk ik, naja alleen stappen haast samen 1 goede vriend waar ik af en toe ook ff filmpie bij kijk, middelbare school vrienden wonen wat ver weg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef Soit het volgende:
[..]
Zijn het dan wel vrienden? Of doen jullie gewoon samen niets?
Ik snap die achterdocht wel als ik zeg dat ik in het echt anders ben.quote:
Je bent een beetje zoals mensen die altijd met gesloten houding staan. Die roepen ook allemaal dat het nu eenmaal 'lekker' staat. Maar het zegt wel degelijk iets over ze.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee kijk waar andere hun sores wegschrijven in een dagboek, er uit meppen tegen een boksbal, doe ik dat op FOK!
Het is gewoon mijn uitlaatklep.
Dat weet niemand, ik heb hier een keer een enorme discussie over gehad in dit topic en ik snap nog steeds niet wat dat woord precies betekentquote:
Blijk van interesse, zegt misschien nog wel meer dan flirterige opmerkingen gebaseerd op puur lust oid :pquote:
fok is alleen niet je dagboekquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee kijk waar andere hun sores wegschrijven in een dagboek, er uit meppen tegen een boksbal, doe ik dat op FOK!
Dat is dus wat ik zeg. Je doet 't hier omdat je het in real life niet wil doen en het dus indirect een uitlaatklep is. Goed, je bent wel irritant soms vind ik. Gelukkig dat je in het echte leven niet zo'n aandachttrekkend jochie bent die zichzelf graag beledigt om vervolgens te horen 'aah nee joh schatje, dat is niet zo'. Terwijl het uiteraard stiekem wel zo is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je kan alle kanten op.
Spruitjes met spekjes en kaassaus bijvoorbeeld.
Interesse is meestal nog vriendschappelijk ook. Zat vrouwen die eerder verlegen worden dan dat ze interesse gaan tonen zoals jij denkt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijk van interesse, zegt misschien nog wel meer dan flirterige opmerkingen gebaseerd op puur lust oid :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |