Ik breakdance altijd met mijn neefje op party rockquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn nichtjes gooiden twee weken geleden dingen naar mijn hoofd.![]()
Maar normaal zijn ze wel heel lief.![]()
Eentje die is doof en zegt meestal geen namen maar wijst gewoon naar mensen.
Alleen mij naam zegt ze wel.
Mijn moeder wil zijn CD.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bah wat is die muziek van Mieke Bubbels toch om te
D'aaaawwquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn nichtjes gooiden twee weken geleden dingen naar mijn hoofd.![]()
Maar normaal zijn ze wel heel lief.![]()
Eentje die is doof en zegt meestal geen namen maar wijst gewoon naar mensen.
Alleen mij naam zegt ze wel.
Ik kan me dus echt niet voorstellen wat men daaraan vind, die hele Mieke Bubbels. Zum kotzen zo slecht, viel ook aardig door de mand bij the voice gisteren. Valsch.quote:
Eens luisteren.quote:
Yes, maar benzin was al compleet stuk van de rest van zijn week. Moest heel veel regelen, heel veel spontane dingen. Vanavond ga ik na sesamstraat naar bed en dat word ik niet meer wakker tot maandagochtendquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin had gezellig kunnen pokeren vanavondIs ook een vorm van uit
Leeftijd is irrelevant. Politie moet beschermen en niet voor meer onveiligheid zorgen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ja.. gotver wat een lul... meisje was 17
Ja maar tis gewoon extra zonde... als het een oma van 80 was was het ook erg maar minder zonde.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leeftijd is irrelevant. Politie moet beschermen en niet voor meer onveiligheid zorgen.
Minder zondequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ja maar tis gewoon extra zonde... als het een oma van 80 was was het ook erg maar minder zonde.
Het schijnt zijn ex te zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Minder zondeIk denk dat een oma van 80 minder reden geeft om dood geschoten te worden. Misschien had het meisje in kwestie hem wel afgewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |