Ik ben verre van los. Na een paar drankjes ben ik nog steeds niet los; paar drankjes verder ook nog niet. Dan ben ik ineens stomdronken en doe ik of stomme dingen of wil ik alleen maar slapen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:48 schreef Soit het volgende:
Goed, na een paar drankjes kom ik 'los' en dan krijg je ook sneller contact met meiden. Ik kreeg vannochtend ineens smsjes van een vreemde meid, blijkbaar heb ik dus mijn nr. gegeven aan haar (en meerdere dingen gedaan, sowieso wel gezoend met een aantal:9 ). Kan jou ook overkomen als je d'r gewoon voor open staat, niet meteen zo extreem natuurlijk maar als je gewoon al uitgaat is dat een hele stap. Puur om contact te maken.
Zo'n type moet hij eigenlijk hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef Sinji het volgende:
Hey Benzin, er zijn genoeg meisjes die ook niet van uitgaan houden en liever naar een theatershow of iets dergelijks gaan. Staar je niet blind op het stappen voor succes met vrouwen.
Ja, nu kun je niet meer vluchten:quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef Sinji het volgende:
Hey Benzin, er zijn genoeg meisjes die ook niet van uitgaan houden en liever naar een theatershow of iets dergelijks gaan. Staar je niet blind op het stappen voor succes met vrouwen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oproep aan Sinji.
Was jij vandaag om 15 uur op Rotterdam CS met een hipsterbril?
Het maakt een enorm verschil als je een beetje begint met mensen aanspreken, gewoon random opmerkingen maken. Als je dat een paar keer doet merk je dat het eigenlijk niet zo eng is of zo. Er zit wel altijd een bepaalde drempel op ofzo, iedere keer opnieuw, maar eigenlijk moet je het net als met alles, gewoon doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben verre van los. Na een paar drankjes ben ik nog steeds niet los; paar drankjes verder ook nog niet. Dan ben ik ineens stomdronken en doe ik of stomme dingen of wil ik alleen maar slapen.
Haha, maar het is ook wat Sinji zegt. Zoveel andere plekken om iemand te versieren, ik denk zelfs dat een discotheek geen geschikte plek is om iemand te versieren, maar als je sowieso al vlot en los bent, is het wel ideaal. Voor mij dan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben verre van los. Na een paar drankjes ben ik nog steeds niet los; paar drankjes verder ook nog niet. Dan ben ik ineens stomdronken en doe ik of stomme dingen of wil ik alleen maar slapen.
D'awwww.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Sinji het volgende:
Nope, op dat tijdstip was ik met mijn nichtje van 2 rondjes aan het rennen in de woonkamer
Je moet gewoon met een groep vrienden gaan en lol maken, dan kom je vanzelf in gesprek met dames is mijn ervaring. En zoniet, dan heb je alsnog een leuke avond.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Soit het volgende:
[..]
Haha, maar het is ook wat Sinji zegt. Zoveel andere plekken om iemand te versieren, ik denk zelfs dat een discotheek geen geschikte plek is om iemand te versieren, maar als je sowieso al vlot en los bent, is het wel ideaal. Voor mij dan.
Mijn nichtjes gooiden twee weken geleden dingen naar mijn hoofd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Sinji het volgende:
Nope, op dat tijdstip was ik met mijn nichtje van 2 rondjes aan het rennen in de woonkamer
Ik breakdance altijd met mijn neefje op party rockquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn nichtjes gooiden twee weken geleden dingen naar mijn hoofd.![]()
Maar normaal zijn ze wel heel lief.![]()
Eentje die is doof en zegt meestal geen namen maar wijst gewoon naar mensen.
Alleen mij naam zegt ze wel.
Mijn moeder wil zijn CD.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bah wat is die muziek van Mieke Bubbels toch om te
D'aaaawwquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn nichtjes gooiden twee weken geleden dingen naar mijn hoofd.![]()
Maar normaal zijn ze wel heel lief.![]()
Eentje die is doof en zegt meestal geen namen maar wijst gewoon naar mensen.
Alleen mij naam zegt ze wel.
Ik kan me dus echt niet voorstellen wat men daaraan vind, die hele Mieke Bubbels. Zum kotzen zo slecht, viel ook aardig door de mand bij the voice gisteren. Valsch.quote:
Eens luisteren.quote:
Yes, maar benzin was al compleet stuk van de rest van zijn week. Moest heel veel regelen, heel veel spontane dingen. Vanavond ga ik na sesamstraat naar bed en dat word ik niet meer wakker tot maandagochtendquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin had gezellig kunnen pokeren vanavondIs ook een vorm van uit
Leeftijd is irrelevant. Politie moet beschermen en niet voor meer onveiligheid zorgen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ja.. gotver wat een lul... meisje was 17
Ja maar tis gewoon extra zonde... als het een oma van 80 was was het ook erg maar minder zonde.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leeftijd is irrelevant. Politie moet beschermen en niet voor meer onveiligheid zorgen.
Minder zondequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ja maar tis gewoon extra zonde... als het een oma van 80 was was het ook erg maar minder zonde.
Het schijnt zijn ex te zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Minder zondeIk denk dat een oma van 80 minder reden geeft om dood geschoten te worden. Misschien had het meisje in kwestie hem wel afgewezen.
Hoe oud was het agentje dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef benzin het volgende:
Wat een leeftijdsverschil tussen die twee dan trouwens
doen er ook genoeg, maar dan meestal zoveel mogelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoiets had ik al bedacht ja. Je schiet niet zomaar iemand dood en daarna jezelf.
quote:Gino Paratore
Beter denk je nu goed na.........
Delen · 2 december om 10:22 ·
Wel de slimste oplossing als je zo'n gruwelijk daad pleegt, voor iedereen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef kutkloon7 het volgende:
doen er ook genoeg, maar dan meestal zoveel mogelijk
sickquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:11 schreef Sinji het volgende:
Ja fokking idioot. Hier zijn Facebook en die van haar.
https://www.facebook.com/profile.php?id=1611074304&sk=wall
http://nl-nl.facebook.com/ashana.wahl
Enge laatste bericht ook:
[..]
Volgens nu.nl hij 25, zij 18.quote:
Lekker bedreigendquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:11 schreef Sinji het volgende:
Ja fokking idioot. Hier zijn Facebook en die van haar.
https://www.facebook.com/profile.php?id=1611074304&sk=wall
http://nl-nl.facebook.com/ashana.wahl
Enge laatste bericht ook:
[..]
Ach meisjes he, willen altijd ouder.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat een leeftijdsverschil tussen die twee dan trouwens
Zulke mensen zijn niet meer voor rede vatbaar. Waarschijnlijk dacht hij zoiets van:'zonder jou hoeft het niet meer en ik wil niet dat je gelukkig wordt met een ander.'quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:12 schreef benzin het volgende:
Volgens nu.nl hij 25, zij 18.
Maar ik vraag me sowieso af wat er nou precies gebeurd is dat hij zoiets kan rechtvaardigen in zijn hoofd.
Ik betrap MLiG er nog wel eens op dat hij -strawberry- typt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe ik spytool check:
Straw
Straw.
Straw,
Strawberry
Strawberry,
Strawberry.
Aardbei
Aardbei,
Aardbei.
Aardbeitje
Aardbeitje,
Aardbeitje.
Dagtaak, echt.
Ik vind niks met -strawberry- dat scheelt alweer.
Shit, nu heb ik mensen natuurlijk een manier gegeven om over mij te roddelen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik betrap MLiG er nog wel eens op dat hij -strawberry- typt.
Dit ja, die hebben ook echt geen leven meer en zullen voor altijd geschaad zijn door de actie van hun zoon. Hoe lastig om je kind kwijt te raken van wie je houdt, die zo iets verschrikkelijks heeft gedaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:20 schreef Soit het volgende:
Het is apart dat iemand zo door kan slaan. Jezelf van het leven beroven is tot daar aan toe maar om iemand anders daarin mee te nemen? Gaat helaas nog wel vaker gebeuren, zulke gekken blijf je houden. Erg ook voor zijn ouders en familie trouwens.
Mja, om nou 12 bookmarks daarvan te hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:19 schreef benzin het volgende:
Tip: Je kan die spytoolzoekopdrachten wel makkelijk bookmarken.
Ik geloof dat ze veel bij dr vriendje is. Sowieso zou ze daar vanavond officieel voor het eerst mogen slapen geloof ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:23 schreef Soit het volgende:
K zie Lokasena trouwens niet meer posten de laatste tijd. Hoe kan dat?
Ach, als je toch al 850 bookmarks hebt, zoals ik, dan kan een mapje met 12 er nog best bijquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja, om nou 12 bookmarks daarvan te hebben.
Ja, lijkt mij ook echt zo erg. Nergens wordt ook gezegd/geschreven door de media: sterkte voor de nabestaanden van die jongen. Net zo erg, maar ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit ja, die hebben ook echt geen leven meer en zullen voor altijd geschaad zijn door de actie van hun zoon. Hoe lastig om je kind kwijt te raken van wie je houdt, die zo iets verschrikkelijks heeft gedaan
Wij denken nu even aan ze en dat is ook lievquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Soit het volgende:
Ja, lijkt mij ook echt zo erg. Nergens wordt ook gezegd/geschreven door de media: sterkte voor de nabestaanden van die jongen. Net zo erg, maar ja.
Je zegt iets zinnigs. Tofquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook echt zo erg. Nergens wordt ook gezegd/geschreven door de media: sterkte voor de nabestaanden van die jongen. Net zo erg, maar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |