Door familie, vrienden en kennissen. En die krijg je weer door werk/school-universiteit/stage/via-via/sport/vakantie en ga maar door. Zoveel te bedenken. Simpelweg dingen ondernemen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe kom je aan verjaardagavonden?
Het voelt onbereikbaar ja; maar ik ben te trots om genoegen te nemen met iets wat ik helemaal niet per se wil hebben. Dat vertik ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat is onbereikbaar.
je kan wel normaal functioneren met seks, een beetje dan. een soort geruststelling is het.
Mwaah, ik studeer er, maar moet toch behoorlijk lang reizen elke dag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jup, Utrecht is bij hem in de buurt zei hij ooit dus meneer heeft geen excuses.
Ik heb der ook geen problemen mee, het zijn toch waarschijnlijk van die kringverjaardagen die aan me voorbij gaan.quote:
MFNquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Mensen die serieus zeggen dat anderen niet zo serieus moeten doen/hen niet zo serieus moeten nemen want ze zijn zelf totaal niet serieus, snappen er niets van.
Net zoals de mensen die hier met zekerheid een oordeel denken te kunnen vellen over anderen, maar tegelijkertijd zeggen dat niemand hetzelfde over hen kan doen aangezien ze irl heel anders zijn.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Mensen die serieus zeggen dat anderen niet zo serieus moeten doen/hen niet zo serieus moeten nemen want ze zijn zelf totaal niet serieus, snappen er niets van.
Net zoals de mensen die hier met zekerheid een oordeel denken te kunnen vellen over anderen, maar tegelijkertijd zeggen dat niemand hetzelfde over hen kan doen aangezien ze irl heel anders zijn.
Vervang de cognac door whisky en dan gaan wij over het nieuwe boek van Herman Koch pratenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Het voelt onbereikbaar ja; maar ik ben te trots om genoegen te nemen met iets wat ik helemaal niet per se wil hebben. Dat vertik ik.
[..]
Mwaah, ik studeer er, maar moet toch behoorlijk lang reizen elke dag.
Maar ik heb ook nog genoeg andere bezwaren behalve de locatie. Uitgaan is niet mijn ding, dan praat ik toch liever over het nieuwe boek van Herman Koch onder het genot van een cognacje.
waar vind je de vrienden waarmee je ook nieuwe mensen kan ontmoeten?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Door familie, vrienden en kennissen. En die krijg je weer door werk/school-universiteit/stage/via-via/sport/vakantie en ga maar door. Zoveel te bedenken. Simpelweg dingen ondernemen.
Jij gaat wat doen met je vrienden, jij begint.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar vind je de vrienden waarmee je ook nieuwe mensen kan ontmoeten?
ik heb al een paar vrienden, maar we doen nooit wat. en me familie is ook niets.
en me eigen verjaardag daar komt ook niemand op behalve wie me moeder uitnodigt.
Dan ga je toch in een literair café een dik vadsig wijf volblaffen op het toilet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Het voelt onbereikbaar ja; maar ik ben te trots om genoegen te nemen met iets wat ik helemaal niet per se wil hebben. Dat vertik ik.
[..]
Maar ik heb ook nog genoeg andere bezwaren behalve de locatie. Uitgaan is niet mijn ding, dan praat ik toch liever over het nieuwe boek van Herman Koch onder het genot van een cognacje.
Ik zei of je wil of niet, geef het een kans, daarnaast zijn Fayke, Silk en Myra ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
MFN
Nu nog de chicks for free
dat hartje doet het hem, als het facebook was zou ik deze reactie likenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan ga je toch in een literair café een dik vadsig wijf volblaffen op het toilet?
Ik kan dat wel begrijpenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. andere dingen zoals een relatie, of scharrels, of one night stands, of vrienden zijn onbereikbaar.
dus daarom is het een lapmiddel, en het is geruststellend zodat je wel normaal kan bijven functioneren en niet zon 30 year old onzekere virgin schrikbeeld wordt.
zijn niet onbereikbaar, ga gewoon eens naar je studie, of doe je dat al? Anders is het logisch dat je geen vrienden krijgt, als je nooit iemand ziet. Of vindt je van niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. andere dingen zoals een relatie, of scharrels, of one night stands, of vrienden zijn onbereikbaar.
dus daarom is het een lapmiddel, en het is geruststellend zodat je wel normaal kan bijven functioneren en niet zon 30 year old onzekere virgin schrikbeeld wordt.
Gewoon doen benzinneke.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei of je wil of niet, geef het een kans, daarnaast zijn Fayke, Silk en Myra ook.
En staat er een briljante wingman (ik noem geen namen maar ik ben het) de hele avond tot je beschikking.
Dus, gewoon mee mee jij.
Uitgaan is gewoon niet zo mijn ding. Dat hele "los gaan" is een concept dat ik nooit begrepen heb.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
Ik zei of je wil of niet, geef het een kans, daarnaast zijn Fayke, Silk en Myra ook.
En staat er een briljante wingman (ik noem geen namen maar ik ben het) de hele avond tot je beschikking.
Dus, gewoon mee mee jij.
Ik zit er nu over te denken om ook te gaan, ook al post ik daar nooit meerquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus, gewoon mee mee jij.
heloef, hoe heb jij vrienden als fay(ofzo was het) en myra ontmoet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus, gewoon mee mee jij.
Ligt er ook een beetje aan waar ze uit gaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:34 schreef benzin het volgende:
Sommige mensen nemen Herman Koch te letterlijk, ik gaf stiekem een quote uit de OP van dat meettopic. Ik houd niet van Whiskey en niet van Herman Koch, maar ik haat uitgaan meer.
[..]
Uitgaan is gewoon niet zo mijn ding. Dat hele "los gaan" is een concept dat ik nooit begrepen heb.
Probeer het gewoon eens, zijn leuke mensen die komen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:34 schreef benzin het volgende:
Sommige mensen nemen Herman Koch te letterlijk, ik gaf stiekem een quote uit de OP van dat meettopic. Ik houd niet van Whiskey en niet van Herman Koch, maar ik haat uitgaan meer.
[..]
Uitgaan is gewoon niet zo mijn ding. Dat hele "los gaan" is een concept dat ik nooit begrepen heb.
Hoe vaak ben je uit geweest?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:34 schreef benzin het volgende:
[..]
heloef probeert ze te hosselen maar dat faaltquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heloef, hoe heb jij vrienden als fay(ofzo was het) en myra ontmoet.
hadden jullie al een soort internetband, en ging je toen elkaar ontmoeten ofzo?
Maar hij heeft het geprobeerd!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
heloef probeert ze te hosselen maar dat faalt
Vond ik ook. Tot ik een groepje mensen om me heen had waar ik het goed mee vinden kon, en die me aan m'n haren meesleurden de kroeg in. Nouja, bij wijze van spreken dan. En toen wou ik niet meer naar huisquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb Myra nooit proberen te hosselen en Silk ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
heloef probeert ze te hosselen maar dat faalt
Say whatquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb Myra nooit proberen te hosselen en Silk ook niet.
Precies, en hij heeft er toch nog wat aan overgehoudenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar hij heeft het geprobeerd!
Smoesjes. Er zijn zo ontzettend veel manieren van uitgaan (festival/een normaal feest van iemand/discotheek en noem maar op) en jij vindt alles niet jouw ding? Wat wil je dan? Voor altijd veilig achter je computer zitten in de hoop dat d'r een meid aanbelt die jou komt versieren?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:34 schreef benzin het volgende:
[..]
ik denk soms dat het probleem is dat niemand alleen uitgaat.quote:
Ik ben ze allemaal tegengekomen op meets, met Faye heb ik daarna wat vaker gewoon afgesproken dat werd een vriendschap.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heloef, hoe heb jij vrienden als fay(ofzo was het) en myra ontmoet.
hadden jullie al een soort internetband, en ging je toen elkaar ontmoeten ofzo?
zijn die dingen ook alleen mogelijk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef Soit het volgende:
[..]
Smoesjes. Er zijn zo ontzettend veel manieren van uitgaan (festival/een normaal feest van iemand/discotheek en noem maar op) en jij vindt alles niet jouw ding? Wat wil je dan? Voor altijd veilig achter je computer zitten in de hoop dat d'r een meid aanbelt die jou komt versieren?
Ik denk dat er meer manieren zijn om iemand tegen te komen dan uitgaan en achter de computer blijven zittenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef Soit het volgende:
[..]
Smoesjes. Er zijn zo ontzettend veel manieren van uitgaan (festival/een normaal feest van iemand/discotheek en noem maar op) en jij vindt alles niet jouw ding? Wat wil je dan? Voor altijd veilig achter je computer zitten in de hoop dat d'r een meid aanbelt die jou komt versieren?
Sommige wel. Je kunt alleen naar de film of zo. Het is alleen wel veel leuker als je iemand bij je hebtquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zijn die dingen ook alleen mogelijk?
Uit eten gaan is ook uit gaan. Naar de bios is ook uit gaan. Met je boek naar een literair café en daar onder het genot van je cognacje zeveren over de meest onnozele dingen is ook uitgaan. Suit yourselfquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk soms dat het probleem is dat niemand alleen uitgaat.
enige manier is de hele tijd er tof bijstaan, gebruik maken van false social proof om eruit te komen enzo, en interessant genoeg zijn dat er mensen om jouw heen blijven staan.
jammer van de herrie in de uitgaansgebouwen ik versta er ruk altijd
Nee, niet mogelijk. Probeer maar eens, het kan gewoon niet. Heel raar is dat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zijn die dingen ook alleen mogelijk?
Das al meer dan mij, dus je hebt wel recht van spreken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Een keer of 7 denk ik, maar ik heb het nooit leuk gevonden.
Wij gaan in ieder geval een biertje doen Heloefquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Das al meer dan mij, dus je hebt wel recht van spreken.
Maar probeer het nou benzy, ik vond het vroeger ook ruk maar het kan echt leuk zijn.![]()
Geef me de kans je dat te laten zien.![]()
Vind je het ruk zal je me nooit meer horen er over.
Ik probeerde er bij te horen en normaal te zijn dus heb toch een paar kansen om dat te doen aangegrepen door de jaren heen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
Das al meer dan mij, dus je hebt wel recht van spreken.
Heel het topic heeft door dat het een grote grap was alleen jij neemt het serieus.quote:
Negeer de rest van die post niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik probeerde er bij te horen en normaal te zijn dus heb toch een paar kansen om dat te doen aangegrepen door de jaren heen.
Ik wil je geen dingen beloven waarvan de kans heel klein is dat ik het doequote:Op zaterdag 10 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Negeer de rest van die post niet.
Voor Myr was het overduidelijk een grap jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel het topic heeft door dat het een grote grap was alleen jij neemt het serieus.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil je geen dingen beloven waarvan de kans heel klein is dat ik het doe
Omdat je bang bent?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik der had willen hosselen had ik wel aangestuurd op een ontmoeting.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor Myr was het overduidelijk een grap ja
Anyway ik krijg net een smsje of ik kom mee-eten, dus
Als ik eerlijk ben, uitgaan is ook niet vet als je niet een beetje loskomt. Als je geen zin hebt om met vreemden te praten is het gewoon ruk, ik heb ook soms avonden dat het gewoon niet leuk is, maar je moet eigenlijk zelf wel een beetje contact proberen te maken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:42 schreef benzin het volgende:
[..]
je moet het zelf leuk maken, je met het leuk en gezellig niet van iemand anders laten afhangen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, uitgaan is ook niet vet als je niet een beetje loskomt. Als je geen zin hebt om met vreemden te praten is het gewoon ruk, ik heb ook soms avonden dat het gewoon niet leuk is, maar je moet eigenlijk zelf wel een beetje contact proberen te maken.
Precies en contact heeft sowieso wel met de mensen waarmee hij gaat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, uitgaan is ook niet vet als je niet een beetje loskomt. Als je geen zin hebt om met vreemden te praten is het gewoon ruk, ik heb ook soms avonden dat het gewoon niet leuk is, maar je moet eigenlijk zelf wel een beetje contact proberen te maken.
Meer omdat ik het gewoon niet goed kan en het niet leuk vind. Ben niet echt bang om uit te gaan.quote:
Dat bedoel ik ja. Persoonlijk lukt me dat ook niet altijd, maar meestal is het wel geslaagd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet het zelf leuk maken, je met het leuk en gezellig niet van iemand anders laten afhangen.
Soms moet je dingen gewoon doen Benzinquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Meer omdat ik het gewoon niet goed kan en het niet leuk vind. Ben niet echt bang om uit te gaan.
Ik ben wel bang dat ik ook een stukje anonimiteit die ik hier heb kwijtraak.
Dit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dat kan ook juist leuk zijn. En als je anonimiteit wil kan je altijd een ander account aanmakenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Meer omdat ik het gewoon niet goed kan en het niet leuk vind. Ben niet echt bang om uit te gaan.
Ik ben wel bang dat ik ook een stukje anonimiteit die ik hier heb kwijtraak.
Inderdaad. Als ik het kan, kan benzinneke het ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
Er is altijd wel iemand gek genoeg om een tong in je bek te steken.
Mij lukte het ook immers benzy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |