abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105419274
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:06 schreef ook_gek het volgende:
Nu ga ik een aantal mensen teleur stellen :D

Maar gisteren iemand gesproken die van beroep Spiegeloog en gedrags deskundige is.
Haar ken ik nog niet zo lang maar gisteren vertelde ze hoe ik was.

conclussie, een perfect functionerend persoon, zeer zeer sociaal, makkelijker prater, Oprechte intresse tonen, zich met gemak kunnen verplaatsen in een persoon, de juiste dingen op de juiste momenten zeggen. En een gesprek over welk onderwerp dan ook gaat mij zeer gemakkelijk af. Reageer zeer snel en inhoudelijk met de juiste argumenten. Zeer direct, geen blad voor de mond. Volledig eigen lijn volgen en overtuigd zijn van zich zelf. Zeer goed wetende wat mijn sterke en minder sterke kanten zijn en daar optimaal gebruik van weten te maken.

Dus sorry, ik mankeer niks :D
Dat is ook_gek
Rustig aan.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:07:43 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105419277
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
hoi
Wat gaan mensen trouwens met de kerst doen ??
Ik zit met mijn moeder opgescheept. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:09:06 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105419328
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hier kom je al ver mee. Nu nog die faal/afwijzingsangst weg en dan kun je aan de hossel. Die angsten zorgen er voor dat je je onaantrekkelijk gaat gedragen.

Kijk maar naar soit, die heeft het totaal niet en heeft dus schijnbaar (oppervlakkig) succes met de vrouwen
Ik ben aardig bezig met dat punt, volgend jaar komt het helemaal goed.
C'est la vie
pi_105419367
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:06 schreef ook_gek het volgende:
Nu ga ik een aantal mensen teleur stellen :D

Maar gisteren iemand gesproken die van beroep Spiegeloog en gedrags deskundige is.
Haar ken ik nog niet zo lang maar gisteren vertelde ze hoe ik was.

conclussie, een perfect functionerend persoon, zeer zeer sociaal, makkelijker prater, Oprechte intresse tonen, zich met gemak kunnen verplaatsen in een persoon, de juiste dingen op de juiste momenten zeggen. En een gesprek over welk onderwerp dan ook gaat mij zeer gemakkelijk af. Reageer zeer snel en inhoudelijk met de juiste argumenten. Zeer direct, geen blad voor de mond. Volledig eigen lijn volgen en overtuigd zijn van zich zelf. Zeer goed wetende wat mijn sterke en minder sterke kanten zijn en daar optimaal gebruik van weten te maken.

Dus sorry, ik mankeer niks :D
Je maakt wel een grapje met je spelling van het woord "psycholoog" he? Spiegeloog zei ik toen ik 8 was. :')

Overigens zegt zo'n gesprek helemaal niets, waarbij ik niet suggereer dat er wel iets mankeert aan je hoor, maar in zo'n gesprek benoemen mensen natuurlijk alleen maar de positieve dingen.
pi_105419369
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben aardig bezig met dat punt, volgend jaar komt het helemaal goed.
Dat zeg ik ook al jįren tegen mezelf. En ieder jaar weer lukt het. Bijna :')
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_105419393
Met kerst met mijn ouders, whatever. En met O&N met een vriendin de stad in. Ik ben niet zo van de feestdagen, sommige mensen worden daar enorm enthousiast van.
pi_105419397
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe ik volgend jaar zit. Ik ben voor m'n gevoel op alle vlakken aan het vastlopen. Maar das niet voor dit topic
pi_105419415
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hier kom je al ver mee. Nu nog die faal/afwijzingsangst weg en dan kun je aan de hossel. Die angsten zorgen er voor dat je je onaantrekkelijk gaat gedragen.

Kijk maar naar soit, die heeft het totaal niet en heeft dus schijnbaar (oppervlakkig) succes met de vrouwen
Ik heb dat juist wel. Ik kan heel erg makkelijk praten (daarom wil ik nu ook in de journalistiek) en de juiste opmerkingen plaatsen. Ik krijg juist vaak te horen van mensen dat ik vlot ben en humor heb.

Als jij dat echt serieus meent door een paar posts, denk ik (heel eerlijk gezegd) dat jij niet veel sociale contacten hebt en teveel bezig bent op het internet (niet beledigend bedoeld). Ik ken zo ontzettend veel mensen die in real life heel spontaan en enthousiast zijn en juist op internet totaal anders overkomen, dat heb ik ook. Heel veel mensen.
pi_105419416
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:11 schreef Myraela het volgende:
Met kerst met mijn ouders, whatever. En met O&N met een vriendin de stad in. Ik ben niet zo van de feestdagen, sommige mensen worden daar enorm enthousiast van.
Nee ik ook niet. Gewoonlijk kom ik ergens bij familie terecht, ben dan ook niet bang dat ik met de feestdagen alleen zal zijn :)
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:12:58 #135
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105419433
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 11:36 schreef benzin het volgende:

[..]

6,5 jaar geleden zij iedereen dat het vanzelf wel goed zou komen. (Dat advies geeft men immers altijd aan tieners met versierproblemen)

Die 6,5 jaar is heel snel voorbij gegaan.

Maar moet van die 3,5 jaar maar wat maken dan :)
ze blijven het zeggen, maar het komt nooit goed.
ik zou maar snel afentoe een hoer gaan neuken ofzo zodat je nog wel normaal kan blijven functioneren
pi_105419455
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik zou maar snel afentoe een hoer gaan neuken ofzo zodat je nog wel normaal kan blijven functioneren
Het komt nooit vanzelf goed, je moet er zelf wat voor doen, zeker als je een man bent
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:13:57 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105419469
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je maakt wel een grapje met je spelling van het woord "psycholoog" he? Spiegeloog zei ik toen ik 8 was. :')

Overigens zegt zo'n gesprek helemaal niets, waarbij ik niet suggereer dat er wel iets mankeert aan je hoor, maar in zo'n gesprek benoemen mensen natuurlijk alleen maar de positieve dingen.
Dat dat deed ik expres, omdat ik het eens eerder gedaan had en bijna iedereen over me heen gekregen heb :D

Oh maar niet alles was positief hoor, wees maar niet bang :P

Rechtlijnig, soms een te arrogante houding terwijl niet zo bedoeld is, veel te direct wat mensen tegen de borst kan stuiten. Veel te koppig.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:14:18 #138
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105419478
quote:
ik ben er ook niet erg enthousiast over
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:14:36 #139
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105419489
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Maar goed mijn belangrijkste punten waren.

Ik durfde mijn gevoelens niet te laten zien uit angst voor afwijzing, dat heb ik nu wel gedaan met pijnlijke afloop tot resultaat.
Ander punt was ik durfde geen gesprekje aan te knopen met vreemden, ook dat heb ik inmiddels gedaan.

Het is kwestie van herhalen nu.
C'est la vie
pi_105419490
quote:
Same here. Ik ervaar het zelfs op een bepaalde manier als confronterend. Al die stelletjes die zo leuk met z'n tweeėn romantisch en leuk zitten te doen. Heel tof voor hun hoor, en ik gun het iedereen ook van harte. Maar op een gegeven moment heb ik er genoeg van gezien }:|

Trouwens, volgend jaar wordt ook mijn jaar hoor. Verhuizen, andere auto, motorrijbewijs en als het ff meezit ook nog een hond O+
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:15:01 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105419498
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ah dus een hoer is een wonder middel dat er voor zorgt dat alles goed komt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_105419501
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat dat deed ik expres, omdat ik het eens eerder gedaan had en bijna iedereen over me heen gekregen heb :D

Oh maar niet alles was positief hoor, wees maar niet bang :P

Rechtlijnig, soms een te arrogante houding terwijl niet zo bedoeld is, veel te direct wat mensen tegen de borst kan stuiten. Veel te koppig.
Blijf koppig, maar kraak iemands mening niet af maar doorgrond de mening en achterhaal de drijfsveren en speel daarop in.
Rustig aan.
pi_105419509
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar goed mijn belangrijkste punten waren.

Ik durfde mijn gevoelens niet te laten zien uit angst voor afwijzing, dat heb ik nu wel gedaan met pijnlijke afloop tot resultaat.
Ander punt was ik durfde geen gesprekje aan te knopen met vreemden, ook dat heb ik inmiddels gedaan.

Het is kwestie van herhalen nu.
Het gaat de goeie kant op met jou. Ik denk dat jij nog veel eerder aan de vriendin zal zijn dan ik ;)
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:15:35 #144
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105419512
Mijn moeder verpest mijn feestdagen dus ik heb meer zin in de dagen voor en na die week met Kerst en O&N.
C'est la vie
pi_105419523
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ah dus een hoer is een wonder middel dat er voor zorgt dat alles goed komt.
Misschien in dit geval meer een lapmiddel :P
pi_105419526
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:12 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik heb dat juist wel. Ik kan heel erg makkelijk praten (daarom wil ik nu ook in de journalistiek) en de juiste opmerkingen plaatsen. Ik krijg juist vaak te horen van mensen dat ik vlot ben en humor heb.

Als jij dat echt serieus meent door een paar posts, denk ik (heel eerlijk gezegd) dat jij niet veel sociale contacten hebt en teveel bezig bent op het internet (niet beledigend bedoeld). Ik ken zo ontzettend veel mensen die in real life heel spontaan en enthousiast zijn en juist op internet totaal anders overkomen, dat heb ik ook. Heel veel mensen.
Wie herkent dat ook trouwens?
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:16:18 #147
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105419533
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Blijf koppig, maar kraak iemands mening niet af maar doorgrond de mening en achterhaal de drijfsveren en speel daarop in.
Als ik een mening over iets heb ben ik daar zeer zeker van tegen zij het tegendeel bewezen gaat worden. Echter respecteer ik anders mans mening wel. Maar niet zonder dat ik daar hel direct mijn mening over gegeven heb.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:16:35 #148
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105419545
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:12 schreef Soit het volgende:

[..]

Kun jij wel lezen?
pi_105419559
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:16 schreef Soit het volgende:

[..]

Wie herkent dat ook trouwens?
Ik denk dat iedereen op internet in meer of mindere mate anders zal zijn dan in het echt.
pi_105419585
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als ik een mening over iets heb ben ik daar zeer zeker van tegen zij het tegendeel bewezen gaat worden. Echter respecteer ik anders mans mening wel. Maar niet zonder dat ik daar hel direct mijn mening over gegeven heb.
Lees nog een keer mijn post.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')