En een goede Merlot mag ik hopen? Biefstuk daar hoort wijn bij!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Biefstuk en krieltjes, vlees was duur. En heb nog wat lekkere dingetjes.
Ik ben wel anders en ik troll hier ook wel eens, puur om mensen een beetje op de kast te jagen en het leuke vind ik dat mensen het serieus nemen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon anders bent in het echte leven, net zoals ik.
Ik ben hier een jankbal, jij een arrogant oppervlakkig ventje.
In het echte leven zal het wel meevallen gok ik.
Ik schijn een raar soort humor te hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Humor, kledingstijl, verzorging, taalgebruik. In willekeurige volgorde.
heh hoe bedoel je.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]dat ligt aan de vrouw en man en situatie?
Ik ben irl veel leuker, maar ook verdomd arrogant. Ik hou gewoon niet van armoede. Ik ga niet voor 6jes.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef Soit het volgende:
De dingen die ik bijvoorbeeld zeg over uiterlijk meen ik en die zeg ik ook gewoon in real life. Mijn moeder bijvoorbeeld zegt ook dat ik oppervlakkig ben, ik denk ook wel dat ik oppervlakkig ben maar arrogant juist totaal niet, al hoor ik dat wel eens van mensen die dat beeld van mij hadden toen ze me nog niet kenden. Blijkbaar straal ik dat uit. Mijn exvriendin zei laatst ook dat als ik bijvoorbeeld in een club loop, ik arrogant overkom.
Hier kom je al ver mee. Nu nog die faal/afwijzingsangst weg en dan kun je aan de hossel. Die angsten zorgen er voor dat je je onaantrekkelijk gaat gedragen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel en mijn kleding is niet zo slecht (toch Myr?)
Alleen mijn twee sterkste punten zijn toch wel dat ik goed kan praten en mensen aan het lachen krijg.
Ik mag hopen dat je zelf dan ook een dikke 8 bent minimaal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben irl veel leuker, maar ook verdomd arrogant. Ik hou gewoon niet van armoede. Ik ga niet voor 6jes.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je zelf dan ook een dikke 8 bent minimaal.
Ik ga naar een verjaardagsfeestje. Gruutjens.
Hahaha. Ik ook niet, ik vind het altijd een belediging dat d'r meiden zijn die mij aandacht geven terwijl ze er niet goed uitzien (of ik vind dat dan). Dat betekent imo dat die meiden denken dat ze mij kunnen krijgen terwijl we feitelijk heel erg verschillen qua uiterlijk. Klinkt weer arrogantquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben irl veel leuker, maar ook verdomd arrogant. Ik hou gewoon niet van armoede. Ik ga niet voor 6jes.
1e kerstdag bij ouders eten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
hoi
Wat gaan mensen trouwens met de kerst doen ??
Idem. Ik sta bij vrienden bekend om de opmerking tegen een bollie: 'Wat denk je zelf?... Teruglopen dus en je poten optillen'quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:52 schreef Soit het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ook niet, ik vind het altijd een belediging dat d'r meiden zijn die mij aandacht geven terwijl ze er niet goed uitzien (of ik vind dat dan). Dat betekent imo dat die meiden denken dat ze mij kunnen krijgen terwijl we feitelijk heel erg verschillen qua uiterlijk. Klinkt weer arrogantmaar zo bekijk ik 't wel.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Idem. Ik sta bij vrienden bekend om de opmerking tegen een bollie: 'Wat denk je zelf?... Teruglopen dus en je poten optillen'
Dat was overigens wel na 3 pogingen van haar kant, want ik ben van nature niet onaardig.
Geen idee, zie ik dan wel weerquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
hoi
Dat is ook wel een lekker idee om op 2e kerstdag te doen, hoop wel dat het beter is dan gisteren want het was een beetje dood toenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:58 schreef Bartholomeus het volgende:
1e kerstdag de gebruikelijke familietoestand, inclusief uit eten met het hele spul.
2e kerstdag naar m'n zusje en 'r vriend, weer met het hele spul.
En met oud en nieuw ga ik naar m'n beste vriendin. Haar man is politieagent en moet werken, dus ze heeft gezelschap uitgenodigd waaronder ik. En na 12'en uiteraard de kroeg in tot het licht wordt
Kerstavond - eten met vriendenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
hoi
Oh die ja, die is wel episch.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een bazenshirt van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |