Humor, kledingstijl, verzorging, taalgebruik. In willekeurige volgorde.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dan komt nu de vraag die het bestaansrecht van dit topic herbergt: hoe dan?
Tsja, balen is dat tochquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:41 schreef Soit het volgende:
En trouwens. Je kunt nog zo aantrekkelijk en knap zijn, als jij een chagrijnige negatieve en humorloze jongen bent die geen plezier heeft in het leven knappen vrouwen daar bij voorbaat al op af.
Je hebt enigszins gelijk, er zijn achterlijk veel mooie vrouwen inderdaad, meer dan mannen. Maar verspreid over de wereldbevolking valt het wel mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je??? Heb ook ogen you know.
Ik moet het van punt 1 hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Humor, kledingstijl, verzorging, taalgebruik. In willekeurige volgorde.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Ook zoiets ligt het nu aan mijn of hebben vrouwen mooiere ogen?
Want je verzorgt je niet? En je hebt geen leuke kleding? Waarom probeer je de andere punten niet te verbeteren?quote:
Wat ga je wel niet allemaal maken dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:41 schreef Myraela het volgende:
Bweh, 20 euro voor een avondje zelf koken. Bestellen is net zo duur.ik en geld.
Ik denk dat jij gewoon anders bent in het echte leven, net zoals ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:41 schreef Soit het volgende:
En trouwens. Je kunt nog zo aantrekkelijk en knap zijn, als jij een chagrijnige negatieve en humorloze jongen bent die geen plezier heeft in het leven knappen vrouwen daar bij voorbaat al op af.
op het forum komt je echte ik naar bovenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon anders bent in het echte leven, net zoals ik.
Ik ben hier een jankbal, jij een arrogant oppervlakkig ventje.
In het echte leven zal het wel meevallen gok ik.
Ja. Kijk naar mij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog best mee valt hoor.
Ik denk juist dat het voor een lelijke vrouw veel makkelijker is om te scoren dan voor een lelijke man
Jawel en mijn kleding is niet zo slecht (toch Myr?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Want je verzorgt je niet? En je hebt geen leuke kleding? Waarom probeer je de andere punten niet te verbeteren?
Denk het wel. Ik verschil niet veel van hier dan in het echt, maar alleen SS kan dat beamen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
op het forum komt je echte ik naar boven
Nee, ik ben al de mannelijke aandachtshoer van dit topic. Een is voldoende.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi.
Kunnen we het weer over mij hebben? Spytool zegt dat ik het altijd over mij wil hebben.
Biefstuk en krieltjes, vlees was duur. En heb nog wat lekkere dingetjes.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ga je wel niet allemaal maken dan?
Als je geen pics stuurt kan ik ook niet naar je kijken he.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Kijk naar mij.
Maar een gedeelte is ook instelling en alles, een man kan met een goede instelling, houding en gedrag, meer goedmaken dan een vrouw, want vrouwen vallen daar ook op, mannen minder denk ik
Supersoep?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik verschil niet veel van hier dan in het echt, maar alleen SS kan dat beamen.
Klootzak.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik ben al de mannelijke aandachtshoer van dit topic. Een is voldoende.
Als ik in het echte leven zo zou zijn als hier had ik echt geen vrienden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
op het forum komt je echte ik naar boven
Ik herinner me nog een bazenshirt van jou.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel en mijn kleding is niet zo slecht (toch Myr?)
Alleen mijn twee sterkste punten zijn toch wel dat ik goed kan praten en mensen aan het lachen krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |