abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105416746

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_105416779
Ik had een leukere titel, kan ik er geen meer openen. }:|
pi_105416822
Duurde lang }:|

quote:
13s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:38 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik vind haar kont niet eens zo big ofzo, eerder plat op de foto die ik zag, wel goede heupen. En die tieten hebben wel meerdere meiden.

Nee Bartholomeus, je doet alleen net alsof ze eruit ziet als één of andere speciale Godin terwijl ze gewoon standaard is. Neemt niet weg dat veel boerenjongens en nerds op dat uiterlijk geilen.

En rhubarbje moet maar gaan posten in het viva forum, dat is meer van haar niveau en denkwijze vermoed ik. :')
Ik heb nooit gezegd dat ze eruit ziet als een godin, beste Soit. Ze ziet er goed uit, klaar. Niks meer, niks minder. En ja, er zijn er volksstammen die er ook goed uit zien, mooi toch? Ik vind haar tof om haar scherpe humor en gevatheid, en ze ziet er nog goed uit ook. Totaalplaatje is het woord. Dat jij denkt dat ik alleen maar op uiterlijk zit te geilen omdat je dat blijkbaar zelf doet is je eigen probleem, het heet projectie en is geheel onterecht :*
pi_105416858
TT faal ook nog, ik had willen schrijven: 'waar Soit aan het zeuren is' maar dat paste niet. Dus maar 'zeurt' en dan vergeten om 'aan het' weg te halen :')
pi_105417003
Dumdidum.
Rustig aan.
pi_105417027
Ik zit auto's te kijken ondertussen. De huidige moet over een klein jaar vervangen worden en ik ben alvast aan het uitzoeken wat er zoal te halen valt O+
pi_105417032
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Duurde lang }:|

[..]

Ik heb nooit gezegd dat ze eruit ziet als een godin, beste Soit. Ze ziet er goed uit, klaar. Niks meer, niks minder. En ja, er zijn er volksstammen die er ook goed uit zien, mooi toch? Ik vind haar tof om haar scherpe humor en gevatheid, en ze ziet er nog goed uit ook. Totaalplaatje is het woord. Dat jij denkt dat ik alleen maar op uiterlijk zit te geilen omdat je dat blijkbaar zelf doet is je eigen probleem, het heet projectie en is geheel onterecht :*
Je begrijpt wel wat ik bedoel, neem ik aan. Niet te letterlijk nemen met 'godinnen' enzovoort. Ik erger me er simpelweg aan hoe overdreven je haar de hemel inprijst om haar uiterlijk, dat kan alleen maar negatief voor haar werken uiteindelijk, terwijl meer dan de helft uit Nederland er zo uitziet.
pi_105417050
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:50 schreef Soit het volgende:

[..]

Je begrijpt wel wat ik bedoel, neem ik aan. Niet te letterlijk nemen met 'godinnen' enzovoort. Ik erger me er simpelweg aan hoe overdreven je haar de hemel inprijst om haar uiterlijk, dat kan alleen maar negatief voor haar werken uiteindelijk, terwijl meer dan de helft uit Nederland er zo uitziet.
Quote even het stuk waar ik haar uiterlijk de hemel in prijs dan. Gewoon om even je punt te maken. Succes :W
pi_105417089
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:51 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Quote even het stuk waar ik haar uiterlijk de hemel in prijs dan. Gewoon om even je punt te maken. Succes :W
Had ik al eens gequote in het vorige topic. Succes met teruglezen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:56:44 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417216
Wat een flutdiscussie.
Ik vind dat ze prima uit ziet, kan mij het boeien hoeveel procent van de rest van Nederland er ook zo uit ziet. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105417258
Wie ziet er prima uit? Een chick?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_105417260
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:56 schreef heloef het volgende:
Wat een flutdiscussie.
Ik vind dat ze prima uit ziet, kan mij het boeien hoeveel procent van de rest van Nederland er ook zo uit ziet. :')
Klopt, maar om nou zo overdreven te doen van wauuuuuuw. Maar ja, het is fok ook. :)
pi_105417269
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef Soit het volgende:

[..]

Had ik al eens gequote in het vorige topic. Succes met teruglezen.
Iets positiefs zeggen over iemand is iets anders dan de hemel in prijzen. Heloef zei iets in de geest van 'dan haar uiterlijk ook nog', het enige dat ik daar verder over gezegd heb is dat het een meespelende factor is. Tot zo ver het hemel inprijzen.
Succes met het falen bij de 10% van de vrouwen die er beter uitziet dan die middelste 80% :W
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:59:34 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417290
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:58 schreef Soit het volgende:

[..]

Klopt, maar om nou zo overdreven te doen van wauuuuuuw. Maar ja, het is fok ook. :)
Dat ben ik nog wel met je eens ja.
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:59:47 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417296
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:58 schreef Tamashii het volgende:
Ja lant.
C'est la vie
pi_105417316
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja lant.
Is dat een chick joh? Waar zijn de foto's dan?
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:02:25 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417361
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:00 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Is dat een chick joh? Waar zijn de foto's dan?
Ja dat is een chick, je moet maar in der fobo kijken.
C'est la vie
pi_105417423
Is dit een grapje? Jullie beoordelen een chick op haar borsten in een fobo? Lekker ding lijkt me dat, misschien is ze verder oerlelijk en bovendien, ff serieus? BORSTEN in een FOBO? :') Optie 1 is aandachtshoer. Optie 2 is nep/fake/ van internet.

Njah, ik hou wel weer op, dadelijk ben ik ook jaloers volgens der.
pi_105417433
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:58 schreef Tamashii het volgende:
90% van de vrouwen, hebben Soit en ik besloten O+
pi_105417448
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

90% van de vrouwen, hebben Soit en ik besloten O+
Waarschijnlijk kan je 90% van de vrouwen krijgen als je je best doet. ;)
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:06:23 #21
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105417473
Whehe, is hij weer bezig?

Zijn de dooddoeners 'jullie nemen mij te serieus' , 'Waar zei ik dat dan, kom met voorbeelden?' en 'Lees zelf maar terug' al geweest?
pi_105417488
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:05 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dank je O+

Alleen wijst de praktijk anders uit :')
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:07:19 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417492
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef Tamashii het volgende:
Is dit een grapje? Jullie beoordelen een chick op haar borsten in een fobo? Lekker ding lijkt me dat, misschien is ze verder oerlelijk en bovendien, ff serieus? BORSTEN in een FOBO? :') Optie 1 is aandachtshoer. Optie 2 is nep/fake/ van internet.

Njah, ik hou wel weer op, dadelijk ben ik ook jaloers volgens der.
Nou ja inderdaad alleen op dat FoBo afgaan is inderdaad. :')
Gelukkig ik ook nog der Facebook voor een goed beeld.
C'est la vie
pi_105417498
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:06 schreef Sinji het volgende:
Whehe, is hij weer bezig?

Zijn de dooddoeners 'jullie nemen mij te serieus' , 'Waar zei ik dat dan, kom met voorbeelden?' en 'Lees zelf maar terug' al geweest?
De laatste wel ja O+
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:07:44 #25
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105417505
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:05 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ohh, jij klinkt best wel anders over dan zoals de vorige keer. Maar dit klopt, je hebt gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')