Ik heb nooit gezegd dat ze eruit ziet als een godin, beste Soit. Ze ziet er goed uit, klaar. Niks meer, niks minder. En ja, er zijn er volksstammen die er ook goed uit zien, mooi toch? Ik vind haar tof om haar scherpe humor en gevatheid, en ze ziet er nog goed uit ook. Totaalplaatje is het woord. Dat jij denkt dat ik alleen maar op uiterlijk zit te geilen omdat je dat blijkbaar zelf doet is je eigen probleem, het heet projectie en is geheel onterechtquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:38 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik vind haar kont niet eens zo big ofzo, eerder plat op de foto die ik zag, wel goede heupen. En die tieten hebben wel meerdere meiden.
Nee Bartholomeus, je doet alleen net alsof ze eruit ziet als één of andere speciale Godin terwijl ze gewoon standaard is. Neemt niet weg dat veel boerenjongens en nerds op dat uiterlijk geilen.
En rhubarbje moet maar gaan posten in het viva forum, dat is meer van haar niveau en denkwijze vermoed ik.
Je begrijpt wel wat ik bedoel, neem ik aan. Niet te letterlijk nemen met 'godinnen' enzovoort. Ik erger me er simpelweg aan hoe overdreven je haar de hemel inprijst om haar uiterlijk, dat kan alleen maar negatief voor haar werken uiteindelijk, terwijl meer dan de helft uit Nederland er zo uitziet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Duurde lang
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ze eruit ziet als een godin, beste Soit. Ze ziet er goed uit, klaar. Niks meer, niks minder. En ja, er zijn er volksstammen die er ook goed uit zien, mooi toch? Ik vind haar tof om haar scherpe humor en gevatheid, en ze ziet er nog goed uit ook. Totaalplaatje is het woord. Dat jij denkt dat ik alleen maar op uiterlijk zit te geilen omdat je dat blijkbaar zelf doet is je eigen probleem, het heet projectie en is geheel onterecht
Quote even het stuk waar ik haar uiterlijk de hemel in prijs dan. Gewoon om even je punt te maken. Succesquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:50 schreef Soit het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel, neem ik aan. Niet te letterlijk nemen met 'godinnen' enzovoort. Ik erger me er simpelweg aan hoe overdreven je haar de hemel inprijst om haar uiterlijk, dat kan alleen maar negatief voor haar werken uiteindelijk, terwijl meer dan de helft uit Nederland er zo uitziet.
Had ik al eens gequote in het vorige topic. Succes met teruglezen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Quote even het stuk waar ik haar uiterlijk de hemel in prijs dan. Gewoon om even je punt te maken. Succes
Klopt, maar om nou zo overdreven te doen van wauuuuuuw. Maar ja, het is fok ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:56 schreef heloef het volgende:
Wat een flutdiscussie.
Ik vind dat ze prima uit ziet, kan mij het boeien hoeveel procent van de rest van Nederland er ook zo uit ziet.
Iets positiefs zeggen over iemand is iets anders dan de hemel in prijzen. Heloef zei iets in de geest van 'dan haar uiterlijk ook nog', het enige dat ik daar verder over gezegd heb is dat het een meespelende factor is. Tot zo ver het hemel inprijzen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef Soit het volgende:
[..]
Had ik al eens gequote in het vorige topic. Succes met teruglezen.
Dat ben ik nog wel met je eens ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:58 schreef Soit het volgende:
[..]
Klopt, maar om nou zo overdreven te doen van wauuuuuuw. Maar ja, het is fok ook.
Ja lant.quote:
Is dat een chick joh? Waar zijn de foto's dan?quote:
Ja dat is een chick, je moet maar in der fobo kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat een chick joh? Waar zijn de foto's dan?
90% van de vrouwen, hebben Soit en ik beslotenquote:
Waarschijnlijk kan je 90% van de vrouwen krijgen als je je best doet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
90% van de vrouwen, hebben Soit en ik besloten
Dank jequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je 90% van de vrouwen krijgen als je je best doet.
Nou ja inderdaad alleen op dat FoBo afgaan is inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef Tamashii het volgende:
Is dit een grapje? Jullie beoordelen een chick op haar borsten in een fobo? Lekker ding lijkt me dat, misschien is ze verder oerlelijk en bovendien, ff serieus? BORSTEN in een FOBO?Optie 1 is aandachtshoer. Optie 2 is nep/fake/ van internet.
Njah, ik hou wel weer op, dadelijk ben ik ook jaloers volgens der.
De laatste wel jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:06 schreef Sinji het volgende:
Whehe, is hij weer bezig?
Zijn de dooddoeners 'jullie nemen mij te serieus' , 'Waar zei ik dat dan, kom met voorbeelden?' en 'Lees zelf maar terug' al geweest?
Ohh, jij klinkt best wel anders over dan zoals de vorige keer. Maar dit klopt, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder is dat 10% van de vrouwen kan krijgen als je je best doet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En je een normaal uiterlijk hebt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder 10% kan krijgen van de vrouwen die je wilt krijgen waarvolgens je je best op doet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder is dat 10% van de vrouwen kan krijgen als je je best doet.
Ja, ik heb stiekem best een beetje spijt van de vorige keer, maar ik vind het zo vervelend als het de hele tijd over die stomme onzekerheid gaat. Dat is gewoon stom! Ik bedoel, iedereen is wel eens onzeker, maar je moet juist naar je sterke punten kijk (hoe moeilijk het ook is) en de zwakke punten beter maken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ohh, jij klinkt best wel anders over dan zoals de vorige keer. Maar dit klopt, je hebt gelijk.
Tjonge jonge, jij gaat er echt niet komen op deze manier. Een en al onzekerheid, pessimisme en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder 10% kan krijgen van de vrouwen die je wilt krijgen waarvolgens je je best op doet.
True, maar iedereen is normaal op zijn of haar manier. We hebben allemaal stomme dingen en allemaal goede dingen. Gebruik ze!quote:
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder 10% kan krijgen van de vrouwen die je wilt krijgen waarvolgens je je best op doet.
Maar als je nou ontzettend lelijk bent? Dan schrik je 90% van de vrouwen af.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
True, maar iedereen is normaal op zijn of haar manier. We hebben allemaal stomme dingen en allemaal goede dingen. Gebruik ze!
For the record: ik heb van Lant al eens meer foto's voorbij zien komen in 'r fobo, en ook van meer dan alleen 'r borsten. Ik wil de laatste zijn om als een losgeslagen puberend dekhengstje alleen maar naar borsten te kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik heb stiekem best een beetje spijt van de vorige keer, maar ik vind het zo vervelend als het de hele tijd over die stomme onzekerheid gaat. Dat is gewoon stom! Ik bedoel, iedereen is wel eens onzeker, maar je moet juist naar je sterke punten kijk (hoe moeilijk het ook is) en de zwakke punten beter maken.
Daarnaast krijg ik elke keer pmtjes over hoe mannen mij moeten versieren enzo, als ik hier dan antwoord geef is het weer niet goed.
Mannen, denk nou is wat meer na over waar je staat en wie je bent dan over borsten enzo.
Ik verwoorde verkeerd wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tjonge jonge, jij gaat er echt niet komen op deze manier. Een en al onzekerheid, pessimisme en ga zo maar door.
Dit is voor vrouwen een veel groter issue dan voor mannen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar als je nou ontzettend lelijk bent? Dan schrik je 90% van de vrouwen af.
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Sinji het volgende:
Hoe positiever je overkomt op een meid, des te succesvoller je wordt.
Als je oprecht lol hebt dan zullen de anderen je vibe overnemen. Niets meer dan dat.
Het is gewoon heel simpel, niet iedereen die jij leuk/interessant vindt kan jou leuk vinden door 100 uit elkaar lopen verschillende reden. Daarom moet je net zo lang door gaan tot je diegene vindt die je wel ziet zitten en die zullen waarschijnlijk zwaar in de minderheid zijn. Daarom lijkt 10% me wel realistisch.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tjonge jonge, jij gaat er echt niet komen op deze manier. Een en al onzekerheid, pessimisme en ga zo maar door.
Dat bedoel ik. Als je je uiterlijk al niet meehebt (en dan bedoel ik gewoon echt lelijk) maar je bent wel leuk/positief ingesteld enzovoort, dan heb je meer kans dat vrouwen je eerder als vriend gaan zien dan een lover.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit is voor vrouwen een veel groter issue dan voor mannen.
Waarheid dit, de enige echte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Sinji het volgende:
Hoe positiever je overkomt op een meid, des te succesvoller je wordt.
Als je oprecht lol hebt dan zullen de anderen je vibe overnemen. Niets meer dan dat.
Ik vind jou tot dusverre grappig dat je jezelf van dingen kan overtuigen die nergens waarheid worden benoemt, maar alleen door jezelf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel, niet iedereen die jij leuk/interessant vindt kan jou leuk vinden door 100 uit elkaar lopen verschillende reden. Daarom moet je net zo lang door gaan tot je diegene vindt die je wel ziet zitten en die zullen waarschijnlijk zwaar in de minderheid zijn. Daarom lijkt 10% me wel realistisch.
Niet veel mensen zijn gewoon echt lelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als je je uiterlijk al niet meehebt (en dan bedoel ik gewoon echt lelijk) maar je bent wel leuk/positief ingesteld enzovoort, dan heb je meer kans dat vrouwen je eerder als vriend gaan zien dan een lover.
Ik vind het eigenlijk nog best veel dat je 1/10 meisjes zou zien als potentieel relatie kandidaat. (laat staan dat het insgelijks is)quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet veel mensen zijn gewoon echt lelijk.En daarnaast, zelfs al zou dat wel zo zijn, dan is er zelfs voor dat potje een dekseltje.
De waarheid is in dit soort dingen altijd subjectief.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind jou tot dusverre grappig dat je jezelf van dingen kan overtuigen die nergens waarheid worden benoemt, maar alleen door jezelf.
Knappe eigenschap is dat.
Jup, maar de manier waarop jij subjectiviteit beoordeeld en naar je eigen hand zet, is heel knap.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
De waarheid is in dit soort dingen altijd subjectief.
Ik dacht al dat het aan mij lag. Er zijn zat leuke vrouwen hoor, maar diegenen met de wow-factor zijn echt niet in de meerderheid ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog best veel dat je 1/10 meisjes zou zien als potentieel relatie kandidaat. (laat staan dat het insgelijks is)
Maar wel een paar. Kan, maar het is voor die mensen wel moeilijker. Het bewijs zie je hier op fok wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet veel mensen zijn gewoon echt lelijk.En daarnaast, zelfs al zou dat wel zo zijn, dan is er zelfs voor dat potje een dekseltje.
Dank je, denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup, maar de manier waarop jij subjectiviteit beoordeeld en naar je eigen hand zet, is heel knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |