Ik ben verre van los. Na een paar drankjes ben ik nog steeds niet los; paar drankjes verder ook nog niet. Dan ben ik ineens stomdronken en doe ik of stomme dingen of wil ik alleen maar slapen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:48 schreef Soit het volgende:
Goed, na een paar drankjes kom ik 'los' en dan krijg je ook sneller contact met meiden. Ik kreeg vannochtend ineens smsjes van een vreemde meid, blijkbaar heb ik dus mijn nr. gegeven aan haar (en meerdere dingen gedaan, sowieso wel gezoend met een aantal:9 ). Kan jou ook overkomen als je d'r gewoon voor open staat, niet meteen zo extreem natuurlijk maar als je gewoon al uitgaat is dat een hele stap. Puur om contact te maken.
Zo'n type moet hij eigenlijk hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef Sinji het volgende:
Hey Benzin, er zijn genoeg meisjes die ook niet van uitgaan houden en liever naar een theatershow of iets dergelijks gaan. Staar je niet blind op het stappen voor succes met vrouwen.
Ja, nu kun je niet meer vluchten:quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef Sinji het volgende:
Hey Benzin, er zijn genoeg meisjes die ook niet van uitgaan houden en liever naar een theatershow of iets dergelijks gaan. Staar je niet blind op het stappen voor succes met vrouwen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oproep aan Sinji.
Was jij vandaag om 15 uur op Rotterdam CS met een hipsterbril?
Het maakt een enorm verschil als je een beetje begint met mensen aanspreken, gewoon random opmerkingen maken. Als je dat een paar keer doet merk je dat het eigenlijk niet zo eng is of zo. Er zit wel altijd een bepaalde drempel op ofzo, iedere keer opnieuw, maar eigenlijk moet je het net als met alles, gewoon doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben verre van los. Na een paar drankjes ben ik nog steeds niet los; paar drankjes verder ook nog niet. Dan ben ik ineens stomdronken en doe ik of stomme dingen of wil ik alleen maar slapen.
Haha, maar het is ook wat Sinji zegt. Zoveel andere plekken om iemand te versieren, ik denk zelfs dat een discotheek geen geschikte plek is om iemand te versieren, maar als je sowieso al vlot en los bent, is het wel ideaal. Voor mij dan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben verre van los. Na een paar drankjes ben ik nog steeds niet los; paar drankjes verder ook nog niet. Dan ben ik ineens stomdronken en doe ik of stomme dingen of wil ik alleen maar slapen.
D'awwww.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Sinji het volgende:
Nope, op dat tijdstip was ik met mijn nichtje van 2 rondjes aan het rennen in de woonkamer
Je moet gewoon met een groep vrienden gaan en lol maken, dan kom je vanzelf in gesprek met dames is mijn ervaring. En zoniet, dan heb je alsnog een leuke avond.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Soit het volgende:
[..]
Haha, maar het is ook wat Sinji zegt. Zoveel andere plekken om iemand te versieren, ik denk zelfs dat een discotheek geen geschikte plek is om iemand te versieren, maar als je sowieso al vlot en los bent, is het wel ideaal. Voor mij dan.
Mijn nichtjes gooiden twee weken geleden dingen naar mijn hoofd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Sinji het volgende:
Nope, op dat tijdstip was ik met mijn nichtje van 2 rondjes aan het rennen in de woonkamer
Ik breakdance altijd met mijn neefje op party rockquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn nichtjes gooiden twee weken geleden dingen naar mijn hoofd.![]()
Maar normaal zijn ze wel heel lief.![]()
Eentje die is doof en zegt meestal geen namen maar wijst gewoon naar mensen.
Alleen mij naam zegt ze wel.
Mijn moeder wil zijn CD.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bah wat is die muziek van Mieke Bubbels toch om te
D'aaaawwquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn nichtjes gooiden twee weken geleden dingen naar mijn hoofd.![]()
Maar normaal zijn ze wel heel lief.![]()
Eentje die is doof en zegt meestal geen namen maar wijst gewoon naar mensen.
Alleen mij naam zegt ze wel.
Ik kan me dus echt niet voorstellen wat men daaraan vind, die hele Mieke Bubbels. Zum kotzen zo slecht, viel ook aardig door de mand bij the voice gisteren. Valsch.quote:
Eens luisteren.quote:
Yes, maar benzin was al compleet stuk van de rest van zijn week. Moest heel veel regelen, heel veel spontane dingen. Vanavond ga ik na sesamstraat naar bed en dat word ik niet meer wakker tot maandagochtendquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin had gezellig kunnen pokeren vanavondIs ook een vorm van uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |