Dit is voor vrouwen een veel groter issue dan voor mannen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar als je nou ontzettend lelijk bent? Dan schrik je 90% van de vrouwen af.
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Sinji het volgende:
Hoe positiever je overkomt op een meid, des te succesvoller je wordt.
Als je oprecht lol hebt dan zullen de anderen je vibe overnemen. Niets meer dan dat.
Het is gewoon heel simpel, niet iedereen die jij leuk/interessant vindt kan jou leuk vinden door 100 uit elkaar lopen verschillende reden. Daarom moet je net zo lang door gaan tot je diegene vindt die je wel ziet zitten en die zullen waarschijnlijk zwaar in de minderheid zijn. Daarom lijkt 10% me wel realistisch.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tjonge jonge, jij gaat er echt niet komen op deze manier. Een en al onzekerheid, pessimisme en ga zo maar door.
Dat bedoel ik. Als je je uiterlijk al niet meehebt (en dan bedoel ik gewoon echt lelijk) maar je bent wel leuk/positief ingesteld enzovoort, dan heb je meer kans dat vrouwen je eerder als vriend gaan zien dan een lover.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit is voor vrouwen een veel groter issue dan voor mannen.
Waarheid dit, de enige echte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Sinji het volgende:
Als je oprecht lol hebt dan zullen de anderen je vibe overnemen. Niets meer dan dat.
Ik vind jou tot dusverre grappig dat je jezelf van dingen kan overtuigen die nergens waarheid worden benoemt, maar alleen door jezelf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel, niet iedereen die jij leuk/interessant vindt kan jou leuk vinden door 100 uit elkaar lopen verschillende reden. Daarom moet je net zo lang door gaan tot je diegene vindt die je wel ziet zitten en die zullen waarschijnlijk zwaar in de minderheid zijn. Daarom lijkt 10% me wel realistisch.
Niet veel mensen zijn gewoon echt lelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als je je uiterlijk al niet meehebt (en dan bedoel ik gewoon echt lelijk) maar je bent wel leuk/positief ingesteld enzovoort, dan heb je meer kans dat vrouwen je eerder als vriend gaan zien dan een lover.
Ik vind het eigenlijk nog best veel dat je 1/10 meisjes zou zien als potentieel relatie kandidaat. (laat staan dat het insgelijks is)quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet veel mensen zijn gewoon echt lelijk.En daarnaast, zelfs al zou dat wel zo zijn, dan is er zelfs voor dat potje een dekseltje.
De waarheid is in dit soort dingen altijd subjectief.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind jou tot dusverre grappig dat je jezelf van dingen kan overtuigen die nergens waarheid worden benoemt, maar alleen door jezelf.
Knappe eigenschap is dat.
Jup, maar de manier waarop jij subjectiviteit beoordeeld en naar je eigen hand zet, is heel knap.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
De waarheid is in dit soort dingen altijd subjectief.
Ik dacht al dat het aan mij lag. Er zijn zat leuke vrouwen hoor, maar diegenen met de wow-factor zijn echt niet in de meerderheid ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog best veel dat je 1/10 meisjes zou zien als potentieel relatie kandidaat. (laat staan dat het insgelijks is)
Maar wel een paar. Kan, maar het is voor die mensen wel moeilijker. Het bewijs zie je hier op fok wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet veel mensen zijn gewoon echt lelijk.En daarnaast, zelfs al zou dat wel zo zijn, dan is er zelfs voor dat potje een dekseltje.
Dank je, denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup, maar de manier waarop jij subjectiviteit beoordeeld en naar je eigen hand zet, is heel knap.
En trouwens, oprechte vraag. Jij zegt dit, maar je zegt (volgens jou dus) dat ik geen humor heb, altijd negatief ben, arrogant ben en ga zo maar door. Allemaal dingen waar de meeste vrouwen niet tegen kunnen. Waarom kan ik dan altijd wel vrouwen krijgen? Zonder dat ik daar daadwerkelijk moeite voor hoef te doen. En dan geen domme lelijke meiden maar gewoon meiden die zelfverzekerd, mooi zijn en een doel hebben, intelligent zijn en vaak hbo/wo doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Sinji het volgende:
En hoeveel van die meiden spreek je na die eerste keer nog vaker?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Soit het volgende:
[..]
En trouwens, oprechte vraag. Jij zegt dit, maar je zegt (volgens jou dus) dat ik geen humor heb, altijd negatief ben, arrogant ben en ga zo maar door. Allemaal dingen waar de meeste vrouwen niet tegen kunnen. Waarom kan ik dan altijd wel vrouwen krijgen? Zonder dat ik daar daadwerkelijk moeite voor hoef te doen. En dan geen domme lelijke meiden maar gewoon meiden die zelfverzekerd, mooi zijn en een doel hebben, intelligent zijn en vaak hbo/wo doen.
Je bent zelfverzekerd en aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Soit het volgende:
[..]
En trouwens, oprechte vraag. Jij zegt dit, maar je zegt (volgens jou dus) dat ik geen humor heb, altijd negatief ben, arrogant ben en ga zo maar door. Allemaal dingen waar de meeste vrouwen niet tegen kunnen. Waarom kan ik dan altijd wel vrouwen krijgen? Zonder dat ik daar daadwerkelijk moeite voor hoef te doen. En dan geen domme lelijke meiden maar gewoon meiden die zelfverzekerd, mooi zijn en een doel hebben, intelligent zijn en vaak hbo/wo doen.
Dat is 'm, zoveel. Als ik daar belang bij heb. Ik moet juist altijd de boot afhouden na een tijd, voordat die andere teveel 'hoop' krijgt terwijl ik alleen maar wil scharrelen. Ik ben benieuwd wat Sinji daar voor verklaring voor heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En hoeveel van die meiden spreek je na die eerste keer nog vaker?
Scharrels ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Soit het volgende:
[..]
Het is wel schrikbarend hoeveel knappe vrouwen er op deze wereld rondlopen. Hetzelfde geldt denk ik niet echt voor mannen, of...quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
90% van de vrouwen, hebben Soit en ik besloten
Geld en looks denk ik. Dat je een klootzak bent weten we inmiddels wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Soit het volgende:
[..]
Mwah, veel mannen zijn ook aantrekkelijk, maar dat komt meestal tot uiting in andere dingen. Vrouwen beoordelen mannen ook heel anders dan andersom. (meestal)quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is wel schrikbarend hoeveel knappe vrouwen er op deze wereld rondlopen. Hetzelfde geldt denk ik niet echt voor mannen, of...
Wat zijn wij een goed team.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geld en looks denk ik. Dat je een klootzak bent weten we inmiddels wel.
Daarnaast ben jij goed in het bespelen van emoties van anderen. En zodra je door hebt hoe een vrouw ongeveer werkt qua emoties, kun je best veel maken ja.
Ik zie jou echter niet iemand funcioneren in een stabiele relatie
Waarheid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, veel mannen zijn ook aantrekkelijk, maar dat komt meestal tot uiting in andere dingen. Vrouwen beoordelen mannen ook heel anders dan andersom. (meestal)
Het valt wel mee met die schrikbarende aantallen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is wel schrikbarend hoeveel knappe vrouwen er op deze wereld rondlopen. Hetzelfde geldt denk ik niet echt voor mannen, of...
Hoe bedoel je, andersom is het moeilijker?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarheid.
Een lelijke man kan sneller een mooie vrouw aan de haak slaan door externe factoren (geld buitengelaten) maar andersom is het moeilijker voor de vrouw.
Omdat mannen misschien net iets meer op uiterlijk afgaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, andersom is het moeilijker?
hoi trouwens
oh zo, voor een lelijke vrouw is het moeilijk een leuke man aan de haak te slaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat mannen misschien net iets meer op uiterlijk afgaan.
Ik denk dat dat nog best mee valt hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat mannen misschien net iets meer op uiterlijk afgaan.
Ey kloon,quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, andersom is het moeilijker?
hoi trouwens
Geld is het sowieso niet want dat weten mensen die mij zien of net kennen helemaal niet, dat is ook niet aan mij te zien. Een klootzak ben ik an sich ook niet eens zo heel erg, alleen als het moet of als het erop aankomt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geld en looks denk ik. Dat je een klootzak bent weten we inmiddels wel.
Daarnaast ben jij goed in het bespelen van emoties van anderen. En zodra je door hebt hoe een vrouw ongeveer werkt qua emoties, kun je best veel maken ja.
Ik zie jou echter niet als iemand die kan funcioneren in een stabiele relatie
En dan komt nu de vraag die het bestaansrecht van dit topic herbergt: hoe dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, veel mannen zijn ook aantrekkelijk, maar dat komt meestal tot uiting in andere dingen. Vrouwen beoordelen mannen ook heel anders dan andersom. (meestal)
voor onzekere meisjes die ook niet knap zijn lijkt het me ook moeilijk hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog best mee valt hoor.
Ik denk juist dat het voor een lelijke vrouw veel makkelijker is om te scoren dan voor een lelijke man
Hoe bedoel je??? Heb ook ogen you know.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:34 schreef Sinji het volgende:
DigitalGirl heeft een vertekend mediabeeld van vrouwen inderdaad
Net zoals de meeste nerds denken dat alle Japanse chicks cutesy en kawaii zijn. Ze moeten eens een keer naar Japan
Dat komt omdat mannen vaker dan vrouwen een lagere standaard hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog best mee valt hoor.
Ik denk juist dat het voor een lelijke vrouw veel makkelijker is om te scoren dan voor een lelijke man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |