SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:![]()
Vooruit echt verliefd ben ik ook zelden geweest, maar iemand leuk vinden en die begin spanning is toch awesome?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben al zo fucking lang niet meer verliefd geweest dat ik het me maar lastig kan heugen..
Wrijf het er maar inquote:
Zie editquote:
Maar jij hebt de halve wereld achter je aan!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
meh ik voel me altijd nutteloos
dat welquote:Op donderdag 8 december 2011 20:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vooruit echt verliefd ben ik ook zelden geweest, maar iemand leuk vinden en die begin spanning is toch awesome?
Die spanning bedoel ik ook.. Laatste keer is weer ruim 4 jaar geleden en m'n hartje is nog aan het helen van de breuk..quote:Op donderdag 8 december 2011 20:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vooruit echt verliefd ben ik ook zelden geweest, maar iemand leuk vinden en die begin spanning is toch awesome?
Maar je bent tussendoor toch nog wel leuke chicks tegen gekomen die je een beetje kriebels in de buik bezorgde?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Die spanning bedoel ik ook.. Laatste keer is weer ruim 4 jaar geleden en m'n hartje is nog aan het helen van de breuk..
ik blijf nog steeds een nutteloos vriendinnetjequote:Op donderdag 8 december 2011 20:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar jij hebt de halve wereld achter je aan!
Leuke chicks zeker maar helaas geen kriebels als toen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar je bent tussendoor toch nog wel leuke chicks tegen gekomen die je een beetje kriebels in de buik bezorgde?
Wat is er nou weer nutteloos aan een mooie gezellige gamende vriendin? Ik zou er voor tekenenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik blijf nog steeds een nutteloos vriendinnetje
Bah dat is wel heel vervelend zegquote:Op donderdag 8 december 2011 20:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Die spanning bedoel ik ook.. Laatste keer is weer ruim 4 jaar geleden en m'n hartje is nog aan het helen van de breuk..
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tekent meequote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat is er nou weer nutteloos aan een mooie gezellige gamende vriendin? Ik zou er voor tekenen
Maar je moet het ook niet met zoiets heftigs als je laatste liefde vergelijken!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Leuke chicks zeker maar helaas geen kriebels als toen.
Nee, maar ook kleine kriebels niet..quote:Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar je moet het ook niet met zoiets heftigs als je laatste liefde vergelijken!
Niet nutteloos aan zo'n fijn gezelschap!! En dan ook nog awesome om naar te kijken!! Wat wil een kerel nog meer?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd fijn gezelschap, regelmatig als je wat leuks kan gaan doen kan ik wakker worden dat lichaam niet meewerkt en ik dus die dag niet weg kan, in de winter ben ik sowieso niets dus dan zijn werkdagen al te lang en slaap ik dus thuis enorm veel, dan nog niet te spreken over ziekenhuisbezoeken etcquote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet nutteloos aan zo'n fijn gezelschap!! En dan ook nog awesome om naar te kijken!! Wat wil een kerel nog meer?
dag mag altijdquote:Op donderdag 8 december 2011 21:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik wil wel met je uit... of weer Lasagna bij je komen etenof Guitar Hero
Waarom? Omdat je gezondheid niet altijd mee werkt en het daarom voor jou anders is dan voor meiden die geen lichaam hebben dat hen flink kan tegen werken?quote:
Geen problemen meequote:Op donderdag 8 december 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd fijn gezelschap, regelmatig als je wat leuks kan gaan doen kan ik wakker worden dat lichaam niet meewerkt en ik dus die dag niet weg kan, in de winter ben ik sowieso niets dus dan zijn werkdagen al te lang en slaap ik dus thuis enorm veel, dan nog niet te spreken over ziekenhuisbezoeken etc
Ja so what? Dan gaat je toekomstige liefde iets met zn maten doen of blijft lekker gezellig met je thuis om met je te gamen! Ik zie het probleem niet en iedere kerel die dat probleem wel ziet is jou niet waard!!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd fijn gezelschap, regelmatig als je wat leuks kan gaan doen kan ik wakker worden dat lichaam niet meewerkt en ik dus die dag niet weg kan, in de winter ben ik sowieso niets dus dan zijn werkdagen al te lang en slaap ik dus thuis enorm veel, dan nog niet te spreken over ziekenhuisbezoeken etc
qftquote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja so what? Dan gaat je toekomstige liefde iets met zn maten doen of blijft lekker gezellig met je thuis om met je te gamen! Ik zie het probleem niet en iedere kerel die dat probleem wel ziet is jou niet waard!!
Eigenlijk moet ik dan wel kokenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dag mag altijdmaar dan maak ik dit keer wel wat anders te eten
Dat is nou het probleem, ze gaan nooit weg met hun maten en dan voel ik mij weer schuldig omdat diegene door mij dan weer thuis blijftquote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja so what? Dan gaat je toekomstige liefde iets met zn maten doen of blijft lekker gezellig met je thuis om met je te gamen! Ik zie het probleem niet en iedere kerel die dat probleem wel ziet is jou niet waard!!
toetjes ben je goed inquote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dan wel kokenOf zal ik weer een heerlijk toetje meenemen
dit is zeker waard eendje!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En mannen er is helemaal niets mis met verlegen worden als je bij een meisje bent die je leuk vind. Is het grootste compliment dat je een meisje kan geven!!
Dan kook je een vriezer, mieter je die nokvol met eten voor als je dan een keer geen boodschappen kan doen. En als je vriend niet weg gaat terwijl jij duidelijk aangeeft dat het geen probleem is dan hoef je je toch geen blok aan zijn been te voelen!! Hij kiest er voor om bij jou te zien, nou dan moet hij ook niet achteraf gaan zeuren.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem, ze gaan nooit weg met hun maten en dan voel ik mij weer schuldig omdat diegene door mij dan weer thuis blijftik wil gewoon nooit een blok aan een been zijn, ik kan soms een dag thus zitten en als je
dan thuis komt en je hebt de hele dag niets kunnen doen en diegene moet dan nog de deur uit om boodschappen te doen ofzo dan voel ik me zo useless
![]()
issues i haz them
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Lotje, je bent echt de koningin van mensen weer helemaal blij en gelukkig maken
Je hebt het geeneens over mij en ik voel al de liefde en vriendschap stralen!
Je moet gewoon tegen de juiste man aanlopenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
vriendjes maken er trouwens nooit een probleem van, ik welik moet gewoon ooit mijn trots eens opzij gooien, maar dat gebeurd maar niet
ik mag eigenlijk niet eens fulltime werken
mja ik moet zelf ook gewoon meer accepteren dat ik nou eenmaal zo ben, maar ughquote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je moet gewoon tegen de juiste man aanlopendan zijn dit allemaal geen problemen meer! En dat komt 100 % zeker goed!
Ik zie geen problemenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem, ze gaan nooit weg met hun maten en dan voel ik mij weer schuldig omdat diegene door mij dan weer thuis blijftik wil gewoon nooit een blok aan een been zijn, ik kan soms een dag thus zitten en als je
dan thuis komt en je hebt de hele dag niets kunnen doen en diegene moet dan nog de deur uit om boodschappen te doen ofzo dan voel ik me zo useless
![]()
issues i haz them
Ik zal er binnenkort aan denken als ik al stotterend en hakkelend het meisje mee uit vraagquote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En mannen er is helemaal niets mis met verlegen worden als je bij een meisje bent die je leuk vind. Is het grootste compliment dat je een meisje kan geven!!
mja meestal zeuren ze ook niet, het is meer wat in mijn hoofd zitquote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan kook je een vriezer, mieter je die nokvol met eten voor als je dan een keer geen boodschappen kan doen. En als je vriend niet weg gaat terwijl jij duidelijk aangeeft dat het geen probleem is dan hoef je je toch geen blok aan zijn been te voelen!! Hij kiest er voor om bij jou te zien, nou dan moet hij ook niet achteraf gaan zeuren.
Dat hoeft toch ook niet van de een op de andere dag? Komt vanzelf wel! Niet zo streng voor jezelf zijn meisje!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik moet zelf ook gewoon meer accepteren dat ik nou eenmaal zo ben, maar ugh
Dit dus! En kom op Shar, net alsof er voor jou geen vent isquote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou direct ja zeggen (of ja als ik fruit niet zou hebben that isquote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik zal er binnenkort aan denken als ik al stotterend en hakkelend het meisje mee uit vraag
JE BENT MIJN ZUS!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou direct ja zeggen (of ja als ik fruit niet zou hebben that is)
Ja nee dat zegi k nou ook weer niet, ik moet zelf gewoon mijn issues aan de kant zettenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit dus! En kom op Shar, net alsof er voor jou geen vent is
Nog plannen?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
maar nu genoeg over mij! nog 1 dag tot weekend
Oh sorry.. Ehm als ik niet met fruit zou zijn en shar en jij elkaar niet zagen staan. Dan zou ik ja zeggen!!quote:
Oh had ik dat niet al gezegd, ik heb al weekend... tot en met maandagquote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
maar nu genoeg over mij! nog 1 dag tot weekend
was maar een grapje schatquote:Op donderdag 8 december 2011 21:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh sorry.. Ehm als ik niet met fruit zou zijn en shar en jij elkaar niet zagen staan. Dan zou ik ja zeggen!!
Zo beter?
Ik zorg wel voor een lekker toetjequote:Op donderdag 8 december 2011 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
was maar een grapje schatwe delen eendje wel
rot exquote:Op donderdag 8 december 2011 21:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Oh had ik dat niet al gezegd, ik heb al weekend... tot en met maandag
Maarja.. zaterdag met mijn kids sinterklaas vieren van 12:00 tot 16:00Daarna moeten ze alweer naar huis.. Mijn ex begon te zeiken over het 2012-schema, een berichtje met een dreigement van dat het me niks kon schelen als een advocaat mijn faillissement betekent zorgde ervoor dat ze stil bleef....
Je bedoelt die hokjes waar we altijd lingerie gaan passen?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien vind eendje de pashokjes van de v&d ook wel heul leuk!
DIE JAquote:Op donderdag 8 december 2011 21:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je bedoelt die hokjes waar we altijd lingerie gaan passen?
Ik hou van shoppenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien vind eendje de pashokjes van de v&d ook wel heul leuk!
Dan kan eendje mooie lingerie uitzoeken voor ons!!quote:
MANNEN DIE VAN SHOPPEN HOUDENquote:Op donderdag 8 december 2011 21:20 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik hou van shoppenterwijl ik helemaal niks koop
En pashokjes
oh jaaa kekquote:Op donderdag 8 december 2011 21:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan kan eendje mooie lingerie uitzoeken voor ons!!
Mannen die graag shoppen is idd baas!!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MANNEN DIE VAN SHOPPEN HOUDEN
[..]
oh jaaa kekheerlijk dat mannen altijd vekeerde maten pakken
oh had hij het bij jou goed gegokt dan? bij mij kan ie niet gokken ik had alles verstoptquote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mannen die graag shoppen is idd baas!!
Dan moeten we mday meenemen want die weet ons maat wel
Jaquote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh had hij het bij jou goed gegokt dan? bij mij kan ie niet gokken ik had alles verstopt
Oh joh tassen dragen hoeft niet, dat doe ik zelf welquote:Op donderdag 8 december 2011 21:23 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga gerust mee shoppen hoor, draag zelfs met plezier de tassen... Ik ben gewoon makkelijk... zolang iets gezellig is en leuk, dan kom ik wel gewoon
lang leve grote sjaalsquote:Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
JaIk had niet in de gaten dat het over cupmaten ging en dat alle dames bezig waren met borsten bedenken. Ik zat heel onschuldig met Ross te kletsen terwijl het halve gezelschap mijn boobs aan het uitchecken was.
Maar ik ben nog niet echt overtuigd want ik heb wel een super gangbare maat, dus is wel een beetje te simpel om te raden.
Ja helaas had ik een strak jurkje aan..quote:
Die is heel druk aan het werk en op zoek naar een woningquote:
Nou precies! Ik ben ook maar 1 keer batsboem verliefd geweest en dat eindigde in drama. Veel liever leer ik iemand kennen en groeit dat langzaam uit in iets heel sterks.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:26 schreef koei het volgende:
verliefdheid
Ik ben nog nooit pats boem over de kop verliefd geweest eigenlijk. Meestal was het vriendschap die tot meer uitgroeide en daar heb je dat nou eenmaal niet mee. Mn huidige vriend kende ik vooraf ook niet, maar ook daar was het niet direct pats boem raak. Pas na de tweede date (eigenlijk al nummer drie als je de bruiloft meetelt) die ik eigenlijk meer uit praktische overwegingen heb gemaakt begon het wel een beetje te kriebelen en ik vind hem nu toch wel echt heel erg leuk en baal echt als ik hem een dag niet zie (al vind ik wat tijd voor mezelf hebben ook nog wel erg fijn). Je moet vrouwen dus ook gewoon een beetje een kans geven Poit!
En idd niks mis met verlegenheid bij mannen. Vind het ook wel wat hebben eigenlijk! Net als zo'n verlegen lachjeMaar het moet niet te gek worden, als je de woorden eruit moet trekken is het al snel een eenmalige date.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben ook nooit gelijk in love, komt altijd na een tijdje!
maar jullie zijn zo leuk samenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Bij mij en fruit zat er bijna 8 maanden tussen de eerste zoen en de dag dat we officieel een setje werden.
pfff, dat is ook wel weer erg langquote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Bij mij en fruit zat er bijna 8 maanden tussen de eerste zoen en de dag dat we officieel een setje werden.
zo verschrikkelijk altijd dit soort dingenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef SpankmasterC het volgende:
http://www.popularmechani(...)r-france-447-6611877
Dit gaat over die vlucht van Air France die 2 jaar geleden in zee is gestort, 228 mensen dood. Verhaal eromheen niet gelezen maar de voice recordings uit de cockpit... Koude rillingen op m'n rug, vreselijk dit...!
Echt ijzingwekkend, brrr.....quote:Op donderdag 8 december 2011 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo verschrikkelijk altijd dit soort dingenik ga t morgen eens doorlezen
Komt door onze proefperiode van te voren!!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar jullie zijn zo leuk samen
Jaaa altijd goed om rustig aan te beginnenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Komt door onze proefperiode van te voren!!
Ik ga niet klikken sorry. Dan kan ik vannacht weer niet slapen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt ijzingwekkend, brrr.....
Maar ik heb dan ook wel erg veel geluk met fruit!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa altijd goed om rustig aan te beginnensowieso zijn mannen lieeef
Haha is t zo erg?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef wc-eend het volgende:
vier uur gedaan over 10 nieuwtjes.. ik ben er echt niet bij met mijn hoofd
je verdiend hetquote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook wel erg veel geluk met fruit!
Die foto van je kat!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
kat al voor de 3e keer uit de kerstboom geplukt
je wou die ander ook al die alleen op buik gekriebeld wilt worden! mijn katten eten jouw ratjes op als toetje dus ik denk niet dat je ze wilt! plus ze zijn stronteigenwijs en debiel want ze lijken op hun baasjequote:
Tis niet alleen dat hahahahaquote:
Jaaa, maar ze zijn zo tof!! Zet ik m'n rattebeestjes wel in de slaapkamer. Gaat goed komen.. Kom je ze brengen??quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je wou die ander ook al die alleen op buik gekriebeld wilt worden! mijn katten eten jouw ratjes op als toetje dus ik denk niet dat je ze wilt! plus ze zijn stronteigenwijs en debiel want ze lijken op hun baasje
redhead hequote:Op donderdag 8 december 2011 21:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wie wat waar? Shar eigenwijs? Onmogelijk!!
maar dan ga ik ze missenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaaa, maar ze zijn zo tof!! Zet ik m'n rattebeestjes wel in de slaapkamer. Gaat goed komen.. Kom je ze brengen??
Blijf je hierquote:
kerstboom en mijn katten, ze zitten er nu met zijn 2en in!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Blijf je hier
Zet ik hier wel een kerstboom voor je neer
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kerstboom en mijn katten, ze zitten er nu met zijn 2en in!
TBBTquote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga douchen en mijn bed in duiken, nog ff een ep van TBBT kijken, zit nu in begin seizoen 3
EEND!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga douchen en mijn bed in duiken, nog ff een ep van TBBT kijken, zit nu in begin seizoen 3
is die op joubuis?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:51 schreef Poit het volgende:
[..]
EEND!
Je moet efkes de essential mix van Skrillex opzoeken.. Niet de beste mix ooit maar het bounced als een malle
http://grooveshark.com/#/search?q=skrillex+essentialquote:Op donderdag 8 december 2011 21:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
is die op joubuis?
En ken je deze al poitemans?
Sheldon is awesome! En hij en penny samen zijn echt te gekquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Sheldon is awesome! En hij en penny samen zijn echt te gek
Waarschijnlijk slaap ik dadelijk al tijdens de eerste aflevering die ik ga kijkenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]ik kan echt uren tbbt kijken
laatste seizoen isquote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slaap ik dadelijk al tijdens de eerste aflevering die ik ga kijken
Maarja... wat vinden jullie van Dexter tot nu toe? Ik vind hem goeeeeeeeed!
Valt wel mee, in de serie speelt hij iemand van 31, in het echt is hij 38....quote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
kon het trouwens niet geloven dat die gast al zo oud is
oh ik dacht dat hij in de serie jonger was! mm okay!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:58 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Valt wel mee, in de serie speelt hij iemand van 31, in het echt is hij 38....
Nee ik ook niet! Net zoals dat Barney in real life gay is.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
sheldon toch ook?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik ook niet! Net zoals dat Barney in real life gay is.
quote:
Da's toch juist een hell yeah voor jou dan?quote:
Serieus?quote:
Bij mij zát er 1.5 jaar tussen de fokmeet en de zoen en een kwartier tussen de zoen en een setje worden. Stomme ik met mijn verlegen kop opeens, zoenen was minder eng dan zeggen dat ik hem superleuk vondquote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Die van mij vindt nootmuskaat maar niets volgens mij, staat als een kwartier mijn boontjesbakje te begravenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik dacht dat hij in de serie jonger was! mm okay!
mijn kat is aan t apporteren loller
Maakt niet uit, het is beide effectiefquote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bij mij zát er 1.5 jaar tussen de fokmeet en de zoen en een kwartier tussen de zoen en een setje worden. Stomme ik met mijn verlegen kop opeens, zoenen was minder eng dan zeggen dat ik hem superleuk vond
Alsjeblieft nog hequote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bij mij zát er 1.5 jaar tussen de fokmeet en de zoen en een kwartier tussen de zoen en een setje worden. Stomme ik met mijn verlegen kop opeens, zoenen was minder eng dan zeggen dat ik hem superleuk vond
Dat was idd raar jaquote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Barneyquote:Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik ook niet! Net zoals dat Barney in real life gay is.
wat veel fok relaties, in shjn zitten ook wat fok relatiesquote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
shjn?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat veel fok relaties, in shjn zitten ook wat fok relaties
show hier je nagelsquote:
Gelukkig ken ik Gwen al voor fokquote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha die zagen we alle drie niet aankomen iig, leuke verrassing.quote:
ik doe het niet meer, ik krijg moordneigingen van relaties op fokquote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is een fok relatie, ik kende poit via de houswarming van sd en sb en die gaf een feestje waar hij toevallig was... Daarna weer via poit en facebook, het is dus meer een poitrelatiequote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:20 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Will FUCKING Ferrell!!
Wat..
Een..
BAAS!!!!
Die over die harry potter film.. A bit unrealistic if you ask me, a ginger with 2 friendsquote:
Hehe ja, had jij niet een blauwe maandag met een eindbaas die ook ER speelde op de FP?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:18 schreef Misan het volgende:
[..]
ik doe het niet meer, ik krijg moordneigingen van relaties op fok
oh en over het algemeen zijn de dames die meer internetten dan ik niet mijn type (om het maar even beschaafd metaforisch uit te drukken)
Ik vond zelf "on the other hand, I have different fingers" de bestequote:Op donderdag 8 december 2011 22:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Die over die harry potter film.. A bit unrealistic if you ask me, a ginger with 2 friends![]()
Dat zijn de beste!!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat is een fok relatie, ik kende poit via de houswarming van sd en sb en die gaf een feestje waar hij toevallig was... Daarna weer via poit en facebook, het is dus meer een poitrelatie
Ik ben van de vrouwenliefde tegenwoordig! Sorry!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's toch juist een hell yeah voor jou dan?
Ik ookquote:Op donderdag 8 december 2011 22:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vond zelf "on the other hand, I have different fingers" de beste
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben van de vrouwenliefde tegenwoordig! Sorry!
idd wat een heldquote:Op donderdag 8 december 2011 22:20 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Will FUCKING Ferrell!!
Wat..
Een..
BAAS!!!!
In hoeverre ik het kan overzienquote:
En waar was je danquote:Op donderdag 8 december 2011 16:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit dus! ook klaar met werken en ook de kroeg in
That makes 2 of usquote:Op donderdag 8 december 2011 22:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
In hoeverre ik het kan overzien
Nu hoop ik dat jij snel het meisje van je dromen gaat tegenkomen!
maar wel verslagenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hehe ja, had jij niet een blauwe maandag met een eindbaas die ook ER speelde op de FP?
Dicky's aan het Mahlerpleinquote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
traffic! bij stadionplein daarzo, jij?
+20 XP levenservaring!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef Misan het volgende:
[..]
maar wel verslagen
en al 'r spullen naar de stort gebracht
Scheuren in het hart ++quote:
Nog een keer??quote:Op donderdag 8 december 2011 22:33 schreef Misan het volgende:
maar god, wat zou ik die hoer graag nog een keer onder mijn auto hebben
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef Poit het volgende:
OMG!
Zet net de Team Ico collection aan.. Die muziek!! FUCKING KIPPEVEL!!
/g gz !!quote:
quote:
Zoek en gij zult vindenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
AAARH stomme muntjes, waar zijn jullie!!! ik moet er nog 4
JAAA hahahahaha!!!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
!! Nja of heel vaak /2 GZ AND NOW SHUT UP!
/2 Are you sure you gonne buy that ? That thing really sucks.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAAA hahahahaha!!!
/2 You want some cheese with that whine?
epicness
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
/2 Are you sure you gonne buy that ? That thing really sucks.
MAN DAT WAREN NOG EENS TIJDEN
Ja dat deed ik ook vaak, ondertussen een beetje rondlopen, beetje proberen ergens boven op te komen en dan maar los gaan in /1 /2 en /4quote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
god wat een lol heb ik gehad, soms gewoon uren niets doen, rondjes springen en als een mongool gedragen in ge GC
Ik voel een generatiekloofquote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook vaak, ondertussen een beetje rondlopen, beetje proberen ergens boven op te komen en dan maar los gaan in /1 /2 en /4
en de i love sharana fanclub die opeens gemaakt wasquote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook vaak, ondertussen een beetje rondlopen, beetje proberen ergens boven op te komen en dan maar los gaan in /1 /2 en /4
en er na uren op komen, vast zitten en gm moeten messagen voor respawnquote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Trusten Babequote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef GameBabe het volgende:
Slaap lekker allen, ikga onder de wol
WoWquote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en de i love sharana fanclub die opeens gemaakt wasen op alle realms ging iedreen een sharana popje aanmaken met verschillende rassen die ook druids waren
mijn koetje was zo populair
Haha ja ik werd na een tijdje hele goeie vrienden met de auto-unstuckquote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en er na uren op komen, vast zitten en gm moeten messagen voor respawn
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja ik werd na een tijdje hele goeie vrienden met de auto-unstuck
world of warcraftquote:Op donderdag 8 december 2011 22:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Waar de fuck gaat dit over, /1 /2 /4?? ehh??
WoWquote:Op donderdag 8 december 2011 22:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Waar de fuck gaat dit over, /1 /2 /4?? ehh??
Ik heb meer als een jaar op de cc of wat dan ook kunnen spelen van een vriend (zijn pa danquote:
ik kocht altijd die cards loller ;Dquote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb meer als een jaar op de cc of wat dan ook kunnen spelen van een vriend (zijn pa dan) van me
![]()
Wil er niet meer aan denkenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb meer als een jaar op de cc of wat dan ook kunnen spelen van een vriend (zijn pa dan) van me
![]()
WoW was best grappig en binnenkort lekker aan de SW: ToRquote:Op donderdag 8 december 2011 22:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Wil er niet meer aan denken
ja, hier ook een oud-mmoer
WoW, wat een tijd was datquote:Op donderdag 8 december 2011 22:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Beta niet gespeeld, geen tijd voor gehad.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:53 schreef Tain het volgende:
[..]
WoW was best grappig en binnenkort lekker aan de SW: ToR
pff, heeft veel jaren gekostquote:
ik had mijn ex toen wow voor valentijnsdag geven met een gamecard, en paar dagen erna moest ik mijn eigen account, vond het veel te leuk en mocht niet op zijn popje!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Beta niet gespeeld, geen tijd voor gehad.
[..]
pff, heeft veel jaren gekost
Speelde toen zelfs 3 mmo's tegelijk.![]()
Ik heb het nog steeds op mijn pc staan, alle uitbreidingen gekocht en ik heb nog een prepay card liggenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zit zo fucking te twijfelen over die game, maar gaat hem niet worden denk ikquote:Op donderdag 8 december 2011 22:53 schreef Tain het volgende:
[..]
WoW was best grappig en binnenkort lekker aan de SW: ToR
heb 1 vriend die het nog steeds speelt, maar die is van de server waar ik altijd heb gezeten weg gegaanquote:
lol, je hebt zeker meer gespeeld dan je ex.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had mijn ex toen wow voor valentijnsdag geven met een gamecard, en paar dagen erna moest ik mijn eigen account, vond het veel te leuk en mocht niet op zijn popje!
Was een tijd gestopt, daarna nog eens geprobeerd in te loggen maar nooit meer gelukt dus eigenlijk geen idee meer. Staat in ieder geval niet meer op mijn pc.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds op mijn pc staan, alle uitbreidingen gekocht en ik heb nog een prepay card liggen
Zo dat gaat wel wat ver.. Wat heeft ze gedaan dat je zo woest bent?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:33 schreef Misan het volgende:
maar god, wat zou ik die hoer graag nog een keer onder mijn auto hebben
Trusten Poitquote:Op donderdag 8 december 2011 23:09 schreef Poit het volgende:
Ik ga nu ook echt m'n bedje in..
Net nog even snel 1ste colossus verslagen.. Wat is die game toch epic! Nog epicerderderderddeerd in 3d!!
Trusten Sharquote:
Je bent 10 jaar jonger dan de restquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:51 schreef Morgen- het volgende:
Is hier nog een vrijgezel?voel me zo alleen
Sharquote:
In de SIngles SC daten ze wat af!quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:01 schreef Morgen- het volgende:
Oke, dan uhh... .... ............ Nope voel me nog steeds alleen
Welke banner doet moeilijk dan want ik heb echt nergens, maar dan nergens last van..quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Solique wekker!![]()
Waarom werkt dat stomme quoten nou weer zo baggerkutbanneerrrrr
Die blauw met witte, van een bank volgens mij, weet niet precies waar hij van is want ram altijd gelijk op F5quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:23 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Welke banner doet moeilijk dan want ik heb echt nergens, maar dan nergens last van..
Goede wekker, tochquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Solique wekker!![]()
Waarom werkt dat stomme quoten nou weer zo baggerkutbanneerrrrr
quote:
Echt wat voor jouquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.blessthisstuff(...)ries/mirrorbook-air/
wantz!
Je bent er bijna doorheen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:04 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer in deze week. Voelt als maandag
Jaa ze staan op ebayquote:
Dan zeker iets dat jij gaat bestellenquote:
Ziekjes?quote:
Klein buikgriepje denk.. of wat verkeerds gegeten.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zeker iets dat jij gaat bestellen
beterschapquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Klein buikgriepje denk.. of wat verkeerds gegeten.
hoi kuuksquote:
Het heerst. Ik voelde me gisteren ook beroerdquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:14 schreef Poit het volgende:
Hoe is het? En dikke buik? Wanneer ben je ergens uitgerekend kuuk?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het heerst. Ik voelde me gisteren ook beroerd.
Shar.
Mijn opa en oma en mamma zijn ook al ziek, ik hoor het hier op het werk ook al veelquote:
Beterschap Poitquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Kuukquote:
Ken je al te goedquote:
Ehm dan is Shar strafbaar..quote:
Eind maart.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe is het? En dikke buik? Wanneer ben je ergens uitgerekend kuuk?
Mijn opa en oma en mamma zijn ook al ziek, ik hoor het hier op het werk ook al veelHeerst behoorlijk!
*Aai over bol.quote:
Cute!! Maar wel een beetje prijzig voor voor een spiegeltjequote:Op vrijdag 9 december 2011 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.blessthisstuff(...)ries/mirrorbook-air/
wantz!
Spannendquote:
Doe wel rustig aan, beterschap.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef Poit het volgende:
Thnx peepz
Net zo'n beetje m'n avondmaal van gisteren eruit gegooit. Lucht wel op. Nu lekker werken.
Kun je niet beter even thuis blijven..quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef Poit het volgende:
Thnx peepz
Net zo'n beetje m'n avondmaal van gisteren eruit gegooit. Lucht wel op. Nu lekker werken.
ach, je weet hoe Shar is met cute en vooral apple stuff.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Cute!! Maar wel een beetje prijzig voor voor een spiegeltje
Neuh, druk op werk. Maandag workshop geven, Moet die nog voorbereiden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kun je niet beter even thuis blijven..
ditquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
ach, je weet hoe Shar is met cute en vooral apple stuff.
dit poitje, als t niet gaat gewoon lekker thuis onder de wol kruipenquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kun je niet beter even thuis blijven..
Behoorlijk.quote:
Kan thuis toch ook?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, druk op werk. Maandag workshop geven, Moet die nog voorbereiden.
Nee, niet echt. Ip restricties en zulksquote:
Uhh.. bedoel je niet Kerst?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:51 schreef wc-eend het volgende:
Zo.. eventjes naar de stad om een sint-cadeautje te kopen voor me kids
Verlate sintviering?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:51 schreef wc-eend het volgende:
Zo.. eventjes naar de stad om een sint-cadeautje te kopen voor me kids
die is echtquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Behoorlijk.
Hoe'st met jou en je nieuwe (inmiddels niet meer zo nieuwe) flatje?
Nou, verf enzo hoeft niet. Dat hadden we al gedaan. Ooitquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is bij jullie de babykamer al klaar?
Jaloeeeeeeeeersquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, verf enzo hoeft niet. Dat hadden we al gedaan. Ooit.
Vloer boven hebben we in een keer gedaan toen we erin trokken.
Dussuhh.. dit weekend nog even helemaal leeghalen (staat nu een box, vol met spullen en de kinderwagen en maxicosi enzo). Dat kan dan naar beneden.
Over anderhalve week komt het kamertje.
Bijna volledige casaquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die is echt![]()
![]()
, heb wel nog steeds veel gedoe met mijn vloer en hoop dat het snel opgelost word, maar verder is het dikke liefde daar
ik heb na morgen een week vrij, dus dan ga ik verder met meubels neerplompen en ik ga een dag met mamma weg voor lampen en weet ik et
dinsdag word inloopkast afgemaakt en badkamer zit er inmiddels ook in dus ben helemaal happy daar
Soort van met voorbedachte radequote:Op vrijdag 9 december 2011 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, verf enzo hoeft niet. Dat hadden we al gedaan. Ooit.
Vloer boven hebben we in een keer gedaan toen we erin trokken.
Dussuhh.. dit weekend nog even helemaal leeghalen (staat nu een box, vol met spullen en de kinderwagen en maxicosi enzo). Dat kan dan naar beneden.
Over anderhalve week komt het kamertje.
Hehe, ja een beetje wel. Al was het eerst een kamer met al het beddegoed enzo in een kast. En andere opslag. Oh en er stond een fitnessapparaat. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:59 schreef Solique het volgende:
Soort van met voorbedachte rade
Leuk vooruitzicht
* Sharana_LV bedenkt alvast een vluchtroute om baby te kidnappenquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:59 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, als ik es een dagje ga winkelen in Amsterdam met beeb dan bel ik je wel Shar.
Precies!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
* Sharana_LV bedenkt alvast een vluchtroute om baby te kidnappen
Jaaa leuk KuuksAltijd welkom
Plus voor shoppen kan ik je natuurlijk precies de juiste plekken wijzen
Altijd handig een extra kamer over hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hehe, ja een beetje wel. Al was het eerst een kamer met al het beddegoed enzo in een kast. En andere opslag. Oh en er stond een fitnessapparaat. Dat soort dingen.
Oh en natuurlijk komt er nog wat muurdecoratie op. Maar meer in de vorm van schilderijtjes dan verf of behang.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Haha Shar en haar liefde voor baby's
Oh dat ga ik onthouden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]... maar babys vinden mij ook altijd heel leuk! Ze stoppen altijd met huilen en zitten heel lief op schoot of spelen
We weten het al zelfs.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wil je van te voren ook al weten of het jongen/meisje wordt?
Haha de liefde is dus wederzijds. Ik het serieus nog nooit een baby op schoot gehad!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]... maar babys vinden mij ook altijd heel leuk! Ze stoppen altijd met huilen en zitten heel lief op schoot of spelen
Nope, kids komen morgenmiddag bij mij, et was nu of de week voor sinterklaas en dan is nu logischer... Als ik de kids vertel dat ik wakker werd van de week en er zak met kadootjes stond voor hun dan zijn ze super blij... Sint kwam speciaal voor hun langs papaquote:
Zo wat 'schappelijk' van je ex! Doet ze nog zo zuur?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:15 schreef wc-eend het volgende:
Met kerst zijn ze er trouwens wel normaal, tweede kerstdag komen ze en blijven ze logeren op derde kerstdag. Oud en nieuw komt waarschijnlijk alleen Thomas, Floortje bleef liever dan bij mama
Ja, ik heb gelukkig nog niks geks over mij van de kinderen gehoord.. dus het lijkt echt alleen vanuit mijn ex naar mij te komen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo wat 'schappelijk' van je ex! Doet ze nog zo zuur?
Nou vooruit een beetje credit voor haar dan. Want vaak zie je dat mensen elkaar dan zwart gaan maken bij de kinderen. Zo'n sneu gedrag vind ik dat!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja, ik heb gelukkig nog niks geks over mij van de kinderen gehoord.. dus het lijkt echt alleen vanuit mijn ex naar mij te komen...
omfg nicequote:Op vrijdag 9 december 2011 10:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We weten het al zelfs.
Zie smurf in sig..
quote:
Kussentje op je toetsenbord enquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:14 schreef Solique het volgende:
Stort nu al zowat in, maar een beetje slaap tekort
Ja, dat doet ze niet, gelukkigquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou vooruit een beetje credit voor haar dan. Want vaak zie je dat mensen elkaar dan zwart gaan maken bij de kinderen. Zo'n sneu gedrag vind ik dat!
Zou het zowat doenquote:
Goede date gehad dan??quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou het zowat doen
Werd wat langer wakker gehouden dan gepland.
Niet irl in ieder gevalquote:
Aaah, maar wel lekker zitten WA-en of iets? Goed bezig kerel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Poit op 09-12-2011 11:50:20 ]Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
WA, al vaker zelfs.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Aaah, maar wel lekker zitten WA-en of iets? Goed bezig kerel.
Wordt net een cappuccino neer gezetquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
KOFFIE
ben epic on-a-roll hier op t werk
wat voor winkel werk je eigen koei?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:38 schreef koei het volgende:
Wat een rotdag vandaagwas gisteren al verkouden, maar vandaag stroomt het bijna m'n neus uit. Al drie keer flink moeten niezen waarbij m'n halve gezicht onder zat... En juist vandaag zit ik de hele dag kassa, ik heb gewoon medelijden met mensen die bij mij afrekenen...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |