abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105354168
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

was maar een grapje schat _O- we delen eendje wel :9
Ik zorg wel voor een lekker toetje ;)
pi_105354204
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:15 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Oh had ik dat niet al gezegd, ik heb al weekend... tot en met maandag ;)

Maarja.. zaterdag met mijn kids sinterklaas vieren van 12:00 tot 16:00 :'( Daarna moeten ze alweer naar huis.. Mijn ex begon te zeiken over het 2012-schema, een berichtje met een dreigement van dat het me niks kon schelen als een advocaat mijn faillissement betekent zorgde ervoor dat ze stil bleef....
rot ex :r

kinderen O+ O+ O+
pi_105354211
Oehhh treesome!! :9~
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105354227
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oehhh treesome!! :9~
misschien vind eendje de pashokjes van de v&d ook wel heul leuk!
pi_105354255
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Je bedoelt die hokjes waar we altijd lingerie gaan passen?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105354286
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Je bedoelt die hokjes waar we altijd lingerie gaan passen?
DIE JA *O* *O*
pi_105354316
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik hou van shoppen :@ terwijl ik helemaal niks koop :P

En pashokjes :D
pi_105354324
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

DIE JA *O* *O*
Dan kan eendje mooie lingerie uitzoeken voor ons!!
pi_105354372
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:20 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik hou van shoppen :@ terwijl ik helemaal niks koop :P

En pashokjes :D
MANNEN DIE VAN SHOPPEN HOUDEN O+

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dan kan eendje mooie lingerie uitzoeken voor ons!!
oh jaaa kek *O* heerlijk dat mannen altijd vekeerde maten pakken _O-
pi_105354416
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

MANNEN DIE VAN SHOPPEN HOUDEN O+

[..]

oh jaaa kek *O* heerlijk dat mannen altijd vekeerde maten pakken _O-
Mannen die graag shoppen is idd baas!!
Dan moeten we mday meenemen want die weet onze maat wel ;)
pi_105354436
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Mannen die graag shoppen is idd baas!!
Dan moeten we mday meenemen want die weet ons maat wel ;)
oh had hij het bij jou goed gegokt dan? bij mij kan ie niet gokken ik had alles verstopt :D
pi_105354472
waar is mday eigenlijk?
pi_105354497
Ik ga gerust mee shoppen hoor, draag zelfs met plezier de tassen... Ik ben gewoon makkelijk... zolang iets gezellig is en leuk, dan kom ik wel gewoon :P
pi_105354527
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

oh had hij het bij jou goed gegokt dan? bij mij kan ie niet gokken ik had alles verstopt :D
Ja ;( Ik had niet in de gaten dat het over cupmaten ging en dat alle dames bezig waren met borsten bedenken. Ik zat heel onschuldig met Ross te kletsen terwijl het halve gezelschap mijn boobs aan het uitchecken was.
Maar ik ben nog niet echt overtuigd want ik heb wel een super gangbare maat, dus is wel een beetje te simpel om te raden.
pi_105354556
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:23 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga gerust mee shoppen hoor, draag zelfs met plezier de tassen... Ik ben gewoon makkelijk... zolang iets gezellig is en leuk, dan kom ik wel gewoon :P
Oh joh tassen dragen hoeft niet, dat doe ik zelf wel :)
pi_105354574
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja ;( Ik had niet in de gaten dat het over cupmaten ging en dat alle dames bezig waren met borsten bedenken. Ik zat heel onschuldig met Ross te kletsen terwijl het halve gezelschap mijn boobs aan het uitchecken was.
Maar ik ben nog niet echt overtuigd want ik heb wel een super gangbare maat, dus is wel een beetje te simpel om te raden.
lang leve grote sjaals _O- _O- _O-
pi_105354602
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

lang leve grote sjaals _O- _O- _O-
Ja helaas had ik een strak jurkje aan..
pi_105354610
verliefdheid O+

Ik ben nog nooit pats boem over de kop verliefd geweest eigenlijk. Meestal was het vriendschap die tot meer uitgroeide en daar heb je dat nou eenmaal niet mee. Mn huidige vriend kende ik vooraf ook niet, maar ook daar was het niet direct pats boem raak. Pas na de tweede date (eigenlijk al nummer drie als je de bruiloft meetelt) die ik eigenlijk meer uit praktische overwegingen heb gemaakt begon het wel een beetje te kriebelen en ik vind hem nu toch wel echt heel erg leuk en baal echt als ik hem een dag niet zie (al vind ik wat tijd voor mezelf hebben ook nog wel erg fijn). Je moet vrouwen dus ook gewoon een beetje een kans geven Poit!

En idd niks mis met verlegenheid bij mannen. Vind het ook wel wat hebben eigenlijk! Net als zo'n verlegen lachje O+ Maar het moet niet te gek worden, als je de woorden eruit moet trekken is het al snel een eenmalige date.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_105354679
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
waar is mday eigenlijk?
Die is heel druk aan het werk en op zoek naar een woning :(
pi_105354691
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:26 schreef koei het volgende:
verliefdheid O+

Ik ben nog nooit pats boem over de kop verliefd geweest eigenlijk. Meestal was het vriendschap die tot meer uitgroeide en daar heb je dat nou eenmaal niet mee. Mn huidige vriend kende ik vooraf ook niet, maar ook daar was het niet direct pats boem raak. Pas na de tweede date (eigenlijk al nummer drie als je de bruiloft meetelt) die ik eigenlijk meer uit praktische overwegingen heb gemaakt begon het wel een beetje te kriebelen en ik vind hem nu toch wel echt heel erg leuk en baal echt als ik hem een dag niet zie (al vind ik wat tijd voor mezelf hebben ook nog wel erg fijn). Je moet vrouwen dus ook gewoon een beetje een kans geven Poit!

En idd niks mis met verlegenheid bij mannen. Vind het ook wel wat hebben eigenlijk! Net als zo'n verlegen lachje O+ Maar het moet niet te gek worden, als je de woorden eruit moet trekken is het al snel een eenmalige date.
Nou precies! Ik ben ook maar 1 keer batsboem verliefd geweest en dat eindigde in drama. Veel liever leer ik iemand kennen en groeit dat langzaam uit in iets heel sterks.
pi_105354721
ik ben ook nooit gelijk in love, komt altijd na een tijdje!
pi_105354792
http://www.popularmechani(...)r-france-447-6611877

Dit gaat over die vlucht van Air France die 2 jaar geleden in zee is gestort, 228 mensen dood. Verhaal eromheen niet gelezen maar de voice recordings uit de cockpit... Koude rillingen op m'n rug, vreselijk dit...!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_105354809
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben ook nooit gelijk in love, komt altijd na een tijdje!
:Y
Bij mij en fruit zat er bijna 8 maanden tussen de eerste zoen en de dag dat we officieel een setje werden.
pi_105354844
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Bij mij en fruit zat er bijna 8 maanden tussen de eerste zoen en de dag dat we officieel een setje werden.
maar jullie zijn zo leuk samen O+
pi_105354883
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

pfff, dat is ook wel weer erg lang :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')