SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:![]()
Vooruit echt verliefd ben ik ook zelden geweest, maar iemand leuk vinden en die begin spanning is toch awesome?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben al zo fucking lang niet meer verliefd geweest dat ik het me maar lastig kan heugen..
Wrijf het er maar inquote:
Zie editquote:
Maar jij hebt de halve wereld achter je aan!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
meh ik voel me altijd nutteloos
dat welquote:Op donderdag 8 december 2011 20:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vooruit echt verliefd ben ik ook zelden geweest, maar iemand leuk vinden en die begin spanning is toch awesome?
Die spanning bedoel ik ook.. Laatste keer is weer ruim 4 jaar geleden en m'n hartje is nog aan het helen van de breuk..quote:Op donderdag 8 december 2011 20:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vooruit echt verliefd ben ik ook zelden geweest, maar iemand leuk vinden en die begin spanning is toch awesome?
Maar je bent tussendoor toch nog wel leuke chicks tegen gekomen die je een beetje kriebels in de buik bezorgde?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Die spanning bedoel ik ook.. Laatste keer is weer ruim 4 jaar geleden en m'n hartje is nog aan het helen van de breuk..
ik blijf nog steeds een nutteloos vriendinnetjequote:Op donderdag 8 december 2011 20:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar jij hebt de halve wereld achter je aan!
Leuke chicks zeker maar helaas geen kriebels als toen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar je bent tussendoor toch nog wel leuke chicks tegen gekomen die je een beetje kriebels in de buik bezorgde?
Wat is er nou weer nutteloos aan een mooie gezellige gamende vriendin? Ik zou er voor tekenenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik blijf nog steeds een nutteloos vriendinnetje
Bah dat is wel heel vervelend zegquote:Op donderdag 8 december 2011 20:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Die spanning bedoel ik ook.. Laatste keer is weer ruim 4 jaar geleden en m'n hartje is nog aan het helen van de breuk..
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tekent meequote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat is er nou weer nutteloos aan een mooie gezellige gamende vriendin? Ik zou er voor tekenen
Maar je moet het ook niet met zoiets heftigs als je laatste liefde vergelijken!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Leuke chicks zeker maar helaas geen kriebels als toen.
Nee, maar ook kleine kriebels niet..quote:Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar je moet het ook niet met zoiets heftigs als je laatste liefde vergelijken!
Niet nutteloos aan zo'n fijn gezelschap!! En dan ook nog awesome om naar te kijken!! Wat wil een kerel nog meer?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd fijn gezelschap, regelmatig als je wat leuks kan gaan doen kan ik wakker worden dat lichaam niet meewerkt en ik dus die dag niet weg kan, in de winter ben ik sowieso niets dus dan zijn werkdagen al te lang en slaap ik dus thuis enorm veel, dan nog niet te spreken over ziekenhuisbezoeken etcquote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet nutteloos aan zo'n fijn gezelschap!! En dan ook nog awesome om naar te kijken!! Wat wil een kerel nog meer?
dag mag altijdquote:Op donderdag 8 december 2011 21:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik wil wel met je uit... of weer Lasagna bij je komen etenof Guitar Hero
Waarom? Omdat je gezondheid niet altijd mee werkt en het daarom voor jou anders is dan voor meiden die geen lichaam hebben dat hen flink kan tegen werken?quote:
Geen problemen meequote:Op donderdag 8 december 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd fijn gezelschap, regelmatig als je wat leuks kan gaan doen kan ik wakker worden dat lichaam niet meewerkt en ik dus die dag niet weg kan, in de winter ben ik sowieso niets dus dan zijn werkdagen al te lang en slaap ik dus thuis enorm veel, dan nog niet te spreken over ziekenhuisbezoeken etc
Ja so what? Dan gaat je toekomstige liefde iets met zn maten doen of blijft lekker gezellig met je thuis om met je te gamen! Ik zie het probleem niet en iedere kerel die dat probleem wel ziet is jou niet waard!!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd fijn gezelschap, regelmatig als je wat leuks kan gaan doen kan ik wakker worden dat lichaam niet meewerkt en ik dus die dag niet weg kan, in de winter ben ik sowieso niets dus dan zijn werkdagen al te lang en slaap ik dus thuis enorm veel, dan nog niet te spreken over ziekenhuisbezoeken etc
qftquote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja so what? Dan gaat je toekomstige liefde iets met zn maten doen of blijft lekker gezellig met je thuis om met je te gamen! Ik zie het probleem niet en iedere kerel die dat probleem wel ziet is jou niet waard!!
Eigenlijk moet ik dan wel kokenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dag mag altijdmaar dan maak ik dit keer wel wat anders te eten
Dat is nou het probleem, ze gaan nooit weg met hun maten en dan voel ik mij weer schuldig omdat diegene door mij dan weer thuis blijftquote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja so what? Dan gaat je toekomstige liefde iets met zn maten doen of blijft lekker gezellig met je thuis om met je te gamen! Ik zie het probleem niet en iedere kerel die dat probleem wel ziet is jou niet waard!!
toetjes ben je goed inquote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dan wel kokenOf zal ik weer een heerlijk toetje meenemen
dit is zeker waard eendje!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En mannen er is helemaal niets mis met verlegen worden als je bij een meisje bent die je leuk vind. Is het grootste compliment dat je een meisje kan geven!!
Dan kook je een vriezer, mieter je die nokvol met eten voor als je dan een keer geen boodschappen kan doen. En als je vriend niet weg gaat terwijl jij duidelijk aangeeft dat het geen probleem is dan hoef je je toch geen blok aan zijn been te voelen!! Hij kiest er voor om bij jou te zien, nou dan moet hij ook niet achteraf gaan zeuren.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem, ze gaan nooit weg met hun maten en dan voel ik mij weer schuldig omdat diegene door mij dan weer thuis blijftik wil gewoon nooit een blok aan een been zijn, ik kan soms een dag thus zitten en als je
dan thuis komt en je hebt de hele dag niets kunnen doen en diegene moet dan nog de deur uit om boodschappen te doen ofzo dan voel ik me zo useless
![]()
issues i haz them
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Lotje, je bent echt de koningin van mensen weer helemaal blij en gelukkig maken
Je hebt het geeneens over mij en ik voel al de liefde en vriendschap stralen!
Je moet gewoon tegen de juiste man aanlopenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
vriendjes maken er trouwens nooit een probleem van, ik welik moet gewoon ooit mijn trots eens opzij gooien, maar dat gebeurd maar niet
ik mag eigenlijk niet eens fulltime werken
mja ik moet zelf ook gewoon meer accepteren dat ik nou eenmaal zo ben, maar ughquote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je moet gewoon tegen de juiste man aanlopendan zijn dit allemaal geen problemen meer! En dat komt 100 % zeker goed!
Ik zie geen problemenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem, ze gaan nooit weg met hun maten en dan voel ik mij weer schuldig omdat diegene door mij dan weer thuis blijftik wil gewoon nooit een blok aan een been zijn, ik kan soms een dag thus zitten en als je
dan thuis komt en je hebt de hele dag niets kunnen doen en diegene moet dan nog de deur uit om boodschappen te doen ofzo dan voel ik me zo useless
![]()
issues i haz them
Ik zal er binnenkort aan denken als ik al stotterend en hakkelend het meisje mee uit vraagquote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En mannen er is helemaal niets mis met verlegen worden als je bij een meisje bent die je leuk vind. Is het grootste compliment dat je een meisje kan geven!!
mja meestal zeuren ze ook niet, het is meer wat in mijn hoofd zitquote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan kook je een vriezer, mieter je die nokvol met eten voor als je dan een keer geen boodschappen kan doen. En als je vriend niet weg gaat terwijl jij duidelijk aangeeft dat het geen probleem is dan hoef je je toch geen blok aan zijn been te voelen!! Hij kiest er voor om bij jou te zien, nou dan moet hij ook niet achteraf gaan zeuren.
Dat hoeft toch ook niet van de een op de andere dag? Komt vanzelf wel! Niet zo streng voor jezelf zijn meisje!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik moet zelf ook gewoon meer accepteren dat ik nou eenmaal zo ben, maar ugh
Dit dus! En kom op Shar, net alsof er voor jou geen vent isquote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou direct ja zeggen (of ja als ik fruit niet zou hebben that isquote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik zal er binnenkort aan denken als ik al stotterend en hakkelend het meisje mee uit vraag
JE BENT MIJN ZUS!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou direct ja zeggen (of ja als ik fruit niet zou hebben that is)
Ja nee dat zegi k nou ook weer niet, ik moet zelf gewoon mijn issues aan de kant zettenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit dus! En kom op Shar, net alsof er voor jou geen vent is
Nog plannen?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
maar nu genoeg over mij! nog 1 dag tot weekend
Oh sorry.. Ehm als ik niet met fruit zou zijn en shar en jij elkaar niet zagen staan. Dan zou ik ja zeggen!!quote:
Oh had ik dat niet al gezegd, ik heb al weekend... tot en met maandagquote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
maar nu genoeg over mij! nog 1 dag tot weekend
was maar een grapje schatquote:Op donderdag 8 december 2011 21:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh sorry.. Ehm als ik niet met fruit zou zijn en shar en jij elkaar niet zagen staan. Dan zou ik ja zeggen!!
Zo beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |