qftquote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja so what? Dan gaat je toekomstige liefde iets met zn maten doen of blijft lekker gezellig met je thuis om met je te gamen! Ik zie het probleem niet en iedere kerel die dat probleem wel ziet is jou niet waard!!
Eigenlijk moet ik dan wel kokenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dag mag altijdmaar dan maak ik dit keer wel wat anders te eten
Dat is nou het probleem, ze gaan nooit weg met hun maten en dan voel ik mij weer schuldig omdat diegene door mij dan weer thuis blijftquote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja so what? Dan gaat je toekomstige liefde iets met zn maten doen of blijft lekker gezellig met je thuis om met je te gamen! Ik zie het probleem niet en iedere kerel die dat probleem wel ziet is jou niet waard!!
toetjes ben je goed inquote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dan wel kokenOf zal ik weer een heerlijk toetje meenemen
dit is zeker waard eendje!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En mannen er is helemaal niets mis met verlegen worden als je bij een meisje bent die je leuk vind. Is het grootste compliment dat je een meisje kan geven!!
Dan kook je een vriezer, mieter je die nokvol met eten voor als je dan een keer geen boodschappen kan doen. En als je vriend niet weg gaat terwijl jij duidelijk aangeeft dat het geen probleem is dan hoef je je toch geen blok aan zijn been te voelen!! Hij kiest er voor om bij jou te zien, nou dan moet hij ook niet achteraf gaan zeuren.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem, ze gaan nooit weg met hun maten en dan voel ik mij weer schuldig omdat diegene door mij dan weer thuis blijftik wil gewoon nooit een blok aan een been zijn, ik kan soms een dag thus zitten en als je
dan thuis komt en je hebt de hele dag niets kunnen doen en diegene moet dan nog de deur uit om boodschappen te doen ofzo dan voel ik me zo useless
![]()
issues i haz them
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Lotje, je bent echt de koningin van mensen weer helemaal blij en gelukkig maken
Je hebt het geeneens over mij en ik voel al de liefde en vriendschap stralen!
Je moet gewoon tegen de juiste man aanlopenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
vriendjes maken er trouwens nooit een probleem van, ik welik moet gewoon ooit mijn trots eens opzij gooien, maar dat gebeurd maar niet
ik mag eigenlijk niet eens fulltime werken
mja ik moet zelf ook gewoon meer accepteren dat ik nou eenmaal zo ben, maar ughquote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je moet gewoon tegen de juiste man aanlopendan zijn dit allemaal geen problemen meer! En dat komt 100 % zeker goed!
Ik zie geen problemenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem, ze gaan nooit weg met hun maten en dan voel ik mij weer schuldig omdat diegene door mij dan weer thuis blijftik wil gewoon nooit een blok aan een been zijn, ik kan soms een dag thus zitten en als je
dan thuis komt en je hebt de hele dag niets kunnen doen en diegene moet dan nog de deur uit om boodschappen te doen ofzo dan voel ik me zo useless
![]()
issues i haz them
Ik zal er binnenkort aan denken als ik al stotterend en hakkelend het meisje mee uit vraagquote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En mannen er is helemaal niets mis met verlegen worden als je bij een meisje bent die je leuk vind. Is het grootste compliment dat je een meisje kan geven!!
mja meestal zeuren ze ook niet, het is meer wat in mijn hoofd zitquote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan kook je een vriezer, mieter je die nokvol met eten voor als je dan een keer geen boodschappen kan doen. En als je vriend niet weg gaat terwijl jij duidelijk aangeeft dat het geen probleem is dan hoef je je toch geen blok aan zijn been te voelen!! Hij kiest er voor om bij jou te zien, nou dan moet hij ook niet achteraf gaan zeuren.
Dat hoeft toch ook niet van de een op de andere dag? Komt vanzelf wel! Niet zo streng voor jezelf zijn meisje!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik moet zelf ook gewoon meer accepteren dat ik nou eenmaal zo ben, maar ugh
Dit dus! En kom op Shar, net alsof er voor jou geen vent isquote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou direct ja zeggen (of ja als ik fruit niet zou hebben that isquote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik zal er binnenkort aan denken als ik al stotterend en hakkelend het meisje mee uit vraag
JE BENT MIJN ZUS!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou direct ja zeggen (of ja als ik fruit niet zou hebben that is)
Ja nee dat zegi k nou ook weer niet, ik moet zelf gewoon mijn issues aan de kant zettenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit dus! En kom op Shar, net alsof er voor jou geen vent is
Nog plannen?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
maar nu genoeg over mij! nog 1 dag tot weekend
Oh sorry.. Ehm als ik niet met fruit zou zijn en shar en jij elkaar niet zagen staan. Dan zou ik ja zeggen!!quote:
Oh had ik dat niet al gezegd, ik heb al weekend... tot en met maandagquote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
maar nu genoeg over mij! nog 1 dag tot weekend
was maar een grapje schatquote:Op donderdag 8 december 2011 21:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh sorry.. Ehm als ik niet met fruit zou zijn en shar en jij elkaar niet zagen staan. Dan zou ik ja zeggen!!
Zo beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |