abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105353520
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja so what? Dan gaat je toekomstige liefde iets met zn maten doen of blijft lekker gezellig met je thuis om met je te gamen! Ik zie het probleem niet en iedere kerel die dat probleem wel ziet is jou niet waard!!
qft
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_105353527
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

dag mag altijd :D maar dan maak ik dit keer wel wat anders te eten ;)
Eigenlijk moet ik dan wel koken :P Of zal ik weer een heerlijk toetje meenemen :P
pi_105353596
quote:

[..]

Ja so what? Dan gaat je toekomstige liefde iets met zn maten doen of blijft lekker gezellig met je thuis om met je te gamen! Ik zie het probleem niet en iedere kerel die dat probleem wel ziet is jou niet waard!!
Dat is nou het probleem, ze gaan nooit weg met hun maten en dan voel ik mij weer schuldig omdat diegene door mij dan weer thuis blijft :r ik wil gewoon nooit een blok aan een been zijn, ik kan soms een dag thus zitten en als je O+ dan thuis komt en je hebt de hele dag niets kunnen doen en diegene moet dan nog de deur uit om boodschappen te doen ofzo dan voel ik me zo useless :r :r issues i haz them :')
pi_105353607
En mannen er is helemaal niets mis met verlegen worden als je bij een meisje bent die je leuk vind. Is het grootste compliment dat je een meisje kan geven!!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105353620
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik dan wel koken :P Of zal ik weer een heerlijk toetje meenemen :P
toetjes ben je goed in _O_
pi_105353625
Lotje, je bent echt de koningin van mensen weer helemaal blij en gelukkig maken :D
Je hebt het geeneens over mij en ik voel al de liefde en vriendschap stralen! ^O^
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_105353629
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En mannen er is helemaal niets mis met verlegen worden als je bij een meisje bent die je leuk vind. Is het grootste compliment dat je een meisje kan geven!!
dit is zeker waard eendje!
pi_105353670
vriendjes maken er trouwens nooit een probleem van, ik wel :') ik moet gewoon ooit mijn trots eens opzij gooien, maar dat gebeurd maar niet :r ik mag eigenlijk niet eens fulltime werken :')
pi_105353691
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dat is nou het probleem, ze gaan nooit weg met hun maten en dan voel ik mij weer schuldig omdat diegene door mij dan weer thuis blijft :r ik wil gewoon nooit een blok aan een been zijn, ik kan soms een dag thus zitten en als je O+ dan thuis komt en je hebt de hele dag niets kunnen doen en diegene moet dan nog de deur uit om boodschappen te doen ofzo dan voel ik me zo useless :r :r issues i haz them :')
Dan kook je een vriezer, mieter je die nokvol met eten voor als je dan een keer geen boodschappen kan doen. En als je vriend niet weg gaat terwijl jij duidelijk aangeeft dat het geen probleem is dan hoef je je toch geen blok aan zijn been te voelen!! Hij kiest er voor om bij jou te zien, nou dan moet hij ook niet achteraf gaan zeuren.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105353725
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Lotje, je bent echt de koningin van mensen weer helemaal blij en gelukkig maken :D
Je hebt het geeneens over mij en ik voel al de liefde en vriendschap stralen! ^O^
:@ *;
pi_105353783
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
vriendjes maken er trouwens nooit een probleem van, ik wel :') ik moet gewoon ooit mijn trots eens opzij gooien, maar dat gebeurd maar niet :r ik mag eigenlijk niet eens fulltime werken :')
Je moet gewoon tegen de juiste man aanlopen :Y dan zijn dit allemaal geen problemen meer! En dat komt 100 % zeker goed!
pi_105353810
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Je moet gewoon tegen de juiste man aanlopen :Y dan zijn dit allemaal geen problemen meer! En dat komt 100 % zeker goed!
mja ik moet zelf ook gewoon meer accepteren dat ik nou eenmaal zo ben, maar ugh :r
pi_105353818
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik zie geen problemen :P
pi_105353859
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zal er binnenkort aan denken als ik al stotterend en hakkelend het meisje mee uit vraag :P
pi_105353877
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dan kook je een vriezer, mieter je die nokvol met eten voor als je dan een keer geen boodschappen kan doen. En als je vriend niet weg gaat terwijl jij duidelijk aangeeft dat het geen probleem is dan hoef je je toch geen blok aan zijn been te voelen!! Hij kiest er voor om bij jou te zien, nou dan moet hij ook niet achteraf gaan zeuren.
mja meestal zeuren ze ook niet, het is meer wat in mijn hoofd zit ;(
pi_105353881
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

mja ik moet zelf ook gewoon meer accepteren dat ik nou eenmaal zo ben, maar ugh :r
Dat hoeft toch ook niet van de een op de andere dag? Komt vanzelf wel! Niet zo streng voor jezelf zijn meisje!
pi_105353925
quote:

[..]

Dit dus! En kom op Shar, net alsof er voor jou geen vent is :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105353929
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik zal er binnenkort aan denken als ik al stotterend en hakkelend het meisje mee uit vraag :P
Ik zou direct ja zeggen (of ja als ik fruit niet zou hebben that is ;) )
pi_105353985
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik zou direct ja zeggen (of ja als ik fruit niet zou hebben that is ;) )
JE BENT MIJN ZUS!
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dit dus! En kom op Shar, net alsof er voor jou geen vent is :)
Ja nee dat zegi k nou ook weer niet, ik moet zelf gewoon mijn issues aan de kant zetten :')
pi_105353997
maar nu genoeg over mij! nog 1 dag tot weekend *O*
pi_105354048
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog plannen?
pi_105354080
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nog plannen?
uitslapen en schaatsen :9 pannekoeken bakken!!!!1einz :D
pi_105354085
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

JE BENT MIJN ZUS!

Oh sorry.. Ehm als ik niet met fruit zou zijn en shar en jij elkaar niet zagen staan. Dan zou ik ja zeggen!!
Zo beter?
pi_105354127
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh had ik dat niet al gezegd, ik heb al weekend... tot en met maandag ;)

Maarja.. zaterdag met mijn kids sinterklaas vieren van 12:00 tot 16:00 :'( Daarna moeten ze alweer naar huis.. Mijn ex begon te zeiken over het 2012-schema, een berichtje met een dreigement van dat het me niks kon schelen als een advocaat mijn faillissement betekent zorgde ervoor dat ze stil bleef....
pi_105354140
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oh sorry.. Ehm als ik niet met fruit zou zijn en shar en jij elkaar niet zagen staan. Dan zou ik ja zeggen!!
Zo beter?
was maar een grapje schat _O- we delen eendje wel :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')