abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105352943

pOIT.JPG
Naam: Poit
Functie: Pater familias van de GAM SC
Omschrijving: Viefje / Bier / Dubstep / Womanizer / Schrik van Goudase bontkraagjes.

movingavatar.gif
Naam:: Rossdale
Functie: Propper
Omschrijving: Spanky bestelen / Niet snurken in zijn slaap / Vrouwen naar de GAM SC lokken / Lievelingetje van FOK!crew

Naam: Koei
Functie: Koningin van de GAM SC
Omschrijving: Jonge woudloper / Verliezen met softball / Inlikken bij FOK!games-crew

PJharvey.jpg
Naam: Pettigrew81
Functie: BBQ-king / Pillendokter
Omschrijving: Koken / Bakken / Braden / Nee niet die De_Kok / aanstekelijk lachje

temp.gif
Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden

angel.gif
Naam: Tain
Functie: Linkerhand van Poit
Omschrijving: Avatars met wiebeltietjes / Krakkemikkige knieën / "hardwerkende" ambtenaar

demo2.JPG
Naam: SpankmasterC
Functie: Zanger
Omschrijving: Freddy Mercury / Spiegoloog / Rare voorliefde voor PC hardware / Berijdt skippyballen

ffsnel.jpg
Naam: Misan
Functie: Fashiongoeroe
Omschrijving: Draagt kraagjes en polo's / Voorliefde voor lelijke Nederlandse modellen / Woont in Nebo-city

Mickey.png
Naam: Nebo
Functie: Womanizer in wording
Omschrijving: IKEA-bouwpakket verkoper / Tequila-koning / Vraagt tel.nr. van meisje uit dierenwinkel en belt daarna niet / Doet het met een pakje boter

Meisje_ava2.jpg
Naam: GameBabe
Functie: Sexbeest
Omschrijving: Slaaf van Poit & De_Kok / Maakt games / Eet alleen konijnenvoer

Fok%20usericon.jpg
Naam: Reintji
Functie: Cliniclown
Omschrijving: X-rays / Volle bos haar / Kan appels en peren vergelijken / Terug!

1250262752987.gif
Naam: RitseB
Functie: Carrière-beest
Omschrijving: Jonkie / Heeft zich binnen korte tijd omhooggeneukt tot Manager Games / Heeft (beg/h)eerlijk zusje / Woont bij een AZC

film0.GIF
Naam: Gamer_V
Functie: Iets randoms wat begint met een V
Omschrijving: Kipgezicht / Hoedendrager / Kotsen zonder dat andere mensen het doorhebben / Koopt breezers

rabbit12.jpeg
Naam: badboynova
Functie: Kinderverwek-koning
Omschrijving: Wordt tijdens het gamen afgeleid door half strippende vriendin / Stiekem best een lieverd i.p.v. een badboy

quick.gif
Naam: Nick-GizMo
Functie: Schimmig karakter
Omschrijving: Altijd op de hoogte van de laatste illegale handelingen / Komt niet opdagen op meets

pinguin.jpg
Naam: Pheno
Functie: Reisleider
Omschrijving: Vaker in Japan dan in Nederland / Dumpt zijn vrouw bij zijn ouders om naar een meet te gaan / Pinguïn-fan

Untitled-2.gif
Naam: Frankii
Functie: Muzikant
Omschrijving: Laat meiden soppen met zijn gitaar / Staat ook wel bekend als Drankii / Krullenbol / Plast tegen openbare toiletten ipv er in

ikilluachmed.png
Naam: Solique
Functie: Platennerd
Omschrijving: Houdt van muziek / Verdedigt graag forten / Huppelt van SC naar SC

KDS2.gif
Naam: Kuukske
Functie: Breda promobabe
Omschrijving: Is van Fallen / Adoreert Rossdale / Is gewoon lief

zomfg_schmink.png
Naam: Kn0x
Functie: Topicopener 2e klasse
Omschrijving: houdt van make up, tier en bieten, stiekem spelletjes spelen

1up.png
Naam: SuperFruitig
Functie: Mooie vrouwen naar de slowchat lokken
Omschrijving: Beste paardengame ooit gemaakt, houdt stiekem toch van facebook, heeft de meest sexy baas OOIT

mieoors.jpg
Naam: Lotje-Plusone
Functie: Personal Trainer v/d SC
Omschrijving: Laat mensen gezond doen / Heeft meest sexy vriendje OOIT / Laat datzelfde vriendje geen TV kopen.

untitled.JPG
Naam: Sharana_LV
Functie: Diva van de SC
Omschrijving: Jessica Rabbit, Redhead, LA, M&M's, GirlyNerd

Diehard3%20copy.gif
Naam: Mday
Functie: Boothbabe magnet
Omschrijving: Voorzitter anticursiviteit, pc-gaming ' :') '-fanatic en weet ook zijn eigen cupmaat in te schatten

wc_eend.jpg
Naam: wc-eend
Functie: Verzorger van de SC
Omschrijving: Niet de "wij van" variant. Fan van vechtende (man)wijven in strakke pakjes. Smeekt al jaren om een plekje in de OP.

SPOILER: in memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!

De OP is hier te vinden.... :D

- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten

Het officiele GAM SC anthem:

Mascotte van de GAM SC:
pi_105352954
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik ben al zo fucking lang niet meer verliefd geweest dat ik het me maar lastig kan heugen..
Vooruit echt verliefd ben ik ook zelden geweest, maar iemand leuk vinden en die begin spanning is toch awesome?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105352976
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in ;(
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_105352982
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Verliefd zijn is toch leuk?
meh ik voel me altijd nutteloos :')
pi_105352993
NAAMTOPIC O+
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105353004
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:53 schreef Poit het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in ;(
Zie edit :P
pi_105353031
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

meh ik voel me altijd nutteloos :')
Maar jij hebt de halve wereld achter je aan!
pi_105353039
quote:

[..]

Vooruit echt verliefd ben ik ook zelden geweest, maar iemand leuk vinden en die begin spanning is toch awesome?
dat wel :Y
pi_105353040
quote:

[..]

Die spanning bedoel ik ook.. Laatste keer is weer ruim 4 jaar geleden en m'n hartje is nog aan het helen van de breuk..
pi_105353090
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Die spanning bedoel ik ook.. Laatste keer is weer ruim 4 jaar geleden en m'n hartje is nog aan het helen van de breuk..
Maar je bent tussendoor toch nog wel leuke chicks tegen gekomen die je een beetje kriebels in de buik bezorgde?
pi_105353106
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Maar jij hebt de halve wereld achter je aan!
ik blijf nog steeds een nutteloos vriendinnetje
pi_105353116
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Maar je bent tussendoor toch nog wel leuke chicks tegen gekomen die je een beetje kriebels in de buik bezorgde?
Leuke chicks zeker maar helaas geen kriebels als toen.
pi_105353139
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Wat is er nou weer nutteloos aan een mooie gezellige gamende vriendin? Ik zou er voor tekenen :Y
pi_105353159
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Bah dat is wel heel vervelend zeg ;(
pi_105353166
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef Poit het volgende:

[..]

Wat is er nou weer nutteloos aan een mooie gezellige gamende vriendin? Ik zou er voor tekenen :Y
Tekent mee
pi_105353234
Neh irl is t wel anders :N
pi_105353246
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Poit het volgende:

[..]

Leuke chicks zeker maar helaas geen kriebels als toen.
Maar je moet het ook niet met zoiets heftigs als je laatste liefde vergelijken!
pi_105353292
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Maar je moet het ook niet met zoiets heftigs als je laatste liefde vergelijken!
Nee, maar ook kleine kriebels niet..
pi_105353295
quote:

[..]

Niet nutteloos aan zo'n fijn gezelschap!! En dan ook nog awesome om naar te kijken!! Wat wil een kerel nog meer?
pi_105353336
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil wel met je uit... of weer Lasagna bij je komen eten :) of Guitar Hero :P
pi_105353362
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Niet nutteloos aan zo'n fijn gezelschap!! En dan ook nog awesome om naar te kijken!! Wat wil een kerel nog meer?
Ik ben niet altijd fijn gezelschap, regelmatig als je wat leuks kan gaan doen kan ik wakker worden dat lichaam niet meewerkt en ik dus die dag niet weg kan, in de winter ben ik sowieso niets dus dan zijn werkdagen al te lang en slaap ik dus thuis enorm veel, dan nog niet te spreken over ziekenhuisbezoeken etc :r
pi_105353380
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:00 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik wil wel met je uit... of weer Lasagna bij je komen eten :) of Guitar Hero :P
dag mag altijd :D maar dan maak ik dit keer wel wat anders te eten ;)
pi_105353411
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom? Omdat je gezondheid niet altijd mee werkt en het daarom voor jou anders is dan voor meiden die geen lichaam hebben dat hen flink kan tegen werken?
Beetje kerel moet daar wel tegen kunnen!! Kom nou, dan past ie zich maar een beetje aan! Je hebt meer dan genoeg goede eigenschappen die al die andere meiden niet hebben!!
pi_105353485
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik ben niet altijd fijn gezelschap, regelmatig als je wat leuks kan gaan doen kan ik wakker worden dat lichaam niet meewerkt en ik dus die dag niet weg kan, in de winter ben ik sowieso niets dus dan zijn werkdagen al te lang en slaap ik dus thuis enorm veel, dan nog niet te spreken over ziekenhuisbezoeken etc :r
Geen problemen mee :P
pi_105353487
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja so what? Dan gaat je toekomstige liefde iets met zn maten doen of blijft lekker gezellig met je thuis om met je te gamen! Ik zie het probleem niet en iedere kerel die dat probleem wel ziet is jou niet waard!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')