Het is er kortom eentje met jetsers die in je geheugen gegrift blijven! Nicequote:Op donderdag 8 december 2011 18:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee niet van de BHV en geen idee of er een klik is, ze werkt op een andere afdeling waar ik eigenlijk nooit kom... Af en toe hebben we wel een praatje maar das meer als ik haar gewoon tegenkom in de wandelgang...
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is er kortom eentje met jetsers die in je geheugen gegrift blijven! Nice
Aparte omschrijving, maar je hebt dus een nieuwe prooi uitgezochtquote:Op donderdag 8 december 2011 18:12 schreef wc-eend het volgende:
Ze is zo'n spookmeisje... zo iemand die weinig opvalt maar altijd in gedachten blijft hangen
Ja ik kan het niet omschrijvenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Aparte omschrijving, maar je hebt dus een nieuwe prooi uitgezocht
Ik snap wel wat je bedoelt, ben je gewoon een beetje aan het pestenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet omschrijven
Zo'n meisje dat niet luidruchtig of bijzonder aanwezig is, maar als je haar wat vaker ziet blijft ze door je gedachten spoken
Ik ben hier zo slecht in
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, ben je gewoon een beetje aan het pesten
Hahaha nee je bent al de 3e vandaag die het vraagt.quote:
Op iemand verliefd zijn is ook lastig, al die onzekerheid en verlies van controle over jezelf, helemaal niet mijn dingquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet omschrijven
Zo'n meisje dat niet luidruchtig of bijzonder aanwezig is, maar als je haar wat vaker ziet blijft ze door je gedachten spoken
Ik ben hier zo slecht in
daarkomtzedaarkomtZEDAARKOMTZE OHNEEIKPOEPINM'NBROEK!!!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:32 schreef GameBabe het volgende:
Pff voor de vierde dag deze week laat thuis
[..]
Op iemand verliefd zijn is ook lastig, al die onzekerheid en verlies van controle over jezelf, helemaal niet mijn ding
pff ik ben extreem slecht in verliefd zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 20:32 schreef GameBabe het volgende:
Pff voor de vierde dag deze week laat thuis
[..]
Op iemand verliefd zijn is ook lastig, al die onzekerheid en verlies van controle over jezelf, helemaal niet mijn ding
quote:
Ik ben al zo fucking lang niet meer verliefd geweest dat ik het me maar lastig kan heugen..quote:
Je bent toch verliefd op Shar?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben al zo fucking lang niet meer verliefd geweest dat ik het me maar lastig kan heugen..
Nou... tjah... uhm..quote:
Jaaaa, tuurlijk! Da's waar! Maar stiekem hou ik enorm veel van d'r. Daarom zijn we verloofdquote:
Maar dat is toch niet erg? Ik zou het heel leuk vinden als een man mij zo leuk vind dat hij er dit soort gedrag van gaat vertonenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nou... tjah... uhm..
Ik klap dicht.. of ga raar stotteren en kom niet meer uit me woorden... daarnaast gepaard met nog meer onzekerheid...
Nee... niet echt...
Je hoeft niet onzeker te zijn, je bent een hardstikke leuke en gezellige jongenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nou... tjah... uhm..
Ik klap dicht.. of ga raar stotteren en kom niet meer uit me woorden... daarnaast gepaard met nog meer onzekerheid...
Nee... niet echt...
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaaaa, tuurlijk! Da's waar! Maar stiekem hou ik enorm veel van d'r. Daarom zijn we verloofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |