Ja, blijft belachelijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:44 schreef Poit het volgende:
[..]
ach so, ik zie het..
Ondanks dat het me geen reet scheelt of ajax wint of verliest blijf ik het belachelijk vinden dat op dergelijke wedstrijden alleen gerekend wordt op scheidsrechters..
Lotjequote:
quote:
Hey snoesje, hoe is het met je? En hoe is het met je inloop kast?quote:
Alsof het leeft inderdaadquote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe is het met je inloopkast......
Vrouwen
Jij geen man-cave dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Vrouwen
Ja, vorige week werd er een stuk van de inloopkast gemaakt daarom vraag ik het!quote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Vrouwen
Kruipruimtequote:
quote:
Oud filmpje met nieuwe titelquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:47 schreef Solique het volgende:
Ben ik de enige die begrijpt dat dit voor vrouwen wel van belang is
* Solique maakt zich maar snel uit de voeten
Neuh, heb ook een inloopkast gemaakt voor het vrouwtje. Dolblij met een ruimte van 7m2 zonder ramen, een forse Pax kast met schuifdeuren en schoenenrekken, ladekasten met prularia en een mans hoge spiegel.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:47 schreef Solique het volgende:
Stiekem best wel ja. Fucking slecht geslapenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg Poit heb je een slechte dag?
heel mijn huis is een inloopkast annex game walhallaquote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Neuh, heb ook een inloopkast gemaakt voor het vrouwtje. Dolblij met een ruimte van 7m2 zonder ramen, een forse Pax kast met schuifdeuren en schoenenrekken, ladekasten met prularia en een mans hoge spiegel.
---------------------------------------------------------------------------------------- +
Resultaat: mancave met interwebz, games en studieruimte. #winning
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Neuh, heb ook een inloopkast gemaakt voor het vrouwtje. Dolblij met een ruimte van 7m2 zonder ramen, een forse Pax kast met schuifdeuren en schoenenrekken, ladekasten met prularia en een mans hoge spiegel.
---------------------------------------------------------------------------------------- +
Vorige week ging niet door maar het staat nu voor aanstaande dinsdagquote:Op donderdag 8 december 2011 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hey snoesje, hoe is het met je? En hoe is het met je inloop kast?(JALOERS!!!!!)
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:47 schreef Solique het volgende:
aaah lieeeef!quote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Kun je zien hoe makkelijk je een vrouw blij kunt makenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
quote:
quote:
Kijk, perfect opgelost voor beiden.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
quote:
Aha! Dus jij host een midwinter GAM SC meet incluus groteske hoeveelheden gerstennat, bittere ballen en vlammende vlammetjes?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
heel mijn huis is een inloopkast annex game walhalla
Jahoor, wil ik best doenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
Aha! Dus jij host een midwinter GAM SC meet incluus groteske hoeveelheden gerstennat, bittere ballen en vlammende vlammetjes?
Ah is toch gezellig met zn alle in een knusse inloopkast!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Jahoor, wil ik best doenAl heb ik geen frituur en dat wil ik zo houden ook. Daarnaast is mijn woning ook het formaat van een inloopkast dus als er net zoveel animo voor die meat (haha) is als de laatste meet dan wordt het errug krapjens..
Oh, en Ross, ik kwam laatst je briefje nog tegen waarin je aangaf last te hebben van muggen of iets?
Dat zekerquote:Op donderdag 8 december 2011 11:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah is toch gezellig met zn alle in een knusse inloopkast!
Gaat bij mij niet werkenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
gewoon iedereen in huis proppen, kan best!
Waarom niet?quote:
Huur 1 kamer waar het met 3 mensen al vol zit. Rest van huis is van mijn oudersquote:
Gewoon een kwestie van harder proppen!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Huur 1 kamer waar het met 3 mensen al vol zit. Rest van huis is van mijn ouders
Wacht nog op aanbod voor huur (kan ik nog wel wat jaren wachten) of koop (geld is dan wel belangrijk)
Waarom zie ik dat niet als geslaagd voor me.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van harder proppen!
Nou shar neemt al bijna geen ruimte in en gamebabe ook niet. Als we snel zijn dan past Kuuk er ook nog met gemak bijquote:Op donderdag 8 december 2011 12:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Huur 1 kamer waar het met 3 mensen al vol zit. Rest van huis is van mijn ouders
Wacht nog op aanbod voor huur (kan ik nog wel wat jaren wachten) of koop (geld is dan wel belangrijk)
Dat zijn dan alleen de dames, mag ook hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 12:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou shar neemt al bijna geen ruimte in en gamebabe ook niet. Als we snel zijn dan past Kuuk er ook nog met gemak bij
Water?? Water?? BIERRRRRquote:Op donderdag 8 december 2011 12:24 schreef wc-eend het volgende:
Er komt bij mij nog wel een house warming sc meet maar alleen zodra ik er water heb...
oh dankjewel schattiequote:Op donderdag 8 december 2011 12:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shar, jou foto![]()
![]()
![]()
Zo pretty!! En een hele mooie jurk! (of top maar ik ga er even vanuit dat het een jurkje is)
Hmm die heb ik net ook gezienquote:
komt uit het shjn topicquote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm die heb ik net ook gezien
Ja graag!! Was dat de jurk die je met de bruiloft aanhad?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dankjewel schattie
heb nog wel een foto ergens met de hele jurk als je em wilt zien
Yesquote:Op donderdag 8 december 2011 13:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja graag!! Was dat de jurk die je met de bruiloft aanhad?
Is deze wel toepasselijk voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Is deze wel toepasselijk voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
alleen praten we daar nog steeds over drank tieten boeren scheten laten etc als mannen bij zijn![]()
Geen idee, kom niet in het topic.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
alleen praten we daar nog steeds over drank tieten boeren scheten laten etc als mannen bij zijn
Katten zijn de leukste beesten om te irriterenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heerlijk wat voor stomme dingen je met katten kunt doen
quote:
quote:
Ja die ken ik, maar de video die ik daarna tegen kwam :quote:
Dit dus! ook klaar met werken en ook de kroeg inquote:Op donderdag 8 december 2011 16:38 schreef Solique het volgende:
Klaar met werken, tijd om de kroeg in te gaan.![]()
Mooi spul!quote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef wc-eend het volgende:
Het meisje dat ik leuk vind blijkt net een week vrijgezel te zijnover paar weekjes maar eens kijken of ze interesse heeft in een drankje...
profiteer er van zolang het kanquote:Op donderdag 8 december 2011 17:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mooi spul!
Maar pas wel op, mensen die net uit een lange relatie komen hebben de neiging om een paar weken/maanden te gaan sletten...! (al hoeft dat niet volledig negatief te zijn natuurlijk)
FOTO!quote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef wc-eend het volgende:
Het meisje dat ik leuk vind blijkt net een week vrijgezel te zijnover paar weekjes maar eens kijken of ze interesse heeft in een drankje...
Het was niet haar keus om vrijgezel te worden, dusquote:Op donderdag 8 december 2011 17:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mooi spul!
Maar pas wel op, mensen die net uit een lange relatie komen hebben de neiging om een paar weken/maanden te gaan sletten...! (al hoeft dat niet volledig negatief te zijn natuurlijk)
Maar is er een klik??quote:Op donderdag 8 december 2011 17:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Het was niet haar keus om vrijgezel te worden, dusIk geef het ff tijd
wtfquote:Op donderdag 8 december 2011 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die ken ik, maar de video die ik daarna tegen kwam :
Nee niet van de BHV en geen idee of er een klik is, ze werkt op een andere afdeling waar ik eigenlijk nooit kom... Af en toe hebben we wel een praatje maar das meer als ik haar gewoon tegenkom in de wandelgang...quote:Op donderdag 8 december 2011 17:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar is er een klik??
Is het trouwens dat meisje van de BHV?
Aaah, nice, een collegaquote:Op donderdag 8 december 2011 18:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee niet van de BHV en geen idee of er een klik is, ze werkt op een andere afdeling waar ik eigenlijk nooit kom... Af en toe hebben we wel een praatje maar das meer als ik haar gewoon tegenkom in de wandelgang...
Het is er kortom eentje met jetsers die in je geheugen gegrift blijven! Nicequote:Op donderdag 8 december 2011 18:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee niet van de BHV en geen idee of er een klik is, ze werkt op een andere afdeling waar ik eigenlijk nooit kom... Af en toe hebben we wel een praatje maar das meer als ik haar gewoon tegenkom in de wandelgang...
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is er kortom eentje met jetsers die in je geheugen gegrift blijven! Nice
Aparte omschrijving, maar je hebt dus een nieuwe prooi uitgezochtquote:Op donderdag 8 december 2011 18:12 schreef wc-eend het volgende:
Ze is zo'n spookmeisje... zo iemand die weinig opvalt maar altijd in gedachten blijft hangen
Ja ik kan het niet omschrijvenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Aparte omschrijving, maar je hebt dus een nieuwe prooi uitgezocht
Ik snap wel wat je bedoelt, ben je gewoon een beetje aan het pestenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet omschrijven
Zo'n meisje dat niet luidruchtig of bijzonder aanwezig is, maar als je haar wat vaker ziet blijft ze door je gedachten spoken
Ik ben hier zo slecht in
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, ben je gewoon een beetje aan het pesten
Hahaha nee je bent al de 3e vandaag die het vraagt.quote:
Op iemand verliefd zijn is ook lastig, al die onzekerheid en verlies van controle over jezelf, helemaal niet mijn dingquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet omschrijven
Zo'n meisje dat niet luidruchtig of bijzonder aanwezig is, maar als je haar wat vaker ziet blijft ze door je gedachten spoken
Ik ben hier zo slecht in
daarkomtzedaarkomtZEDAARKOMTZE OHNEEIKPOEPINM'NBROEK!!!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:32 schreef GameBabe het volgende:
Pff voor de vierde dag deze week laat thuis
[..]
Op iemand verliefd zijn is ook lastig, al die onzekerheid en verlies van controle over jezelf, helemaal niet mijn ding
pff ik ben extreem slecht in verliefd zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 20:32 schreef GameBabe het volgende:
Pff voor de vierde dag deze week laat thuis
[..]
Op iemand verliefd zijn is ook lastig, al die onzekerheid en verlies van controle over jezelf, helemaal niet mijn ding
quote:
Ik ben al zo fucking lang niet meer verliefd geweest dat ik het me maar lastig kan heugen..quote:
Je bent toch verliefd op Shar?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben al zo fucking lang niet meer verliefd geweest dat ik het me maar lastig kan heugen..
Nou... tjah... uhm..quote:
Jaaaa, tuurlijk! Da's waar! Maar stiekem hou ik enorm veel van d'r. Daarom zijn we verloofdquote:
Maar dat is toch niet erg? Ik zou het heel leuk vinden als een man mij zo leuk vind dat hij er dit soort gedrag van gaat vertonenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nou... tjah... uhm..
Ik klap dicht.. of ga raar stotteren en kom niet meer uit me woorden... daarnaast gepaard met nog meer onzekerheid...
Nee... niet echt...
Je hoeft niet onzeker te zijn, je bent een hardstikke leuke en gezellige jongenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nou... tjah... uhm..
Ik klap dicht.. of ga raar stotteren en kom niet meer uit me woorden... daarnaast gepaard met nog meer onzekerheid...
Nee... niet echt...
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaaaa, tuurlijk! Da's waar! Maar stiekem hou ik enorm veel van d'r. Daarom zijn we verloofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |