Katten zijn de leukste beesten om te irriterenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heerlijk wat voor stomme dingen je met katten kunt doen
quote:
quote:
Ja die ken ik, maar de video die ik daarna tegen kwam :quote:
Dit dus! ook klaar met werken en ook de kroeg inquote:Op donderdag 8 december 2011 16:38 schreef Solique het volgende:
Klaar met werken, tijd om de kroeg in te gaan.![]()
Mooi spul!quote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef wc-eend het volgende:
Het meisje dat ik leuk vind blijkt net een week vrijgezel te zijnover paar weekjes maar eens kijken of ze interesse heeft in een drankje...
profiteer er van zolang het kanquote:Op donderdag 8 december 2011 17:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mooi spul!
Maar pas wel op, mensen die net uit een lange relatie komen hebben de neiging om een paar weken/maanden te gaan sletten...! (al hoeft dat niet volledig negatief te zijn natuurlijk)
FOTO!quote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef wc-eend het volgende:
Het meisje dat ik leuk vind blijkt net een week vrijgezel te zijnover paar weekjes maar eens kijken of ze interesse heeft in een drankje...
Het was niet haar keus om vrijgezel te worden, dusquote:Op donderdag 8 december 2011 17:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mooi spul!
Maar pas wel op, mensen die net uit een lange relatie komen hebben de neiging om een paar weken/maanden te gaan sletten...! (al hoeft dat niet volledig negatief te zijn natuurlijk)
Maar is er een klik??quote:Op donderdag 8 december 2011 17:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Het was niet haar keus om vrijgezel te worden, dusIk geef het ff tijd
wtfquote:Op donderdag 8 december 2011 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die ken ik, maar de video die ik daarna tegen kwam :
Nee niet van de BHV en geen idee of er een klik is, ze werkt op een andere afdeling waar ik eigenlijk nooit kom... Af en toe hebben we wel een praatje maar das meer als ik haar gewoon tegenkom in de wandelgang...quote:Op donderdag 8 december 2011 17:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar is er een klik??
Is het trouwens dat meisje van de BHV?
Aaah, nice, een collegaquote:Op donderdag 8 december 2011 18:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee niet van de BHV en geen idee of er een klik is, ze werkt op een andere afdeling waar ik eigenlijk nooit kom... Af en toe hebben we wel een praatje maar das meer als ik haar gewoon tegenkom in de wandelgang...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |