Nja PS3 gebruik ik nooit, heb er niks mee. Wel toen op PSN FF7 en FF9 gekocht, en Uncharted 2 en MGS4 nog in de seal, Heavy Rain LCE alleen maar uit de verpakking, om te kijken hoe het eruit zag.maar vind dat PSN zo bagger werken.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Wii heb ik eigenlijk zelf niet, is van mijn zusje.
X360, PS3 en PC zijn wel van mij.
Geen problemen met PSN hier, game overzicht zou beter kunnen maar ach.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja PS3 gebruik ik nooit, heb er niks mee. Wel toen op PSN FF7 en FF9 gekocht, en Uncharted 2 en MGS4 nog in de seal, Heavy Rain LCE alleen maar uit de verpakking, om te kijken hoe het eruit zag.maar vind dat PSN zo bagger werken.
Zit woensel ook in de film ?! Nja wil er eigenlijk ook wel heen, en dan heb ik het over de filmquote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef Poit het volgende:
New kids was Awesome. Ik vond hem leuker dan de eerste! Oh, en Fruit! Woensel Bitch!
Het is natuurlijk meer van het zelfde, niets bijzonders, geen verhaal en zulks maar met een paar biertjes en een paar maten is het goed vertoeven! Heb het goed naar m'n zin gehadquote:Op donderdag 8 december 2011 00:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit woensel ook in de film ?! Nja wil er eigenlijk ook wel heen, en dan heb ik het over de film
Haha ja, maar ik wacht nog wel ff, voorlopig zit de zaal toch nog vol met van die kneusjesquote:Op donderdag 8 december 2011 00:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is natuurlijk meer van het zelfde, niets bijzonders, geen verhaal en zulks maar met een paar biertjes en een paar maten is het goed vertoeven! Heb het goed naar m'n zin gehad
Het was in Rotterdam echt enorm rustig. Denk dat ik 50 man waren ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik wacht nog wel ff, voorlopig zit de zaal toch nog vol met van die kneusjes
Ja maar hier in Brabant zal dat voorlopig wel anders zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 00:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Het was in Rotterdam echt enorm rustig. Denk dat ik 50 man waren ofzo?
Ik had iets bij deze mevrouw gekocht, de helft van dit ding, maar die zie ik er nu niet bij staan. Misschien kun je haar erover mailen of die nog gaat komen. Als je op luxe krabpaal zoekt dan zijn er wel veel, van de rest heb ik geen idee wat de kwaliteit is...quote:
quote:
Kuuuk! Hoe is het met u?quote:
Joah goed hoor, rustig wel.quote:
best, beetje moe / luiquote:
Thanks GB!quote:Op donderdag 8 december 2011 07:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik had iets bij deze mevrouw gekocht, de helft van dit ding, maar die zie ik er nu niet bij staan. Misschien kun je haar erover mailen of die nog gaat komen. Als je op luxe krabpaal zoekt dan zijn er wel veel, van de rest heb ik geen idee wat de kwaliteit is...
http://link.marktplaats.nl/507341131
Dit dusquote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Facebook ontploft, ik /care en ga aan m'n scriptie
quote:
ach so, ik zie het..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |