Ja, blijft belachelijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:44 schreef Poit het volgende:
[..]
ach so, ik zie het..
Ondanks dat het me geen reet scheelt of ajax wint of verliest blijf ik het belachelijk vinden dat op dergelijke wedstrijden alleen gerekend wordt op scheidsrechters..
Lotjequote:
quote:
Hey snoesje, hoe is het met je? En hoe is het met je inloop kast?quote:
Alsof het leeft inderdaadquote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe is het met je inloopkast......
Vrouwen
Jij geen man-cave dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Vrouwen
Ja, vorige week werd er een stuk van de inloopkast gemaakt daarom vraag ik het!quote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Vrouwen
Kruipruimtequote:
quote:
Oud filmpje met nieuwe titelquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:47 schreef Solique het volgende:
Ben ik de enige die begrijpt dat dit voor vrouwen wel van belang is
* Solique maakt zich maar snel uit de voeten
Neuh, heb ook een inloopkast gemaakt voor het vrouwtje. Dolblij met een ruimte van 7m2 zonder ramen, een forse Pax kast met schuifdeuren en schoenenrekken, ladekasten met prularia en een mans hoge spiegel.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:47 schreef Solique het volgende:
Stiekem best wel ja. Fucking slecht geslapenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg Poit heb je een slechte dag?
heel mijn huis is een inloopkast annex game walhallaquote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Neuh, heb ook een inloopkast gemaakt voor het vrouwtje. Dolblij met een ruimte van 7m2 zonder ramen, een forse Pax kast met schuifdeuren en schoenenrekken, ladekasten met prularia en een mans hoge spiegel.
---------------------------------------------------------------------------------------- +
Resultaat: mancave met interwebz, games en studieruimte. #winning
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Neuh, heb ook een inloopkast gemaakt voor het vrouwtje. Dolblij met een ruimte van 7m2 zonder ramen, een forse Pax kast met schuifdeuren en schoenenrekken, ladekasten met prularia en een mans hoge spiegel.
---------------------------------------------------------------------------------------- +
Vorige week ging niet door maar het staat nu voor aanstaande dinsdagquote:Op donderdag 8 december 2011 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hey snoesje, hoe is het met je? En hoe is het met je inloop kast?(JALOERS!!!!!)
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:47 schreef Solique het volgende:
aaah lieeeef!quote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Kun je zien hoe makkelijk je een vrouw blij kunt makenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
quote:
quote:
Kijk, perfect opgelost voor beiden.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
quote:
Aha! Dus jij host een midwinter GAM SC meet incluus groteske hoeveelheden gerstennat, bittere ballen en vlammende vlammetjes?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
heel mijn huis is een inloopkast annex game walhalla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |