Jahoor, wil ik best doenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
Aha! Dus jij host een midwinter GAM SC meet incluus groteske hoeveelheden gerstennat, bittere ballen en vlammende vlammetjes?
Ah is toch gezellig met zn alle in een knusse inloopkast!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Jahoor, wil ik best doenAl heb ik geen frituur en dat wil ik zo houden ook. Daarnaast is mijn woning ook het formaat van een inloopkast dus als er net zoveel animo voor die meat (haha) is als de laatste meet dan wordt het errug krapjens..
Oh, en Ross, ik kwam laatst je briefje nog tegen waarin je aangaf last te hebben van muggen of iets?
Dat zekerquote:Op donderdag 8 december 2011 11:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah is toch gezellig met zn alle in een knusse inloopkast!
Gaat bij mij niet werkenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
gewoon iedereen in huis proppen, kan best!
Waarom niet?quote:
Huur 1 kamer waar het met 3 mensen al vol zit. Rest van huis is van mijn oudersquote:
Gewoon een kwestie van harder proppen!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Huur 1 kamer waar het met 3 mensen al vol zit. Rest van huis is van mijn ouders
Wacht nog op aanbod voor huur (kan ik nog wel wat jaren wachten) of koop (geld is dan wel belangrijk)
Waarom zie ik dat niet als geslaagd voor me.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van harder proppen!
Nou shar neemt al bijna geen ruimte in en gamebabe ook niet. Als we snel zijn dan past Kuuk er ook nog met gemak bijquote:Op donderdag 8 december 2011 12:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Huur 1 kamer waar het met 3 mensen al vol zit. Rest van huis is van mijn ouders
Wacht nog op aanbod voor huur (kan ik nog wel wat jaren wachten) of koop (geld is dan wel belangrijk)
Dat zijn dan alleen de dames, mag ook hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 12:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou shar neemt al bijna geen ruimte in en gamebabe ook niet. Als we snel zijn dan past Kuuk er ook nog met gemak bij
Water?? Water?? BIERRRRRquote:Op donderdag 8 december 2011 12:24 schreef wc-eend het volgende:
Er komt bij mij nog wel een house warming sc meet maar alleen zodra ik er water heb...
oh dankjewel schattiequote:Op donderdag 8 december 2011 12:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shar, jou foto![]()
![]()
![]()
Zo pretty!! En een hele mooie jurk! (of top maar ik ga er even vanuit dat het een jurkje is)
Hmm die heb ik net ook gezienquote:
komt uit het shjn topicquote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm die heb ik net ook gezien
Ja graag!! Was dat de jurk die je met de bruiloft aanhad?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dankjewel schattie
heb nog wel een foto ergens met de hele jurk als je em wilt zien
Yesquote:Op donderdag 8 december 2011 13:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja graag!! Was dat de jurk die je met de bruiloft aanhad?
Is deze wel toepasselijk voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Is deze wel toepasselijk voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
alleen praten we daar nog steeds over drank tieten boeren scheten laten etc als mannen bij zijn![]()
Geen idee, kom niet in het topic.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
alleen praten we daar nog steeds over drank tieten boeren scheten laten etc als mannen bij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |