zo verschrikkelijk altijd dit soort dingenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef SpankmasterC het volgende:
http://www.popularmechani(...)r-france-447-6611877
Dit gaat over die vlucht van Air France die 2 jaar geleden in zee is gestort, 228 mensen dood. Verhaal eromheen niet gelezen maar de voice recordings uit de cockpit... Koude rillingen op m'n rug, vreselijk dit...!
Echt ijzingwekkend, brrr.....quote:Op donderdag 8 december 2011 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo verschrikkelijk altijd dit soort dingenik ga t morgen eens doorlezen
Komt door onze proefperiode van te voren!!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar jullie zijn zo leuk samen
Jaaa altijd goed om rustig aan te beginnenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Komt door onze proefperiode van te voren!!
Ik ga niet klikken sorry. Dan kan ik vannacht weer niet slapen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt ijzingwekkend, brrr.....
Maar ik heb dan ook wel erg veel geluk met fruit!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa altijd goed om rustig aan te beginnensowieso zijn mannen lieeef
Haha is t zo erg?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef wc-eend het volgende:
vier uur gedaan over 10 nieuwtjes.. ik ben er echt niet bij met mijn hoofd
je verdiend hetquote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook wel erg veel geluk met fruit!
Die foto van je kat!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
kat al voor de 3e keer uit de kerstboom geplukt
je wou die ander ook al die alleen op buik gekriebeld wilt worden! mijn katten eten jouw ratjes op als toetje dus ik denk niet dat je ze wilt! plus ze zijn stronteigenwijs en debiel want ze lijken op hun baasjequote:
Tis niet alleen dat hahahahaquote:
Jaaa, maar ze zijn zo tof!! Zet ik m'n rattebeestjes wel in de slaapkamer. Gaat goed komen.. Kom je ze brengen??quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je wou die ander ook al die alleen op buik gekriebeld wilt worden! mijn katten eten jouw ratjes op als toetje dus ik denk niet dat je ze wilt! plus ze zijn stronteigenwijs en debiel want ze lijken op hun baasje
redhead hequote:Op donderdag 8 december 2011 21:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wie wat waar? Shar eigenwijs? Onmogelijk!!
maar dan ga ik ze missenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaaa, maar ze zijn zo tof!! Zet ik m'n rattebeestjes wel in de slaapkamer. Gaat goed komen.. Kom je ze brengen??
Blijf je hierquote:
kerstboom en mijn katten, ze zitten er nu met zijn 2en in!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Blijf je hier
Zet ik hier wel een kerstboom voor je neer
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kerstboom en mijn katten, ze zitten er nu met zijn 2en in!
TBBTquote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga douchen en mijn bed in duiken, nog ff een ep van TBBT kijken, zit nu in begin seizoen 3
EEND!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga douchen en mijn bed in duiken, nog ff een ep van TBBT kijken, zit nu in begin seizoen 3
is die op joubuis?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:51 schreef Poit het volgende:
[..]
EEND!
Je moet efkes de essential mix van Skrillex opzoeken.. Niet de beste mix ooit maar het bounced als een malle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |