Zo wat 'schappelijk' van je ex! Doet ze nog zo zuur?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:15 schreef wc-eend het volgende:
Met kerst zijn ze er trouwens wel normaal, tweede kerstdag komen ze en blijven ze logeren op derde kerstdag. Oud en nieuw komt waarschijnlijk alleen Thomas, Floortje bleef liever dan bij mama
Ja, ik heb gelukkig nog niks geks over mij van de kinderen gehoord.. dus het lijkt echt alleen vanuit mijn ex naar mij te komen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo wat 'schappelijk' van je ex! Doet ze nog zo zuur?
Nou vooruit een beetje credit voor haar dan. Want vaak zie je dat mensen elkaar dan zwart gaan maken bij de kinderen. Zo'n sneu gedrag vind ik dat!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja, ik heb gelukkig nog niks geks over mij van de kinderen gehoord.. dus het lijkt echt alleen vanuit mijn ex naar mij te komen...
omfg nicequote:Op vrijdag 9 december 2011 10:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We weten het al zelfs.
Zie smurf in sig..
quote:
Kussentje op je toetsenbord enquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:14 schreef Solique het volgende:
Stort nu al zowat in, maar een beetje slaap tekort
Ja, dat doet ze niet, gelukkigquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou vooruit een beetje credit voor haar dan. Want vaak zie je dat mensen elkaar dan zwart gaan maken bij de kinderen. Zo'n sneu gedrag vind ik dat!
Zou het zowat doenquote:
Goede date gehad dan??quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou het zowat doen
Werd wat langer wakker gehouden dan gepland.
Niet irl in ieder gevalquote:
Aaah, maar wel lekker zitten WA-en of iets? Goed bezig kerel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Poit op 09-12-2011 11:50:20 ]Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
WA, al vaker zelfs.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Aaah, maar wel lekker zitten WA-en of iets? Goed bezig kerel.
Wordt net een cappuccino neer gezetquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
KOFFIE
ben epic on-a-roll hier op t werk

wat voor winkel werk je eigen koei?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:38 schreef koei het volgende:
Wat een rotdag vandaagwas gisteren al verkouden, maar vandaag stroomt het bijna m'n neus uit. Al drie keer flink moeten niezen waarbij m'n halve gezicht onder zat... En juist vandaag zit ik de hele dag kassa, ik heb gewoon medelijden met mensen die bij mij afrekenen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |