Kan thuis toch ook?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, druk op werk. Maandag workshop geven, Moet die nog voorbereiden.
Nee, niet echt. Ip restricties en zulksquote:
Uhh.. bedoel je niet Kerst?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:51 schreef wc-eend het volgende:
Zo.. eventjes naar de stad om een sint-cadeautje te kopen voor me kids
Verlate sintviering?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:51 schreef wc-eend het volgende:
Zo.. eventjes naar de stad om een sint-cadeautje te kopen voor me kids
die is echtquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Behoorlijk.
Hoe'st met jou en je nieuwe (inmiddels niet meer zo nieuwe) flatje?
Nou, verf enzo hoeft niet. Dat hadden we al gedaan. Ooitquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is bij jullie de babykamer al klaar?
Jaloeeeeeeeeersquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, verf enzo hoeft niet. Dat hadden we al gedaan. Ooit.
Vloer boven hebben we in een keer gedaan toen we erin trokken.
Dussuhh.. dit weekend nog even helemaal leeghalen (staat nu een box, vol met spullen en de kinderwagen en maxicosi enzo). Dat kan dan naar beneden.
Over anderhalve week komt het kamertje.
Bijna volledige casaquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die is echt![]()
![]()
, heb wel nog steeds veel gedoe met mijn vloer en hoop dat het snel opgelost word, maar verder is het dikke liefde daar
ik heb na morgen een week vrij, dus dan ga ik verder met meubels neerplompen en ik ga een dag met mamma weg voor lampen en weet ik et
dinsdag word inloopkast afgemaakt en badkamer zit er inmiddels ook in dus ben helemaal happy daar
Soort van met voorbedachte radequote:Op vrijdag 9 december 2011 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, verf enzo hoeft niet. Dat hadden we al gedaan. Ooit.
Vloer boven hebben we in een keer gedaan toen we erin trokken.
Dussuhh.. dit weekend nog even helemaal leeghalen (staat nu een box, vol met spullen en de kinderwagen en maxicosi enzo). Dat kan dan naar beneden.
Over anderhalve week komt het kamertje.
Hehe, ja een beetje wel. Al was het eerst een kamer met al het beddegoed enzo in een kast. En andere opslag. Oh en er stond een fitnessapparaat. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:59 schreef Solique het volgende:
Soort van met voorbedachte rade
Leuk vooruitzicht
* Sharana_LV bedenkt alvast een vluchtroute om baby te kidnappenquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:59 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, als ik es een dagje ga winkelen in Amsterdam met beeb dan bel ik je wel Shar.
Precies!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
* Sharana_LV bedenkt alvast een vluchtroute om baby te kidnappen
Jaaa leuk KuuksAltijd welkom
Plus voor shoppen kan ik je natuurlijk precies de juiste plekken wijzen
Altijd handig een extra kamer over hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hehe, ja een beetje wel. Al was het eerst een kamer met al het beddegoed enzo in een kast. En andere opslag. Oh en er stond een fitnessapparaat. Dat soort dingen.
Oh en natuurlijk komt er nog wat muurdecoratie op. Maar meer in de vorm van schilderijtjes dan verf of behang.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Haha Shar en haar liefde voor baby's
Oh dat ga ik onthouden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]... maar babys vinden mij ook altijd heel leuk! Ze stoppen altijd met huilen en zitten heel lief op schoot of spelen
We weten het al zelfs.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wil je van te voren ook al weten of het jongen/meisje wordt?
Haha de liefde is dus wederzijds. Ik het serieus nog nooit een baby op schoot gehad!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]... maar babys vinden mij ook altijd heel leuk! Ze stoppen altijd met huilen en zitten heel lief op schoot of spelen
Nope, kids komen morgenmiddag bij mij, et was nu of de week voor sinterklaas en dan is nu logischer... Als ik de kids vertel dat ik wakker werd van de week en er zak met kadootjes stond voor hun dan zijn ze super blij... Sint kwam speciaal voor hun langs papaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |