Echt wat voor jouquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.blessthisstuff(...)ries/mirrorbook-air/
wantz!
Je bent er bijna doorheen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:04 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer in deze week. Voelt als maandag
Jaa ze staan op ebayquote:
Dan zeker iets dat jij gaat bestellenquote:
Ziekjes?quote:
Klein buikgriepje denk.. of wat verkeerds gegeten.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zeker iets dat jij gaat bestellen
beterschapquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Klein buikgriepje denk.. of wat verkeerds gegeten.
hoi kuuksquote:
Het heerst. Ik voelde me gisteren ook beroerdquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:14 schreef Poit het volgende:
Hoe is het? En dikke buik? Wanneer ben je ergens uitgerekend kuuk?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het heerst. Ik voelde me gisteren ook beroerd.
Shar.
Mijn opa en oma en mamma zijn ook al ziek, ik hoor het hier op het werk ook al veelquote:
Beterschap Poitquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Kuukquote:
Ken je al te goedquote:
Ehm dan is Shar strafbaar..quote:
Eind maart.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe is het? En dikke buik? Wanneer ben je ergens uitgerekend kuuk?
Mijn opa en oma en mamma zijn ook al ziek, ik hoor het hier op het werk ook al veelHeerst behoorlijk!
*Aai over bol.quote:
Cute!! Maar wel een beetje prijzig voor voor een spiegeltjequote:Op vrijdag 9 december 2011 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.blessthisstuff(...)ries/mirrorbook-air/
wantz!
Spannendquote:
Doe wel rustig aan, beterschap.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef Poit het volgende:
Thnx peepz
Net zo'n beetje m'n avondmaal van gisteren eruit gegooit. Lucht wel op. Nu lekker werken.
Kun je niet beter even thuis blijven..quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef Poit het volgende:
Thnx peepz
Net zo'n beetje m'n avondmaal van gisteren eruit gegooit. Lucht wel op. Nu lekker werken.
ach, je weet hoe Shar is met cute en vooral apple stuff.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Cute!! Maar wel een beetje prijzig voor voor een spiegeltje
Neuh, druk op werk. Maandag workshop geven, Moet die nog voorbereiden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kun je niet beter even thuis blijven..
ditquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
ach, je weet hoe Shar is met cute en vooral apple stuff.
dit poitje, als t niet gaat gewoon lekker thuis onder de wol kruipenquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kun je niet beter even thuis blijven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |